< مرگ بر اسرا ئیل :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

مرگ بر اسرا ئیل :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

مرگ بر اسرا ئیل

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ق.ظ
 
کد خبر: ۱۶۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶
 
 

فلسطین؛ مهمترین عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین عرصه سیاست خارجی در جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علاء الدین بروجردی در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما درباره روز قدس افزود: حضرت امام خمینی (ره) حرکت عظیمی را در جهان بنیانگذاری کردند و هنر این حرکت هوشمندانه در این بود که امام راحل دایره مقاومت و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را از دایره کوچک جهان عرب به دایره بزرگ جهان اسلام و دایره بزرگتر همه آزادگان جهان توسعه دادند.
وی افزود: ایشان از طریق نامگذاری روز قدس از همه ظرفیت های جهان اسلامی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد و نتیجه این شد که همه مسلمانان در کنار هم جبهه مقاومت را تشکیل دادند و به همین علت رژیم صهیونیستی پس از سال 2000 در همه جنگ ها علیه مقاومت؛ شکست خورد و مقاومت پیروز شد و این پیروزی تا آزادی همه سرزمین های اشغالی ادامه خواهد یافت.
بروجردی اضافه کرد: توطئه عظیمی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته و آن عادی سازی روابط میان رژیم اشغالگر قدس با کشورهای اسلامی است که نتیجه آن را اکنون در منطقه شاهدیم.
وی گفت: در جهت خنثی سازی این عادی سازی بسیار ضروری است تا شعله های آتش خشم مردم فلسطین و همه امت اسلامی زنده نگه داشته شود و این کاری است که جمهوری اسلامی ایران در آن نقش اساسی داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی توان مسئله سوریه را خارج از دایره مسئله مقاومت تعریف کرد، گفت: تلاش آن ها برای راه اندازی گروه های تروریستی از جمله داعش برای سرگرم و درگیر نمودن کشورهای اسلامی بر درگیری داخلی است و متاسفانه بخش قابل توجه ظرفیت ملت های اسلامی درگیر درگیری های داخلی است.
بروجردی تاکید کرد: هدف اصلی آن ها مصون نگه داشتن رژیم صهیونیستی است.
وی با اشاره به اینکه  10 هزار مسلمان بی گناه در یمن به دست مسلمان نماها به قتل رسیدند ادامه داد: درگیری ها در لیبی، افغانستان و عراق و سوریه برای ایمن کردن رژیم صهیونیستی و درگیر کردن جهان اسلام به مسائل حاشیه ای است.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی  ایران و کشورهای هم پیمان در منطقه تلاش می کنند آتش شعله های ساختگی علیه امت اسلامی را خاموش و ظرفیت  را متوجه دشمن اصلی امت اسلام یعنی رژیم صهیونیستی کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح یعنی رهبری معظم انقلاب اعلام کرده که به هر گروه و کشوری که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد و بجنگد سلاح می دهد.
بروجردی با بیان اینکه جهاد اسلامی در جنگ 8 روزه بیانیه داد که از فشنگ تا موشک والفجر 5 را از ایران گرفتیم و این افتخار ماست افزود: با صدای بلند این موضوع را اعلام می کنیم و هیچ واهمه ای از هیچ قدرتی در جهان نداریم اما متاسفانه اکنون در منطقه با پدیده بسیار تاسف بار مواجهیم.
وی ادامه داد: انتظار از جایگاه مقدس مانند حرمین شرفین این است که اگر به جهان اسلام و مقاومت کمک نمی کنند در کنار رژیم صهیونیستی نایستند که ایستاده اند و تلاش نکنند تا روابط را عادی کنند اما تلاش می کنند و علیه مقاومت نباشند که هستند.
بروجردی گفت: برنده این بازی خطرناک بدون تردید ملت فلسطین است و خون شهدای مظلوم فلسطین گریبان کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و صهیونیزم را به زباله دانی تاریخ خواهد فرستاد. 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهنقش اصلی را ملت ها بازی می کنند و نه دولت ها،  گفت: بسیاری از ملت های اسلامی در کنار مقاومت هستند و سرنوشت منطقه و آینده آن را ملت ها رقم خواهند زد.
بروجردی افزود: رژیم صهیونیستی به رغم داشتن بیش از 200 کلاهک هسته ای و سلاح های پیشرفته، در مقابل مقاومت درمانده است و در پنج جنگ گذشته شکست خورد.
وی تاکید کرد: تردیدی وجود ندارد که آینده از آن ملت فلسطین خواهد بود.
خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران هم با حضور در این برنامه گفت: نبود وحدت امت عربی و اسلامی یکی از چالش های پیش روی فلسطین است.
وی با تاکید بر اینکه چالش واقعی چالشی است که وحدت عربی اسلامی را نشانه گرفته است،
ادامه داد: در 6 سال گذشته خون بسیاری از مسلمانان ریخته شد و کسانی که این خون ها را به راه انداخته اند مال همین منطقه هستند.
قدومی با اشاره به اینکه اکنون اسرائیل بهترین وضعیت را دارد، گفت: چرا باید این گونه باشد در حالی که اسرائیل باید در بدترین حالت باشد اما متاسفانه در آسایش است.
وی افزود: چرا لوله تفنگ ما علیه اسرائیل نیست اما علیه برادران خودمان است و همدیگر را می کشیم؟ این بزرگترین چالش آرمان فلسطین است. 
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: ما در چند دهه گذشته رویاروی اسرائیل ایستادیم و مقاومت کردیم چه زمینی، چه دریایی و چه هوایی و در بسیاری از جنگ ها آن ها را شکست دادیم.
قدومی افزود: مهمترین چالش وحدت مسلمانان است، از این امت عظیم و بزرگ انتظار داریم طرح ما و آرمان قدس را در نظر بگیرند.
وی گفت: حماس هیچ وقت عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و این در ادبیات جنبش حماس و مقاومت نیست و مطمئن باشید هرگاه عقب نشینی کرد دیگر جنبش مقاومت و جهادی نیست.
قدومی با اشاره به اینکه اکنون در وضعیت خوبی هستیم و قوی تریم، افزود: با ادبیات خوبی در مجامع بین المللی ظاهر شدیم و زبان بین المللی خوبی را ارائه کردیم.
وی اضافه کرد: از حقوق مشروع خودمان عقب نشینی نخواهیم کرد و باید این حقوق را بازپس گیریم و سرزمین مان را آزاد کنیم و امت ما در برابر این رژیم اشغالگر، قوی است.
نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه طرح مقاومت فلسطین، طرح کاملی است و همیشه رو به پیشرفت بوده است گفت: قبلا در بایکوت سیاسی بودیم اما اکنون جنبش مقاومت حماس نظام سیاسی و ادبیات عاقلانه منطقی دارد.
وی تاکید کرد: ما می جنگیم برای اینکه ملت فلسطین قوی و آزاد باشد و هیچ وقت عقب نشینی و تنزل نکردیم.
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: اکنون محیط عربی اسلامی با خود درگیر شده و اسرائیل در آرامش و امنیت است و آرمان فلسطین را فراموش کردند.
قدومی افزود: صهیونیست ها محبوب دل خیلی ها شده و بسیاری از امت عربی اسلامی به سمت عادی سازی روابط با آن ها هستند و این بسیار ننگ و خطرناک است.
وی اضافه کرد: اکنون 54 اسیر فلسطینی زن در زندان های اسرائیل هستند و 13 نفر از آن ها مجرد هستند اما این مسایل در پرونده های عربستانی مطرح نمی شود و در روزنامه های عربی بازتاب ندارد.
قدومی گفت: گذرگاه های غزه باز نمی شود و در کمبود امکاناتی مانند برق هستیم و بیمارستان های ما کمبود امکانات و دارو دارد و بسیاری از بیماران از دست می روند.
وی افزود: سازمان های بین المللی هم در این زمینه ساکت هستند و تنها در ایران بازتاب دارد.
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: فقط خواستاریم تا در حمایت از جنبش مقاومت مواضع سیاسی اتخاذ کنند و به رژیم صهیونیستی فشار بیاورند.
قدومی ادامه داد: آن ها حکومت تشکیلات خودگردان را با پول خریدند و ارزش ها جا به جا شده است.
وی گفت: ترامپ دروغگو و نوک اصلی و در راس تروریسم در جهان است.
قدومی از جامعه اسلامی عربی خواست از جنبش حماس و مقاومت حمایت کند.
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: سیاست کلان جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین ثابت است و همیشه به ایرانی ها امید داشتیم و داریم.
مجتبی امانی کارشناس مسائل غرب آسیا هم با حضور در این برنامه گفت: دشمنان که در پی تحکیم رژیم صهیونیستی بودند تصور می کردند با گشودن جبهه های فرعی در سوریه و تحت پوشش انقلاب های عربی ، موضوع فلسطین را به فراموشی بسپارند.
وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد نخستین فعالیت خارجی و اقدامش در زمینه دیپلماسی تعویض سفارت رژیم صهیونیستی در تهران و تسلیم آن به مبارزان فلسطینی بود.
امانی اضافه کرد: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین در اسفند پارسال در تهران با قوت و پرشور تر از گذشته برگزار شد و از 80 کشور در این کنفرانس شرکت کردند در حالی که بسیاری از تحلیل گران تصور می کردند این کنفرانس، ضعیف برگزار می شود.
وی گفت: اگر انقلاب اسلامی اتفاق نیفتاده بود رژیم صهیونیستی به اشغالگری های خود ادامه می داد و اکنون اثری از لبنان نبود.
این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: انقلاب اسلامی سد عظیمی در مقابل موجودیت رژریم خبیث صهیونیستی در جهان ایجاد کرد و ثمره نهایی این جریان به زودی در صحن سیاسی جهان به بار خواهد نشست.
امانی گفت: نفوذ و ارتباط آل سعود با صهیونیست ها ریشه در به وجود آمدن این سلسله در عربستان سعودی دارد و آن ها دوستی پنهانی داشتند اما اکنون رژیم صهیونیستی نیاز به علنی شدن این دوستی ها دارد.
وی با اشاره به اینکه محور مقاومت ایران، عراق، سوریه و لبنان در منطقه شکل گرفته است، افزود: این محور در حال گسترش است و در چند سال آینده الجزایر و مصر و دیگر کشورها به این محور خواهند پیوست.
امانی اضافه کرد: مسئولیتی به آل سعود برای برهم زدن این محور مقاومت داده شده است.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر