< نماینده مردم اصفهان در مجلس: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

نماینده مردم اصفهان در مجلس: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ق.ظ

 

انتخاب شهردار اصفهان سیاسی نشود/ شتاب زدگی دولت در تفکیک وزارتخانه ها قابل قبول نیست

فولادگر خاطر نشان کرد: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر از انتخاب سیاسی شهردار کلان شهر اصفهان پرهیز کنند و به سوابق اجرایی گزینه های مدنظرشان دقت داشته باشند.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس در نشست خبری خود با اصحاب رسانه  اظهار کرد: در روزهای پایانی سال 95 ابلاغ برنامه بودجه 96 را داشتیم و مجلس توانست به موقع به دولت ابلاغ کند.

حمید رضا فولادگر تصریح کرد: متاسفانه  همه احکام بودجه 96 مطابق با احکام برنامه ششم نشد، اگر چه توانستیم برای خیلی از احکام برنامه ششم، در بودجه 96 ردیف تعیین کنیم، به عنوان نمونه برای صندوق بازنشستگی که اصفهان هم مبتلا به آن است، ردیف بودجه ای قرار دادیم.

* اجرای صحیح سیاست های اصل 44 همچنان خواسته رهبری است

وی بیان کرد: رئیس جمهور طبق قانون، برنامه ششم را ابلاغ نکرد و در نهایت رئیس مجلس شورای اسلامی در مدت زمان مقرر به کل کشور ابلاغ کرد، همچنین از دیگر برنامه ها در اواخر سال قبل، تشکیل کمیسیون ویژه تولید ملی بود  که در سال گذشته مجلس رای داد و هیئت رئیسه آن در اسفندماه 95 انتخاب شد.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت، افزود: خوشبختانه همان دغدغه هایی که ما برای تشکیل این کمیسیون داشتیم، در نامگذاری که  برای سال 96 توسط رهبری انجام شد.

به گفته وی، دو بحث کلی کمیسیون که اشتغال و تولید ملی بود، مطرح شد و بنابراین  فعالیت های این کمیسیون با اولویت تولید داخلی و اشتغال صورت گرفت، همچنین کارگروه بهبود فضای کسب و کار وکارگروه تداوم نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل نیز در این کمیسیون تشکیل شد.

فولادگر ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود در ماه رمضان با مسئولان و کارگزاران نظام، بار دیگر پس از 12 سال به سیاست های اصل 44 اشاره کردند، بنابراین اجرای صحیح سیاست های اصل 44 همچنان دغدغه و خواسته رهبری است.

رئیس کمیسیون اصل 44 خاطرنشان کرد: سه ماهه اول سال 96، به صورت جدی در کارگروه های کمیسیون ویژه تولید ملی اقدام کرده ایم به نحوی که با دعوت از نمایندگان دستگاه اجرایی کشور، دولت و کارشناسان امر، نمایندگانی از بخش خصوصی و دستگاه نظارتی کشور از جمله دیوان محاسبات و کارشناسانی از مرکز پژوهش های مجلس به بیان نقاطه نظر و پیشنهادها و همچنین اصلاح روش اجرایی و اصلاح بخش نامه ها و قانون می رسیم.

وی ادامه داد: قانونِ حداکثر استفاده از تولیدات داخلی و رفع موانع تولید در حال حاضر در دستور کار این کمیسیون است و اولین گزارش کمیسیون در صحن مجلس به زودی ارائه می شود.

* زنگ خطر بیکاری مدت ها است در جامعه به صدا درآمده است 

نماینده مردم اصفهان در مجلس، تصریح کرد: رتبه ایران در فضای کسب و کار در سال 2017 با اصلاح اطلاعاتی که به بانک جهانی دادیم، از میان 183 کشور جهان، در جایگاه 120 است و در حال حاضر دیگر معتقدیم  که باید از این جا به بعد باید کارهای محتوایی در زمینه کسب و کار برای ارتقا رتبه خود در جهان داشته باشیم.

وی بیان کرد: به صورت فصلی مرکز پژوهش های مجلس و بخش خصوصی مولفه های محیطی فضای کسب و کار را بررسی و پایش می کنند، که نتایج این دو مرکز به هم نزدیک است و در کل نداشتن اعتبارات کافی و سرمایه گردش و مشکلات پولی و بانکی  دررتبه های اول این بررسی ها است.

فولادگر یادآور شد: زنگ خطر بیکاری مدت ها است در جامعه به صدا درآمده چرا که حدود 30  درصد یا بیشتر در میان قشر تحصیل کرده بیکار داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: آمار 12.5 درصد نرخ بیکاری که از سوی دولت اعلام می شود براساس  شاخصه یک ساعت کار در هفته است  که جهانی بوده ولی نرخ بیکاری برای اشتغال پایدار بیش از 24 درصد است.

*در اصل 44 جای هدف و وسیله جابجا شده و موجب شکل گیری شرکت های خصولتی شد

وی افزود: ایام انتخابات و روزهای ابتدایی مناظره ها، فضایی را دولت مستقر علیه منتقدان ایجاد و  ادعای ایجاد یک میلیون شغل را  پوپولیستی اعلام کرد، ولی در روزهای آخر انتخابات رئیس دولت فعلی به صراحت بیان کرد اگر بخواهیم رشد اقتصادی هشت درصد را عملی کنیم باید سالانه 800هزار شغل ایجاد کنیم  و این بدان معنی است که حرف منتقدان در بحث اشتغال شعاری نبوده است.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملیف خاطرنشان کرد: برای کاهش هشت دهم درصدی نرخ بیکاری سالانه، باید هر سال 500هزار شغل ایجاد کنیم و باز اینکه در اصل 44 هدف این بود که بخش خصوصی پا به میدان بگذارد و دولت کوچک شود اما واگذاری ها وسیله بود ولی هدف قرار گرفت و موجب ایجاد شرکت های خصولتی و شبه دولتی شد.

وی با اشاره به عضویت خود در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز کرد: تصویب طرح حمایت از صنایع دستی که دارای بندهای خوبی از جمله بیمه هنرمندان صنایع دستی، ایجاد صندوق صنایع دستی و حمایت مالیاتی به تصویب این کمیسیون رسید.

فولادگر اذعان کرد: اصفهان از 250 هنر صنایع دستی در کشور دارای بیش از 150 هنر صنایع دستی است و تصویب این طرح، نوید خوبی است ولی متاسفانه یکی از عرصه هایی که ظرفیت سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال دارد و کمترین تلاش در آن شده است، صنایع دستی است.

* شتابزدگی در بحث تفکیک  وزارتخانه کار درستی نیست

وی عنوان کرد: در حال حاضر در کارگره هوا و فضای کمیسیون صنایع و معادن رفته ایم،هم در برنامه ششم و هم بودجه 96 در زمینه هوا و فضا اقدام های خوبی شد و برای هواپیماسازی شاهین شهر نیز ردیف قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با اشاره به لایحه تفکیک وزرات خانه ها که از سوی دولت آمده است که طبق این لایحه باید وزرات بازرگانی دوباره تشکیل شود، وزرات مسکن و راه و شهرسازی تفکیک و سازمان جوانان از ورزش جدا می شود ، گفت:  دولت این لایحه را با قید دو فوریت به مجلس آورد که بحث بسیار مهمی بود و بر این اساس مجلس با دو فوریت آن مخالفت کرد.

وی بیان کرد: دولت یازدهمی که معتقد بود اقدام های دولت قبل در امر ادغام وزارتخانه ها، عجولانه و شتابزده بود، آیا قید دو فوریت برای جداسازی چند وزارتخانه کشور عجولانه نیست، البته یک فوریت این بحث رأی اورد، اما در مجموع شتابزدگی در بحث تفکیک  وزارتخانه کار درستی نیست.

فولادگر در ادامه تصریح کرد:به تازگی طرح وزارت میراث فرهنگی در دست اقدام است، چرا که در حال حاضر معاون میراث فرهنگی به مجلس پاسخگو نیست  و برای پاسخ به سوالات باید از رئیس جمهور سوال پرسید.

وی اذعان کرد: دولت دهم در فرصتی  که داشت و دولت یازدهم در چهار سال اخیر به منظور دوین شرح وظایف وزارتخانه ها ی ادغام شده اقدام نکرد و این باعث بروز مشکلاتی شده است.

*انتقام سپاه، یک اقدام کارساز در تضمین امنیت کشور بود

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی توضیح کرد: معتقدیم که ادغامی در امر وزارتخانه ها صورت نگرفته و بلکه الحاق صورت گرفته است، بنابراین نمی توان نظر کارشناسی برای اینکه آیا این ادغام خوب یا بد بود است داشت، چون شرح وظایفی از سوی دولت آورده نشده است.

وی ابراز کرد: ادغام و تفکیک وزراتخانه زمانی مفید خواهت بود که دولت سیاست گذار و هدایت گر باشد و سعی در چابک سازی دولت داشته باشد، ژاپن و کره جنوبی وزارت خانه های کمی دارند اما اروپا وزارتخانه های زیادی دارد، ولی هر دو  نوع، دولت هایی چابک و کوچک دارند.

فولادگر در باره حادثه تروریستی 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسف هستیم که اغلب افرادی که دراین حادثه به شهادت رسیده بودند، یا روزه داران مراجعه کنندگان و کارمندان دفاتر نمایندگان و نیروهای خدماتی بودند، و از اقدام سپاه پاسدان در شب های گذشته کمال تشکر را داریم.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: این اقدام یک اقدام کارساز در تضمین امنیت کشور بود  که چند پیام داشت که پیام اولش به ترویست هایی چون داعش بود  که ایران اسلامی در هرجا که لازم باشد با آنها مقابله می کند و نه تنها انتقام خون شهدای خود رامی گیرد بلکه به دنبال خشکاندن ریشه ترویستها است.

وی متذکر شد: پیام دوم این اقدام آن بود که برای مبارزه با ترویست ها ایران مرزی نمی شناسد و این پیام به حامیان منطقه ای داعشی ها بود اما پیام سوم به دولتمردان آمریکا  بود چرا  که تصویب تحریم های جدید را نقض صریح برجام می دانیم وهیچگاه دفاع نظامی و قدرت موشکی را خود را تا آنجا که بدانیم ادامه می دهیم  و تحت هیچ شرایطی تحریم نخواهیم کرد.

نماینده مردم اصفهان عنوان کرد: پیام  دیگر این اقدام سپاه، ایجاد یک اقتدار ملی و انسجام ملی در دورن کشور است که پس از انتقام گیری موشکی ایران از مقر فرماندهان داعش، اتحاد در صحت انجام این کار در آحاد مردم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم از اقتدار نظامی کشور خود احساس امنیت و غرور می کنند و یک بازدارندگی برای دشمنان است.

وی درباره بیکاری  و تعطیلی کارخانه های پلی اکریل و کاشی اصفهان و نیلو، اظهار کرد: چون یک شرکت خصوصی هستند، بعد از ایجاد بحران، دولت باید تا مدتی کفالت آن را برعهده بگیرد، که این کار برای این کارخانه ها تشکیل شد و به منظور اصلاح ساختارهای کارخانه ها و بازگشت کارگران تصمیماتی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اصل بحث این است که موسسه های مالی و اعتباری در کشور تعداد زیادی هستند و زمانی آمار بالای 800 موسسه در کشورداشتیم طوری که از دولت دهم ساماندهی موسسات آغاز شد و در دولت یازدهم نظارت بانک مرکزی بیشتر و باعث تعطیلی و یا ادغام آنها شد.

وی ادامه داد: بسیاری از موسسه های مالی و اعتباری در حقیقت یک شرکت تعاونی هستند، بنابراین حرف مردم و سرمایه گذاران درست است که نظارت کافی از سوی بانک مرکزی صورت نکرفته است.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی افزود:  از سوی برخی از شبکه های بیگانه ماهواره ای خط دهی برای بی اعتمادی مردن نسبت به موسسه های مالی و اعتباری صورت می گیرد و مشکلات اخیر موسسه ثامن در همین راستا است که شبکه من و تو باعث هجوم مردم و سرمایه گذاران به سمت برداشت سرمایه های خود شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل رشد موسسه های مالی واعتباری، اشکال های موجود در درسیستم بانکی بود، در همین شرایط هم که بانک مرکزی  که نرخ سود سپرده را 15 درصد اعلام کرده است برخی از بانک ها در حال دور زدن بانک مرکزی هستند.

فولادگر اشاره ای به انتخابات داشت و خاطرنشان کرد: اقلیت غیر قابل انکار اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری با حفظ انسجام خود می توانند برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اقدام کنند، البته نیاز به برنامه ریزی قوی است، همچنین رئیس جمهور منتخب باید از کنار نخبه ها و متخصصان این اقلیت 16 میلیون رأی اصولگرایی راحت عبور نکند و براساس شعار اعتدالگرایی  از همه سلایق بهره بگیرد.

* اعتقاد دارم کار نظارت شوراها نباید به عهده مجلس باشد

وی عنوان کرد: ذوب آهن کمربند فضای سبز خوبی دارد و جز معدود شرکت های تولیدی در کشور است که کمربند سبز خوبی ایجاد کرده است، ولی فرایند تولید محصولش در این کارخانه با روش کوره بلند و کک سازی است که قدیمی بوده و الایندگی دارد.

وی در ادامه اشاره ای گذرا به بحث انتخابات شوراهای شهر داشت و اضافه کرد: در بحث شوراهای اسلامی شهر اصفهان به این نتیجه رسیدیم که هم باید در بحث قانون شوراها اصلاحاتی صورت گیرد، مثلا تعیین حداقل هایی برای ورد افراد به شوراها و هم در بحث نظارت شوراها باید اقدام هایی انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، ابراز کرد: اعتقاد دارم کار نظارت شوراها نباید به عهده مجلس باشد، نوع کار نظارت بر شوراها یک کار حقوقی است و نباید نماینده مجلس درگیر اینکار شود و این باعث تعطیلی صحن علنی مجلس می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در دوره مجلس دهم کار بحث اصلاح انتخابات شوراها و نظارت آنها اصلاح شود که به عنوان نمونه آرای بهارستان بازشماری شد و تغییراتی کرد که گواه بر این ادعای ما است.

وی تاکید کرد: شوراها باید به سمت بحث های تخصصی و مدیرت شهری برود و نباید جذابیت های شوراها، باعث حضور سیاسی افراد شود ضمن اینکه دومین نکته این است که هنوز بحث های انتخاباتی در سطح جامعه واستان وجود دارد در حالیکه الان فصل کار است و انتخابات تمام شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعضای منتخب شوراهای شهر از انتخاب سیاسی شهردار کلان شهر اصفهان پرهیز کنند و به سوابق اجرایی کاندیداهای مدنظرشان دقت داشته باشند.

انتهای پیام/ پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر