< ۳۸ مسافر سانحه‌دیده دریایی در آب‌های بوشهر از غرق‌شدن نجات یافتند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

۳۸ مسافر سانحه‌دیده دریایی در آب‌های بوشهر از غرق‌شدن نجات یافتند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

۳۸ مسافر سانحه‌دیده دریایی در آب‌های بوشهر از غرق‌شدن نجات یافتند

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ
 
معاون اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

 

با تلاش ۵ شناور امداد و نجات دریایی، ۳۸ مسافر کشتی مسافری در ۱۰ مایلی کانال بندر بوشهر از غرق شدن نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به آبگرفتگی کشتی مسافری رویای جنوب در آب‌های خلیج فارس در ۱۰ مایلی کانال بندر بوشهر اظهار داشت: کشتی مسافری رویای جنوب که در مسیر خارگ به بوشهر در حرکت بود به سبب آبگرفتگی، موتور‌های آن از کار می‌افتد و خاموش می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه، ناخدای کشتی احتمال غرق شدن کشتی را به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر اعلام می‌کند خاطرنشان کرد: برای این حادثه که در ۱۰ مایلی کانال بندر بوشهر روی داد ۵ شناور امداد و نجات به محل سانحه اعزام می‌شوند.

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اعزام شناور‌های ناجی به محل خاطر نشان کرد: شناور‌های ناجی ۲۰، ناجی ۹، هادی ۵، سار ۳ و یدک‌کش تاسوعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

علت آبگرفتگی در موتورخانه اعلام شد

شکیبی نسب با بیان اینکه شناور مسافری رویای جنوب به سبب آبگرفتگی در موتور خانه دچار آسیب شده بود تصریح کرد: به سبب شکستگی در خروجی آب در تهویه مطبوع در موتورخانه کشتی، موتور‌های آن از کار می‌افتد و مسیر شناور در اختیار موج قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شناور‌های امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان به محل مورد نظر اعزام شدند خاطر نشان کرد: در همان لحظات اولیه ۳۸ نفر مسافری که در معرض خطر غرق شدند قرار داشتند به شناور‌های اعزامی منتقل شدند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در شناور حادثه دیده ۳۲ بزرگسال و ۶ خردسال حضور داشتند افزود: تمام مسافران روی عرشه شناور‌های امداد و نجات منتقل و به سلامتی در اسکله صیادی صلح آباد بوشهر پیاده می‌شوند.

شکیبی نسب با اشاره به تخلیه آب در موتورخانه کشتی سانحه دیده افزود: ۵ موتور پمپ قوی عملیات تخلیه آب را از موتورخانه انجام می‌دهند و پس از آن کشتی در اسکله صیادی صلح‌آباد بوشهر پهلو داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵ شناور ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند خاطرنشان کرد: تلفن اطلاع‌رسانی ۱۵۵۰ در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تمامی محدوده این استان ایجاد شده که دریانوردان می‌توانند خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: شناور‌های حادثه دیده در آب‌های خلیج فارس با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌توانند با مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تماس برقرار کنند و از خدمات امداد و نجات این اداره کل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر