< کی روش: وقتی روحانی از من خواست ادامه مسیر بدهم بال در آوردم/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کی روش: وقتی روحانی از من خواست ادامه مسیر بدهم بال در آوردم/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

کی روش: وقتی روحانی از من خواست ادامه مسیر بدهم بال در آوردم/

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ
 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پاسخگوی سئوالات سردبیران رسانه های ورزشی شد.

کی روش: فقط نیمکت خودمان می تواند شکستمان دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  کارلوس کی روش در نشست خبری با سردبیران رسانه های ورزشی ایران اظهار داشت: اگر اجازه دهید از خضوع و افتادگى خارج شوم. مردم و هواداران فوتبال را مى شناسم. همانگونه آنها مى توانند همه چیز به ما بدهند می توانند همه چیز را هم از ما بگیرند. 

وی ادامه داد: در دوره قبلی مردم انتظار نداشتند به جام جهانی برویم اما اگر این اتفاق نمی افتاد، عصبانى مى شدند. اکنون این توانایى را داریم که به پیشرفت و رکوردی جدید دست یابیم. بعد از اینکه بازى با ازبکستان تمام شد با یکى از هم تیمى هایم شوخى مى کردم و گفتم فقط یک تیم مى تواند ما را شکست دهد و خوشبختانه آن تیم روى نیمکت خودمان نشسته است.

 
کی روش افزود: ما گروهى با بیش از٣٠ بازیکن در اختیار داریم که مى توانند در تمام پست ها به ما کمک کنند. به جایگاهى رسیدیم که بازیکن فیکس و نیمکت نشین نداریم و همه آمادگى دارند. باید با فداکاری و اتحاد به دنبال صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشیم و با دل نبستن به قول ها و وعده ها روزهای گل و بلبل را هم از یاد ببریم.
 
کی روش با اشاره به ناکامی ایران از صعود به دور دوم رقابت های جام جهانی در دوره های قبلی اظهار داشت: اگر به همین روش دل ببندیم یعنی مریضی و نبایست تنها پس از سه بازی از جام جهانی بازگردیم. ایران در چهار دوره قبلی در راه رسیدن به مرحله دوم جام جهانی ناکام مانده  است و اگر می خواهیم برای نخستین بار به مراحل بالاتر این رقابت ها صعود کنیم، باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم. اکنون زمان حمایت واقعی از تیم ملی است و باید از لحاظ مالی، امکانات و حتی زمین تمرین وضعیت خوبی برسیم. برای رسیدن به هدف به هماهنگی و هارمونی نیاز داریم. برای آماده سازی بازیکنان باید فرصت های برابری داشته باشیم و طراوت بازی را بالا ببریم. 
 
وی افزود: همان گونه که دیدید دیدار انگلیس و فرانسه با سرعت بالایی برگزار شد به گونه ای که چشمان من از دیدن آن بازی خسته شد. در چنین وضعیتی بازیکنانم پس از حضور در لیگ ایران باید به مصاف آن تیم ها بروند. در کل اگر ایران با همان نسخه قبلی حرکت کند، دست آوردمان هم مانند گذشته می شود. ما هم باید مانند آن تیم ها بازی کنیم. باید در زمین هایی بازی کنیم که سرعت تیمی ما را بالا ببرد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه جام جهانی روسیه هدف کوتاه مدت این تیم است، گفت: روسیه 2018 هدف کوتاه مدت ماست و باید برنامه ریزی میان مدت و بلند مدتی داشته باشیم. از امروز باید برای جام جهانی 2022 قطر آماده شویم چراکه با این کار سرعت پیشرفتمان بالا می رود. اکنون یا شما از برنامه های من حمایت می کنید یا اینکه پس از ناکامی بار دیگر می گویید سبک مربی خوب نبود.  به همین منظور احتیاج به برنامه کاملی براى آماده سازى داریم. باید برنامه آماده سازى متفاوتى داشته باشیم. اگر فوتبال ایران با همان نسخه قبلى حرکت کند دستاوردمان هم مثل گذشته خواهد بود.
 
کی روش در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در مورد احتمال چالش دوباره برای برنامه های تیم ملی گفت :من هر زمان ببینم به تیم ملی ضربه بزنند کوتاه نمی آیم. کسی نمیتواند من را متهم به این کند که صبور نبودم چراکه خیلی از مسائل را شما نمیدانید. من نصیحت شما را برای کمک به آرامش فضای موجود گوش خواهم کرد.
 
 
 وی ادامه داد: در برنامه ای که من در اختیار شما و فدارسیون فوتبال قرار دادم، منافع تمام باشگاه ها و پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است.
مجبور نیستیم هم عقیده باشیم اما باید به عقاید هم احترام بگذاریم. با توجه به اینکه در حال حاضر همه از صعود تیم ملی به جام جهانی خوشحال هستند، شاید توجهی به برنامه نداشته باشند. برنامه من نبایست با شروع لیگ برتر تغییر کند چراکه این امر هم به باشگاه ها و هم تیم ملی ضربه می زند و هواداران را هم دچار مشکل می کند. در حال حاضر که برای تدوین برنامه آماده سازی تیم ملی به تفاهم رسیدیم توقع دارم این برنامه به مرحله اجرا برسد.
 
سرمربی پرتغالی درباره امکانات ضعیف تیم ملی اظهار داشت: امیدوارم شما خبرنگاران چند دقیقه وقت بگذارید و از امکانات ما بازدید کنید. اگر از زمین تمرین رد شوید، متوجه می شوید که برای انجام تمریناتمان باید تجهیزات کمپ را تکمیل کنیم. دعوت می کنم که ساختمان کمپ را هم به عنوان میراث ماندگار فوتبال ایران ببینید. در این ساختمان به شما نشان می دهم که دپارتمان هاى فنى براى تمام فوتبال ایران آماده است. امیدواریم شاهد امکانات ریکاورى بازیکنان و جایگاه هایی که برای آن ها در نظر گرفته ایم باشید.
 
 

بروز رسانی می شود....

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر