< مجریان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

مجریان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

مجریان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ق.ظ
دکتر علی عسکری تاکید کرد:

رئیس رسانه ملی در نشست صمیمانه با مجریان رادیو و تلویزیون، مجریان را به مثابه رسانه‌ای دانست که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و محوریت یک برنامه را می‌توانند ترسیم کنند.

مجریان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند/ درخشش مجری یعنی درخشش رسانهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس رسانه ملی در نشست صمیمانه با مجریان رادیو و تلویزیون، مجریان را به مثابه رسانه‌ای دانست که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و محوریت یک برنامه را می توانند ترسیم کنند.

دکتر علی عسکری در این دیدار با اشاره به ویژگی برنامه های گفتگو محور ترکیبی مجری را هدایت کننده برنامه، محور اصلی و دارای قدرت اثر گذاری دانست تا جایی که می توان گفت مجری خود یک رسانه است.

دکتر علی عسکری افزود: درخشش مجری یعنی درخشش رسانه؛ از این رو امیدواریم مجریان با اهتمام خود موجب درخشش رسانه ملی شوند.

وی با اشاره به نیاز سازمان صدا و سیما به مجریان کاربلد و کار آزموده تصریح کرد: در تعریف نیروی انسانی نخبه، رتبه بالای تحصیلات دانشگاهی مهم است، اما حس هنری نیز باید وجود داشته باشد؛ به عبارت دیگر تعریف ما از تراز نیروی نخبه در رادیو و تلویزیون کسی است که حس هنری داشته باشد و گوهر وجودی اش در رسانه دیده شود.

علی عسکری از مجریان به عنوان کسانی که در تکامل هویت فکری جامعه نقش بسزایی دارند، یاد کرد و اظهار داشت: مجریان رادیو و تلویزیون با اجرای حرفه ای و برگرفته از دانش خود و دیده و شنیده شدن، تولیدات رسانه ای را ارتقا می‌دهند.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی علی رغم عرصه تنگاتنگ رقابت رسانه ای امروز در میان مردم شریف ایران طبق آخرین نظر سنجی 83 درصد مرجعیت دارد و این به برکت هنرمندان پرتلاش و افراد فرهیخته و زحمتکش است که بهترین گوهر وجودی و عمر خود را در این مسیر صرف می کنند.

رئیس رسانه ملی کار در صدا و سیما را مقدس و اثرگذار برشمرد و افزود: چشم‌انداز سازمان در عرصه سرمایه انسانی، استعدادیابی و جذب نخبگان و نیروهایی در تراز رسانه دارای جوهر کاری و ذوق هنرمندانه خواهد بود و احترام و تکریم هنرمندان سرمایه های انسانی ارزشمند باید اولویت اول سازمان باشد.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به دغدغه های مجریان نیز گفت: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای موجود که می بایست به هنگام رصد، تدبیر و رفع شود، امروز سازمان در حال حرکت است و باید با خلاقیت و نوآوری با همیاری و کمک شما اصلاحات لازم صورت پذیرد تا شاهد درخشش هر چه بیشتر و شکوفایی بیش از پیش رسانه باشیم.

در این دیدار صمیمانه مجریان حوزه های مختلف صدا و سیما نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند و در پایان افطار را میهمان دکتر علی عسکری بودند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر