< قوه قضاییه مجاهدانه با جریان نفاق مبارزه کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

قوه قضاییه مجاهدانه با جریان نفاق مبارزه کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

قوه قضاییه مجاهدانه با جریان نفاق مبارزه کرد

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ
 
حجت الاسلام و المسلمین منتظری:

دادستان کل کشور گفت:قوه قضاییه با جریان نفاق مجاهدانه مبارزه کرد و برخوردهای مقتدرانه قوه قضاییه با جریان نفاق هیچ وقت از برگ زرین انقلاب پاک نمی‌شود.

قوه قضاییه مجاهدانه با جریان نفاق مبارزه کردبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد منتظری دادستان کل کشور امروز(شنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا مردم با بخشی از عملکرد قوه قضاییه آشنا شوند.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی گفت: ترور این افراد در راستای فرمان استکبار جهانی انجام شد و سرمایه های زیادی را از انقلاب گرفت و هزینه زیادی به کشور وارد کرد.

دادستان کل کشور: حوادث زیادی به دست منافقان برای مردم در دهه 60 ایجاد شد و این هزینه ها بسیار سنگین بود و مردم خیلی زود به ذات خبیث منافقان پی بردند و دیگر این جنایات از ذهن مردم پاک نخواهد شد. از وقوع این حوادث 36 سال می گذرد و درحال حاضر جوانان این حوادث را ندیده اند و از جزییات آن خبر ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: جنایاتی که امروز توسط گروهک داعش در منطقه در حال انجام است، همین جنایات را داعش زمان در سال 60 انجام می دادند و آبشخور این حوادث استکبار است و همین کشورها گروهک منافقان را از لیست تروریست ها خارج کرد.

وی گفت: قوه قضاییه با جریان نفاق مجاهدانه مبارزه کرد و در این راستا برخوردهای مقتدارانه قوه قضاییه با جریان نفاق هیچ وقت از برگ زرین انقلاب پاک نمی شود اما متاسفانه شاهد هستیم مطالبی در جهت تضعیف قوه قضاییه زده می شود، مبنی بر اینکه شما در طول 37 سال جز کشتن و زندانی کردن چه کاری انجام داده اید، ما جواب می دهیم برخورد قوه قضاییه با جرم و نفاق است، اگر جان فشانی های سربازان جان برکف، ضابطان قوه قضاییه و برخورد قوه قضاییه با جریان نفاق در سال‌های مختلف انجام نمی شد امروز نه از کاخ خبر بود و نه از کاخ نشینان.

دادستان کل کشور افزود: در این راه افرادی از جمله شهید بهشتی ،شهید قدوسی، شهید کچویی و قضات زیادی جان خود را از دست دادند و باید از آنها تشکر کرد و نه اینکه آنها را به سخره بگیرند.امروز قوه قضاییه با وجود کمبود بودجه با جرم مبارزه و برای احقاق حقوق مردم تلاش می کند البته ما نمی گوییم قوه قضاییه بدون ضعف است، کدام دستگاه را می توان پیدا کرد که بدون ضعف کار کند.

وی افزود: قوه قضاییه یک دستگاه حاکمیتی است و نمی توان کارهای آن را به بخش خصوصی واگذار کرد و باید عمده اقداماتش درونی باشد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: حدود 480 دادسرای نظامی و عمومی داریم و تلاش ما نظارت بر دادسراهای سراسر کشور است.

*صدور کارت برای یک سوم ضابطان ویژه

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: هم اکنون یک سوم ضابطان کارت ویژه دارند و طی 2 ماه آینده در مورد ضابطان عام و خاص و تعامل مردم با این گروه صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص پرونده بابک زنجانی گفت: حکم این پرونده صادر شده و تلاش می کنیم سرمایه انبوهی که توسط این فرد از کشور خارج شده است را به گونه‌ای بازگردانیم که به کشور خسارتی وارد نشود. در این راستا با کمک وزارت کشور فعالیت هایی انجام شده که به علت محرمانه بودن از بیان جزییات آن معذور هستم.

دادستان کل کشور در رابطه با موضوع توهین به رئیس جمهور در روز قدس گفت: در نظام اسلامی به هیچ وجه حرف‌های زشت و ناپسند برای هر شخصی که باشد به ویژه مسئولان پذیرفته نیست و دستگاه قضا قطعا این کار را در شأن مردم نمی داند و اگر از سوی هر جناحی باشد رسیدگی می شود.

وی گفت: بلافاصله بعد از این اتفاق به دادستان تهران دستور داده شد تا موضوع را پیگیری کند. دادستان تهران هم پرونده تشکیل داده و از ضابطان مانند وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و امیدواریم ان شاالله برخورد عادلانه انجام شود.

دادستان کل کشور در رابطه با نظارت دادستانی بر روی دادگاه‌ها و دادسراها به منظور رفع نارضایتی مردمی گفت: ما در امر نظارت یک نظارت میدانی داریم که به نظر ما کافی نیست، هرچند نمی توانیم بگوییم بی نیاز از نظارت میدانی هستیم. از زمانی که بنده به سمت دادستان منصوب شدم نظارت سیستمی را در دستور کار قرار دادم و همچنین دادستان های استان‌ها هم نظارت سیستمی را انجام می‌دهند.در سایت دادستانی درگاهی وجود دارد که مردم می توانند از طریق این سامانه با ذکر مشخصات شاکی و پرونده شکایات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند به شکایات رسیدگی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: گاهی در اثر کثرت کار آمار نشان می دهد که حجم کار در دادستانی زیاد است و ما نمی توانیم به همین علت رضایت مردم را جلب کنیم و این امر موجب نارضایتی مردم می شود و حتی در مواردی ما به لحاظ محل فیزیکی دادستان و دادیار هم دچار مشکل هستیم و این کار تا چند سال دیگر هم رفع نمی شود. البته قوه قضاییه سعی کرده است در طول این سال‌ها به بخشی از ساختمان ها رسیدگی کند و آقایان باید بررسی کنند که مشکلات قوه قضاییه چیست؟ مشکل قوه قضاییه مشکل مردم است.

وی تاکید کرد: هر جایی که به مردم توهین شود ما در دادستانی کل کشور به شدت با آن برخورد می کنیم.

دادستان کل کشور در رابطه با پرونده مدیران تلگرامی گفت: برای 6 نفر از این افراد کیفر خواست صادر شده و به دادگاه رفته اند و ان شاالله حکم عادلانه برای آنها صادر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در رابطه با حادثه تروریستی مجلس گفت: بعد از این حادثه دستگاه‌های امنیتی افراد مشکوک را دستگیر کردند و کارهای بزرگی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد و اشخاصی دستگیر شدند که قصد انجام فعالیت های تروریستی داشتند. پرونده این افراد در دادستانی همه مراکز استان‌ها رسیدگی می شود و اگر لازم باشد در قالب احاله پرونده در تهران رسیدگی می شود.

*وزارت اطلاعات پاسخگوی سرنوشت مدیران دو تابعیتی باشد

وی در رابطه با سرنوشت نامه مدیران دو تابعتی به وزارت اطلاعات گفت: امیدواریم سوال شما را وزارت اطلاعات بشنود و هر چه زودتر جواب نامه ما را بدهند.

دادستان کل کشور در خصوص مهلت ٣ ماهه دادستانی برای ایمن سازی ساختمان آلومینیوم گفت: بحث ایمن سازی ساختمان ها جزء وظایف قوه قضاییه نیست اما از باب پیشگیری دادستان به این مسئله ورود می کند و انتظار این است تا در این راستا دستگاه های دیگر در حوزه وظایف خود عملکرد درستی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: به دادستان تهران تاکید می کنم تا ساختمان‌های مشابه پلاسکو را که ایمن نیستند، شناسایی کنند تا اقدامات لازم برای ایمن سازی آنها انجام شود، اگر احتمال خطر باشد، پلمپ می‌شوند.

*277 شکایت انتخاباتی به قوه قضاییه رسید

دادستان کل کشور در خصوص پرونده‌های تخلفات انتخاباتی بیان داشت: در خصوص پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در مجموع 277 شکایت داشتیم که تعدادی از این شکایات رسیدگی و در دادسرا به قرار منع تعقیب رسیده و برای برخی هم کیفرخواست صادر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: شکایت در مجموع در سه شعبه مطرح است. برخی از شکایات مربوط به استانداران و فرمانداران است که رسیدگی به اتهامات آنها در صلاحیت تهران است. باید دعوت شوند و دفاعیات‌شان شنیده شود.

*فیلتر شدن 16 هزار کانال تلگرامی مستهجن در هفته

دادستان کل کشور درباره فیلتر کانال‌های ضد انقلاب گفت: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه هر از چندگاهی جلسه تشکیل می دهند، ما مرتب هر هفته ١٦ هزار کانال خلاف عفت عمومی و مستهجن را فیلتر می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: سرور تلگرام در ایران نیست، متاسفانه کوتاهی هایی در داخل کشور می‌شود که نمی خواهم افراد را معرفی کنم، اما باید هم افزایی لازم بین دستگاه قضایی و دستگاه های مرتبط باشد. نویدی که ما می دهیم این است که اولا بنا بر تاکید رهبری معظم انقلاب شبکه ملی باید راه اندازی شود، نوید دوم اینکه اخیراً آیین نامه ای به تصویب رسید مبنی بر اینکه شبکه هایی که در ایران می خواهند فعالیت کنند باید سرورشان در ایران باشد.

وی افزود: با شبکه هایی که به عفت عمومی ضربه می زنند برخورد می کنیم و هیچ تعارفی هم نداریم.

*بانک ها همکاری لازم را با قوه قضاییه ندارند

دادستان کل کشور درباره افزایش مطالبات معوق بانکی و اینکه آیا لیست جدیدی از بدهکاران به دستگاه قضا ارایه شده است، گفت: پرونده‌های معوقات بانکی که تعدادی از آنها در دادسرای جرایم اقتصادی در حال رسیدگی است، دارای فرآیند رسیدگی طولانی است. طبق آخرین آمار حدود 6 تا 7 پرونده مهم از بانک های متخلف داریم که در حال رسیدگی است. یکی از مشکلات مهم ما این است که برخی از بانک‌ها همکاری لازم را ندارند. رسیدگی دقیق قضایی و حقوقی به پرونده های این چنینی واقعا زمان بر است و نیاز به نظر کارشناسی دارد.

*آخرین وضعیت پرونده دانیال زاده

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خصوص آخرین وضعیت پرونده دانیال‌زاده و فرار یکی از متهمان این پرونده و پاسخ‌های دستگاه قضایی به توهین‌های صورت گرفته در ایام انتخابات به دستگاه قضایی، گفت: افکار عمومی بهترین قاضی هستند. به هر حال دستگاه قضایی مقتدر وقتی با جرم و مجرم برخورد می کند باید انتظار برخوردهای این چنینی را داشته باشد. همه جا لازم نیست پاسخ و تشکیل پرونده دهیم و افکار عمومی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند. پرونده ایشان هم در دادسرای تهران در حال رسیدگی است و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.

*عدم همکاری برخی دستگاه ها در برخورد با حقوق های نجومی

وی درباره پرونده‌های حقوق‌های نجومی و بازداشت حدود 5 نفر گفت: در بخشی از پرونده‌های حقوق‌های نجومی واقعا از دستگاه های مربوطه اعلام شکایت نشده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکسری اقداماتی را در بازرسی کل کشور صورت دادند و گزارشاتی از آنها به دادسرای تهران ارسال شد، تصریح کرد: برخی از آنهایی که عنوان مجرمانه نداشته و حقوق دریافتی آنها در چارچوب قانون بوده است و بلافاصله پس از اطلاع، حقوق ها را برگردانده‌اند، نمی توانیم بگوییم مجرم هستند. آن بخش هم که مجرمانه بوده چون شکایت نشده و همکاری های لازم صورت نگرفته، در دستگاه قضایی رسیدگی می شود.

*رسیدگی به جرایم سیاسی در حضور هیئت منصفه

دادستان کل کشور در رابطه با رسیدگی به پرونده جرم های سیاسی گفت: اگر قرار باشد دادگاه جرایم سیاسی برگزار شود قطعا با حضور هئیت منصفه تشکیل می شود، البته نباید جرایم امنیتی را با جرایم سیاسی اشتباه گرفت.

وی در رابطه با بازداشت تعدادی از افراد در کشور عربستان گفت: به علت تعطیلی های چند روز گدشته این پرونده هنوز رسیدگی نشده است و با دادستان بوشهر در این رابطه صحبت می شود.

*آخرین وضعیت پرونده رئیس دولت نهم و دهم 

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما اظهارات رئیس دولت نهم و دهم که در اهواز بیان شد واکنش داشته و گفتید که باید وقت آن برسد که به اینها رسیدگی شود. آیا وقت رسیدگی نرسیده است؟ چون آقای بقائی گفته است که اظهارات شما به این دلیل است که شما را به پست وزارت دادگستری منصوب نکردند، گفت: بنده هر چه به حافظه‌ام مراجعه می‌کنم یادم نمی آید که چه زمانی به دنبال وزارت بوده ام. بخشی از آن مسائل و حرف‌ها رسیدگی شده و اسناد و مدارک آن به شورای نگهبان ارسال شد و شورای نگهبان هم به گزارشات رسیدگی کرد. برخی از این افراد در قوه قضائیه پرونده دارند و پرونده آنها در دادسرای تهران در حال رسیدگی است. همچنین پرونده رئیس دولت نهم و دهم همین گونه است. یکسری تخلفات بوده که در صلاحیت دیوان عالی کشور بوده و برخی هم عناوین مجرمانه داشته اند که آنها هم جمع آوری شده‌اند.

*ورود دادستانی به موضوع لو رفتن سوالات امتحانی

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پاسخ به سؤالی مبنی بر لو رفتن سؤالات امتحانات سوم دبیرستان گفت: این قضیه مربوط به هفته گذشته بود و هنوز اعلام جرمی از ناحیه مقامات مربوط صورت نگرفته و اگر اعلام جرم شود، قطعاً دادستانی وارد می‌شود و با متخلفان برخورد می‌کند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر