< سید حسن نصرالله: رژیم سعودی بزدل تر از آن است که بتواند به جنگ ایران برود :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سید حسن نصرالله: رژیم سعودی بزدل تر از آن است که بتواند به جنگ ایران برود :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

سید حسن نصرالله: رژیم سعودی بزدل تر از آن است که بتواند به جنگ ایران برود

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ
 

 

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی و هشتمین روز جهانی قدس، سخنرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی و هشتمین روز جهانی قدس، سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که به مناسبت روز جهانی قدس ایراد کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ایثارگری‎های ملت ایران و برپایی نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد.


وی افزود: آخرین روز جمعه ماه رمضان بهترین روز‌ی است که امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس انتخاب کرد، قدس مسئله‌ای است که امروز مسئولیت آن بر عهده همه انسانیت و امت اسلامی است.


نصرالله در ادامه تصریح کرد: از روزی که امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را اعلام کردند، این روز با راهپیمایی و مراسم و سایر فعالیت‌ها زنده نگه داشته می‌شود تا پیام واضحی هر سال برای جهانیان ارسال شود.


دبیرکل حزب الله لبنان، در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: یکی از مهم ترین اهدافِ جنگ هایی که در منطقۀ ما جریان دارد، آماده سازی همۀ زمینه ها برای سازشی به نفع دشمن صهیونیستی و به ضرر فلسطینی هاست.


وی افزود: ایران، به عنوان حامی اصلی فلسطین و مقاومت در منطقه، در معرض تحریم ها و فشارها قرار گرفته است و برای منزوی کردن این کشور و دشمن جلوه دادنِ آن، توطئه چینی می شود.


نصرالله با اشاره به اینکه ولیعهد جدید سعودی قصد دارد با استفاده از گروههای تکفیری جنگ را به داخل ایران بکشاند، تصریح کرد: رژیم سعودی، ضعیف تر، ناتوان تر و بزدل تر از آن است که بتواند به جنگ جمهوری اسلامی ایران برود.


دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به ایستادگی محور مقاومت در برابر طرح های سازش گفت: سوریه، مانعی در برابر هرگونه سازش فراگیر عربی با "اسرائیل" است.


او، همچنین، تاکید کرد: وقتی عراق به وضوح ارادۀ سیاسی خود را آشکار ساخت و تاکید کرد که حاضر نیست در فرایند نابودی مسأله فلسطین شریک شود، داعش را به جان این کشور انداختند تا عراق را نابود کند. وی افزود: ترکیه به دستور آمریکا و به امیدِ براندازی دولت عراق، به داعش کمک کرد.

نصرالله همچنین خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دلایل جنگ یمن، وجود جریان های ملی گرای اسلامی است که در موضوع جنگ با دشمن اسرائیلی، موضعی ثابت دارند.

سید حسن نصر‌الله گفت: سختی‌ها، محاصره، گرسنگی، قطع برق، بازداشت‌ها، کشتار به بهانه‌های واهی، قطع روابط با کرانه باختری، شهرک‌نشینی، یهودی‌سازی قدس، تخریب منازل و غصب اراضی همه‌ اینها با هدف مأیوس کردن ملت فلسطین و رهبران آن بوده تا از هدف اصلی (آزادی فلسطین) منحرف شده و به ناچیز راضی شوند.

وی افزود: هدفِ اساسی از تمامی آن چه در منطقه می گذرد، مأیوس کردن ملت فلسطین و ناچار کردن فلسطینی ها به دست کشیدن از حقوق و مقدسات خویش است.

ایران چند روز پیش در نبرد با تروریسم از تمام خطوط قرمز عبور کرد و هیچ اهمیتی به صحبت های آمریکا نداد. موشک هایش نیز با دقت به اهداف برخورد کرد.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: ایران همواره حامی فلسطین بوده است و اگر روزی از قران شانه خالی کند از آرمان فلسطین هم شانه خالی خواهد کرد.همه در طول 40 سال گذشته در درک و فهم آیت الله خامنه ای و در درک و فهم ایران و ملت ایران اشتباه کرده اند. هنگامیکه بحث امنیت ایران به میان میاید همه در ایران متحد هستند.

سید حسن نصرالله گفت: به فضل خدا و پایداری مردم سوریه این کشور از سقوط عبور کرد و اگر تحولات به همین نحو جلو برود از خطر تقسیم شدن نیز عبور خواهد کرد.در عراق نیز به خاطر پایداری مردم پیروزی های بسیاری به ویژه در سال جاری رخ داد. کسانی که داعش را به منطقه آوردند در مورد منطقه اشتباه کرده بودند.همچنین در یمن یک پایداری افسانه ای در طول سال گذشته صورت گرفت. ملتی که از بسیاری از بحران ها رنج می برد، 3 سال است که در حال مبارزه است. این در حالیست که طبق اسناد ما اسراییل نیز در این جنگ و در حملات هوایی علیه ملت یمن مشارکت دارد.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ افراطی رژیم صهیونیستی در کنفرانس هرتزلیا اعتراف کرد اسراییل پس از جنگ 6 روزه در سال 1967 دیگر در هیچ جنگی پیروز نشده است. لیبرمن همچنین گفت اسراییل دیگر نیتی برای جنگ چه در شمال (با حزب الله) و چه در جنوب (در غزه) ندارد. این یعنی اینکه آنها (اسراییل) می خواهند با جنگ نیابتی به هدف خود برسند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کشور بحرین گفت: ملت وفادار بحرین با وجود اینکه رژیم آل خلیفه به سمت آنها گلوله شلیک می کند امروز برای آرمان فلسطین از خانه های خود بیرون آمدند. در نیجریه و بسیاری دیگر از کشورها نیز چنین بود.

سید حسن نصرالله افزود: همه در منطقه باید بدانند که محور مقاومت امروز بسیار قدرتمند است و از هیچ میدانی شانه خالی نخواهد کرد.امروز دشمن اسراییلی باید بداند که اگر جنگی علیه سوریه یا لبنان رخ دهد معلوم نیست که این جنگ فقط یک جنگ میان اسراییل و لبنان یا اسراییل و سوریه باشد. امروز محور مقاومت گسترش یافته و سرنوشت بسیاری از کشورها به یکدیگر گره خورده است و اگر تجاوزی صورت گیرد همه به کمک یکدیگر می‌آیند.

دبیر کل حزب الله در ادامه خاطر نشان کرد: سران و نخبگان سیاسی ممکن است روزی روابط با اسراییل را عادی سازی کنند اما محال است که ملت ها در برابر اشغالگری اسراییل تسلیم شوند.کشورهای حامی اسراییل بدانند که سرنوشت اسراییل نابودی است و آنها هرگز در این جنگ پیروز نخواهند شد. عربستان حامی و صادرکننده اصلی تروریسم است و میخواهد تمام منطقه را به آمریکا و به ترامپ بفروشد و شرم‌آور اینکه این کشور به تازگی مرکز مبارزه با تروریسم راه‌اندازی کرده است! 

سید حسن نصرالله در پایان گفت: در عربستان و در مدارس وهابیت اندیشه تروریسم آموزش داده می شود. بنابراین جنگ با تروریسم باید از خود عربستان آغاز شود.همه باید از رژیم آل سعود بخواهند که جنگ یمن را متوقف کند و در امور داخلی کشورهای منطقه و ایران دخالت نکند. همه باید از این رژیم بخواهند که از اندیشه وهابیت دست بکشد. ما به جنگ ادامه خواهیم داد و با خون شهدای خود به سمت پیروزی ای حرکت می کنیم که خداوند متعال وعده آن را داده است.

انتهای پیام/ 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر