•  
  •  
جشنواره کودک و نوجوان اصفهان

شهردار اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز مطرح کرد؛

/ برگزاری نکوداشت فعالان برتر این حوزه

جمالی نژاد با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی در کنار اکران فیلم های جشنواره برای کودکان و نوجوانان، گفت: تمام تلاشمان بر برگزاری جشنواره ای تخصصی و حرفه ای بوده است.

 

شهردار اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، با اشاره به آخرین وضعیت جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان اظهار کرد: به حمدالله پس از تلاش های فراوان این جشنواره پس از دو سال به اصفهان بازگشت.

مهدی جمالی نژاد با ابراز خرسندی از این که کودک و نوجوانان اصفهانی بار دیگر شاهد برگزاری این جشنواره در شهر خود از نهم تا پانزدهم تیرماه هستند، گفت: از شهروندان، کودکان و نوجوانان شهر برای حضور و دیدن جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان دعوت می کنم چرا که شاهد یکی از کیفی و کمّی ترین جشنواره ها در مدت عمر برگزاری این جشنواره خواهیم بود.

* ارائه بلیت‌های نیم‌بهای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در مراکز منتخب

وی با بیان اینکه بهترین فیلم های تولید داخل و خارج کشور در حوزه کودک و نوجوان در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: برای استقبال خوب شهروندان از این جشنواره شهرداری اصفهان نیمی از بلیت‌ها را خریداری کرده و به صورت نیم بها در اختیار آنها قرار می گیرد.

شهردار اصفهان از تماشای رایگان فیلم های جشنواره برای دانش آموزان ممتاز خبر داد و افزود: یکی از وجه های تمایز این جشنواره با دوره های قبلی برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی در کنار اکران فیلم ها برای کودکان و نوجوانان است.

جمالی نژاد با بیان اینکه کارگردانان و فیلم سازان سرشناس در این خصوص در کتابخانه مرکزی حضور خواهند داشت، گفت: در جشنواره امسال نکوداشت کارگردانان، فیلم نامه نویسان و کسانی که در عرصه کودک و نوجوان فعال بوده اند نیز برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری برنامه های جانبی از روز چهارشنبه و قبل از شروع رسمی جشنواره خبر داد و اظهار کرد: برنامه های متنوعی در سطح شهر برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است، تلاشمان هم برگزاری جشنواره ای تخصصی و حرفه ای بوده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پنج سینما در محور چهارباغ عباسی به اکران فیلم های جشنواره خواهند پرداخت، گفت: شهروندان می توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت سینما تیکت بخش جشنواره کودک و نوجوان یا حضور در گیشه های فروش بلیت سینماهای اکران کننده فیلم های جشنواره بلیط های نیم بها را تهیه کنند.

انتهای پیام/ گ.ف