< پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ق.ظ
لیگ جهانی 2017 والیبال

تیم ملی والیبال ایران با شکست 3 بر صفر مقابل روسیه مسابقات لیگ جهانی را با شکست به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از هفته پایانی لیگ جهانی 2017 والیبال در سطح یک با برگزاری یک دیدار بین دو تیم ایران و روسیه در سالن آرنا اطلس لهستان ادامه پیدا کرد. در این مسابقه شاگردان کولاکوویچ که دیگر امیدی به صعود نداشتند مقابل روسیه یک دیدار تشریفاتی را برگزار کردند.

**ست اول : ایران 24 – روسیه 26
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی این مسابقه را آغاز کرد که ایگور کولاکوویچ از بازیکنان جوان خود مانند سامان فائزی، رضا قرا و فرهاد سال افزون را در ترکیب اصلی خود به میدان فرستاده بود.

دو تیم بدون استرس بازی می‌کردند و شاگردان جوان کولاکویچ نمایش بهتری نسبت به بازی قبل داشتند.ایران در این ست برتری نسبی نسبت به روسیه داشت و بازیکنان کم اشتباه ظاهر شده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در دریافت های اول نمایش خوبی داشت و همین موضوع موجب شده بود حملات خوبی  برنامه ریزی شود. مسعود غلامی و سامان فائزی نمایش خوبی روی تور داشتند.

سرمربی تیم روسیه تقاضای وقت استراحت می کرد و دست به چند تعویض هم زد. در حالی که ایران در دقایق پایانی این ست از حریفش پیش بود اما روس‌ها نتیجه را در امتیاز 24 به تساوی کشاندند.   در نهایت روسیه توانست با حساب  26 بر 24 برنده این ست شده و در مجموع یک بر صفر پیش بیفتد.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست دوم : ایران 18 – روسیه 25
تیم ملی والیبال روسیه در ست دوم آغاز بهتری داشت و از همان ابتدا توانست چند امتیاز از ایران پیش بیفتد. دو تیم در هر دو وقت استراحت فنی با برتری روسیه میدان مسابقه را ترک کردند.

در وقت استراحت دوم ایران 16 بر10 از حریفش عقب افتاده بود. در ادامه بازیکنان ایران در زدن سرویس بسیار کم تجربه و پرخطا عمل کردند و در دفاع روی تور هم با مشکلاتی مواجه بودیم. در نهایت تلاش بازیکنان ایران در ان ست بی فایده بود و شاگردان ایگور کولاکوویچ در نهایت 25 بر 18 این ست را هم واگذار کردند تا در مجموع 2 بر صفر عقب بیفتند.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست سوم : ایران 18 – روسیه 25
بازیکنان ایران در ست سوم بسیار بی انگیزه و بی نشاط کار کردند. بی‌دقتی بازیکنان ایران موجب شده بود که بازیکنان روسیه توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و به راحتی بر بازی مسلط شوند. بازیکنان ایران در این ست از همان ابتدا میدان را واگذار کردند و در نهایت با حساب 25 بر 18 تن به شکست دادند.

تیم ملی ایران در این مسابقه با حساب 3 بر صفر تن به شکست داد تا پرونده پنجمین حضور ایران در لیگ جهانی 2017 با قبول 6 شکست و 3 پیروزی بسته شود.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر