< داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ق.ظ
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم؛

 

معاون اول دستگاه قضا گفت: داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و استقامت توطئه ها را خنثی می کند.

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم که در مجتمع شهید بهشتی تهران برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: خدا را شاکرم بابت حضور بین شهدای معزز و مکرم شهدا. انشاالله خداوند به اخلاص شهدا و جانبازان و ایثارگران و رنج خانواده ها اجر دهد. شما می دانید حضرت زینب و حضرت عباس (ع) چه کشیدند.

وی ادامه داد: در آستانه روز قدس هستیم. ما باید در این روز وظیفه سیاسی دینی را انجام دهیم و دین خود به شهدا و جانبازان ادا کنیم. یاد شهیدان بهشتی؛ قدوسی و کچوئی را گرامی میدارم. از خداوند خواستاریم اگر نتوانستیم از ماه رمضان بهره ببریم این چند روز آخر ما را قبول بفرماید.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: من از خانواده های شهدا خجالت می کشم. ما تمام وجودمان بدهکار شهداست. همه می دانیم که چرا برادران و پدران و بستگان ما به شهادت رسیدند و یا جانباز شدند. امروز ما برای ادامه مسیر وظایفی داریم. نظام سلطه امروز به سرکردگی آمریکا بیش از قبل نسبت به این ملت؛ نظام و رهبری دشمنی دارد. آنها فکر میکردند این انقلاب نیز با تهدید و تحریم و محاصره راه خود را عوض می کند. سه دهه گذشته و آنها دیدند این کشور با سایر انقلابهای دنیا فرق دارد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: دشمنان یک جنگ تمام عیار به این نظام تحمیل کردند؛ اما با قدرت ادامه دادیم. جنگ داخلی به وسیله خودفروشان همزمان با جنگ خارجی به ما تحمیل کردند. شهدای بسیاری از کاسبان, بزرگان, رهبران و مردم عادی از ما گرفتند.

وی ادامه داد: ترور فیزیکی و جنگ نظامی برای آنها فایده نداشت. آنها هنوز برای درهم کوبیدن این کشور تلاش می کنند. سلطه امروز جنگ نرم و جنگ سخت را مخلوط کرده است. امروز لشکر فاطمیون, حیدریون و علویون از اسلام ناب دفاع میکند. امروز لشکر اسلام در جهان نفوذ دارد. آمریکا تا جایی که میتواند برای جلوگیری از این نفوذ از جنگ سخت ستفاده میکند و اگر نشد به سراغ جنگ نرم میرود. در یمن, عراق, سوریه, لبنان و غیره چه جنایت‌ها که نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: امروز وجه غالب جنگ نظام سلطه در ایران جنگ نرم است, زیرا نمیتواند بر ضد ما جنگ سخت راه بیاندازند. در جنگ نرم باید بصیرت داشته باشیم. آنها امروز حق و باطل را در هم آمیختند که تشخیص آن بسیار سخت میشود. آنها فضا را به گونه ای مشوش میکنند که افراد دارای غفلت راه را گم میکنند و دوست و دشمن را از هم تشخیص نمیدهند. رهبری از سال 88 به بصیرت هر چه بیشتر تاکید کردند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: از مسائل بسیار مهم امروز, روحیه انقلابی گری است. آنها امروز میخواهند این روحیه را از ملت بگیرند؛ زیرا تا روحیه انقلابی گری هست مثل این 40 سال محکوم به شکست هستند. دشمن تلاش دارد روحیه انقلابی را از ما بگیرد. مثلا عده ای میگویند امروز جنگی در کار نیست و نیاز به بسیج و سپاه نداریم. مثلا مسئولی میگوید مردم شادی میخواهند و دیگر غم و گریه بس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: آیا مشکل ما برگزاری کنسرت است؟ حزب اللهی ها امروز قویترین هنرمندان هستند. امروز زیر لباس هنر ابتذال ترویج میکنند. امروز در برخی از مراسمات خانواده های شهید از گفتن این موضوع که خانواده شهید است امتناع میکند.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: زمانی که روحیه انقلابی از بین رفت همه چیز از بین می رود. زمانی که ما را به مسیر خود گرایش بدهد و دنیاطلبی را ترویج دهند خطرناک میشود. زمانی که مسئولی 100 میلیون در ماه حقوق میگیرد دیگر نمیتواند به فکر فقرا و مردم باشد. تمام تمرکز دشمنان این است که مسیر را منحرف کنند.

معاون اول دستگاه قضا افزود: استقامت مانع پیشرفت جنگ نرم دشمن میشود. دشمن نباید این روحیه را از ما بگیرد. برخی میخواهند کاری کنند که ما فراموش کنیم که آمریکا از سال 32 به بعد چه جنایتهایی در این کشور کردند. برخی آمریکا را بزک میکنند تا بگویند که دیگر دشمن ما نیست و زمان آن گذشته است و کسی که مقاومت کند تندرو و افراطی معرفی میشود. ما باید بصیرت داشته باشیم و استقامت کنیم تا جنگ نرم را نیز به مانند جنگ سخت با پیروزی به پایان برسانیم. زمانی بود کسانی که از خانه بیرون میرفتند امیدی به بازگشت آنها نبود و ترور میشدند, مثل شهیدان طباطبایی و فارسیانی.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: روحیه انقلابی تمام نقشه های دشمن را بر باد داده است. امروز امنیت ما برقرار است. سالهای 60 تا 64 را هرگز فراموش نمیکنیم که هر روز یک ترور رخ می داد. داعش امروز که به هیچ کس رحم نمیکند را ما سالها قبل در لباس منافقین دیدم که زنده زنده میسوزاندند و پوست میکندند.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به انتقام سپاه از داعش خاطرنشان کرد: زمانی که پاسداران ما میخواهند به قلب داعش موشک بزنند فرماندهی معظم کل قوا تاکید کردند که در محل فرود موشکها هرگز خانواده و غیرنظامی نباشد که این نشان از رأفت است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده های شهدای ترور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر