< زور ایران به قهرمان لیگ‌جهانی نرسید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زور ایران به قهرمان لیگ‌جهانی نرسید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

زور ایران به قهرمان لیگ‌جهانی نرسید

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ق.ظ
 
لیگ جهانی 2017 والیبال – تهران

تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی صربستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی 2016 تن به شکست 3 بر یک داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم از هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2017 بین دو تیم ایران و صربستان آغاز شد.

 
 
دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 21 و 15 در سالن مملو از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند.
 
 
ترکیب تیم ملی ایران را میلاد عبادی پور ، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور و مهدی مرندی تشکیل می‌دادند.
 
 **ست اول: ایران 20 – صربستان25
 
دیدار دو تیم ایران و صربستان با سرویس بازیکنان ایران و اولین امتیاز برای تیم بلژیک آغاز شد. دو تیم در این ست پرخطا بودند و به نظر می‌رسید در حال محک زدن هم هستند.
 
امتیازها یک به یک بین دو تیم تقسیم می‌شد و برتری به سمت هیچ یک از دو تیم نبود. تا امتیاز 16 دو تیم پایاپای پیش می رفتند اما سه امتیاز متوالی از یاران صربستان موجب شد صرب‌ها 19 بر 16 پیش بیفتند. در این لحظه کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد تا روند کسب امتیاز حریفش را متوقف کند.
 
امتیاز هفدهم برای ایران را عادل غلامی بدست آورد اما سرویسی که به تور اصابت کرد بار دیگر صربستان را به سه امتیاز اختلاف پیش انداخت. دفاع خوب بازیکنان بلندقامت صربستان کار را برای حملات ایران سخت کرده بود.
 
برتری 23 بر 19 با یاران صربستان بود که باز هم سرمربی ایران تقاضای تایم اوت کرد. در نهایت تیم ملی والیبال ایران این ست را با حساب 25 بر 20 به حریفش واگذار کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود صربستان شود.
 
 ایران یک - صربستان 2/ شاگردان کولاکوویچ پیروز ست سوم
 
 
**ست دوم: ایران 23 – صربستان25
 
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در ست دوم این مسابقه آغاز بهتری داشتند. هرچند خطای بالای بازیکنان به ویژه در خط سرویس مانند ست اول پابرجا بود.
 
ایران در همان اوایل ست برتری نسبی خود را به حریف دیکته کرد و با اختلاف 3  امتیاز از میهمانش پیش افتاد. اما صرب‌ها خیلی زود این اختلاف امتیاز را جبران کردند و در امتیاز 16 بر 15 از ایران پیش افتادند.
 
هر چند بازیکنان ایران با تکیه بر حملات سرعتی نتیجه را در امتیاز 18 برابر کردند اما باز هم این صربستان بود که این بار 20 بر 18 پیش افتاد تا کولاکوویچ وقت استراحت تقاضا کند.
 
بازیکنان ایران اختلاف امتیاز را به یک پوئن رساندند و دقایق پایانی این ست حساسیت بالایی داشت، اما نظم تیمی صربستان به هر فاکتوری در ایران غلبه می‌کرد و موجب شد در نهایت صربستان این ست را هم با حساب 25 بر 23 به سود خود تمام کند و نتیجه بازی 2 بر صفر شود.
 
 ایران یک - صربستان 2/ شاگردان کولاکوویچ پیروز ست سوم
 
 
**ست سوم : ایران 25 – صربستان 16
 
اولین امتیاز ست سوم این مسابقه روی یک رالی به تیم ملی ایران رسید در ادامه دو امتیاز دیگر هم ایران بدست آورد تا 3 بر یک پیش بیفتد. باز هم صرب ها دو امتیاز گرفته و نتیجه بازی را 3 بر 3 مساوی کردند.
 
امتیاز چهارم ایران روی آبشار تماشایی عادل غلامی بدست آمد. در ادامه بازیکنان ایران با انگیزه بالا و حمایت هواداران خود موفق شدند با 6 امتیاز اختلاف پیش بیفتند. نتیجه بازی 12 بر 6 به سود ایران بود که گربیچ، سرمربی جوان صربستان تقاضای وقت استراحت کرد.
 
تغییراتی در تیم صربستان رخ داد اما بازیکنان ایران کماکان تیم برتر میدان بودند. شاگردان کولاکوویچ با اتکا به حملات سرعتی و عملکرد خوب روی توپ‌های برگشتی به حریف خود چیره شده بودند. البته تعداد خطاهای تیم صربستان در این مسابقه زیاد بود.
 
سرمربی صربستان که تیمش 22 بر 14 عقب افتاده بود چند بازیکن ذخیره را به میدان فرستاد تا انرژی بازیکنان اصلی خود را برای ست چهارم این مسابقه ذخیره کند. در نهایت ایران با اقتدار در این ست 25 بر 16 پیروز شد تا نتیجه مسابقه 2 بر یک شود. 
 
 ایران یک - صربستان 2/ شاگردان کولاکوویچ پیروز ست سوم
 
**ست چهارم : ایران 16 – صربستان 25
 
تیم ملی والیبال صربستان که ست سوم مسابقه را با اختلاف فاحش به ایران باخته بود با توپ پر به ست چهارم پا گذاشت. صرب‌ها از همان ابتدا اختلاف امتیاز زیادی با تیم ایران ایجاد کردند تا جایی که در امتیاز 8 بر 2 راهی اولین تکنیکال تایم این ست شدند.
 
امتیازگیری یاران صربستان ادامه داشت. بازیکنان ایران در این ست به هیچ عنوان هماهنگی و قدرت ست سوم را نداشتند. در دریافت بسیار ضعیف عمل می کردند و در خط سرویس پراشتباه بودند. تیم ملی والیبال ایران با 8 امتیاز اختلاف از میهمان خود عقب افتاده بود.
 
تلاش بازیکنان ایران در ادامه این ست بی فایده بود و تیم ملی ایران در نهایت با حساب 25 بر 16 و در مجموع 3 بر یک تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران که دیدار قبلی خود در تهران را 3 بر 2 مقابل بلژیگ برده بود در این مسابقه تن به شکست داد.
 
 ایران یک - صربستان 3/ زور ایران به قهرمان لیگ‌جهانی نرسید
 
 
بلندقامتان ایران فردا در آخرین دیدار هفته دوم مسابقات به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت.

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر