< دستگاه قضایی ایران جزء پیشرفته‌ترین نظام‌های قضایی در جهان است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دستگاه قضایی ایران جزء پیشرفته‌ترین نظام‌های قضایی در جهان است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

دستگاه قضایی ایران جزء پیشرفته‌ترین نظام‌های قضایی در جهان است

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ
آیت الله آملی لاریجانی مطرح کرد؛

 

رئیس قوه قضاییه گفت: تمام قوانین دستگاه قضایی کشور منطبق با شرع و قوانین جهانی است، به همین دلیل این دستگاه جزء پیشرفته‌ترین نظام قضایی در جهان محسوب می‌شود.

دستگاه قضایی کشور جزء پیشرفته‌ترین نظام‌های قضایی در جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز(شنبه) با حضور در حرم مطهر امام راحل به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیان نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران با امر حضرت امام خمینی(ره) و با معماری شهید آیت الله بهشتی و دستورات اکید امام راحل تشکیل شده است.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات قوه قضاییه بیان داشت: اختیارات دستگاه قضایی در قانون اساسی و شرع تبیین شده و اهداف بزرگی دارد و طبیعتا ممکن است تا با این اهداف فاصله داشته باشیم اما در طول ۳۷ سال از انقلاب و با رشادت‌های امام راحل و تاکیدات رهبری و تلاش قضات راه بلندی طی شده است، به طوری که تلاش زیادی برای انطباق قوانین با دستورات شرع و تجربیات دنیا مطرح شده است. به همین دلیل قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه پیشرفته است.

وی ادامه داد: تلاش‌های بسیاری برای تحقق اهداف نظام قضایی شده و از این جهت قابل تشکر است. اما، چون احقاق حقوق مردم در سطح وسیعی مطرح است باید تلاش‌های بیشتری برای رسیدن به این مهم انجام شود.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: امروز به دلیل شرایط خاص منطقه نیاز به تعالیم و دستورات امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی در مورد مبارزه با سلطه جهانی را بیشتر احساس می‌کنیم.

رئیس قوه قصاییه بیان کرد: خودباوری و بازگشت به خود در این عرصه مهم است که ریشه آن در نگاه توحیدی است و یکی از دستورات امام راحل داشتن نگاه توحیدی بود که این نگاه در تمام امور زندگی امام خمینی(ره) جاری بود و اگر این نگاه درست باشد همه امور درست می‌شود.

وی افزود: امروز قوه قضاییه مفتخر است به اینکه با تمام هجمه‌هایی که به بهانه حقوق بشر به نظام و قوه قضاییه وارد می‌شود مقابله می‌کند و از این جهت خدا را شاکر هستیم.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر