< یران یک - برزیل 3 :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

یران یک - برزیل 3 :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

یران یک - برزیل 3

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۹ ق.ظ
لیگ جهانی 2017 والیبال

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در لیگ جهانی 2017، با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم ملی برزیل تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ جهانی والیبال امروز در چارچوب دومین روز خود در حال پیگیری است. در این روز از رقابت‌ها و در سطح یک، تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف تیم ملی برزیل رفت. 
 
این دیدار در سالن آدریاستیک آرنا شهر پیزارو از ساعت 19 و 30 و به قضاوت شین موراناکا از ژاپن و فرانسیسکو از دومنیکن آغاز شد. 
 
ایران یک - برزیل 2/بلندقامتان ایران از برزیل عقب افتادند 
 
 
 
کولاکوویچ برای آغاز این ست سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مسعود غلامی و را به میدان فرستاد.
 
در آن طرف میدان هم برونو رزنده، ریکاردو لوکارلی، لوکاس ساتکمپ، ماریسیلو آلمیدا، مارسیو سوزا، رودریگز پینتو و اواندرو گورا در ترکیب ابتدایی تیم برزیل به میدان رفتند.
 
کولاکوویچ در ترکیب تیمش نسبت به دیدار قبلی هیچ تغییری ایجاد نکرده بود اما رنان دال زوتو،  با دو تغییر نسبت به دیدار با لهستان، مقابل ایران صف‌آرایی کرد.

**ست اول : ایران 25 – برزیل21
 
تیم ملی والیبال برزیل آغاز کننده این دیدار بود با سرویسی که به امتیاز برای ایران تبدیل شد. شاگردان کولاکوویچ در ادامه توانستند از برزیل پیش بیفتند.
 
 
5بر 2 برتری با ایران بود که رینان دل زوتو، سرمربی تیم ملی برزیل تقاضای وقت استراحت کرد. بعد از این وقت استراحت اولین امتیاز به برزیل رسید. تیم ایران در ابتدای این ست دریافت‌های خوبی داشت. دریافت‌هایی که منجر به ایجاد حملات متنوع و در نهایت امتیاز برای ایران می‌شد. در آن طرف میدان برزیلی‌ها به سرویس با سرعت بالا روی آوردند تا دریافت ایران را با مشکل مواجه کنند. ترفندی که جواب داد و درامتیاز 7 دو تیم به تساوی رسیدند.
 
امیتاز هشتم را اواندرو برای برزیل بدست آورد تا اولین زمان استراحت فنی با برتری برزیلی‌ها لحاظ شود. دو امیتاز پیاپی از ایران تیم ملی کشورمان را 11 بر 9 پیش انداخت. برتری کماکان با تیم ملی ایران بود. دفاع روی تور عالی از بازیکنان ایران روند حملات برزیل را با مشکل مواجه کرده بود.
 
نتیجه بازی 20 بر 15 به سود ایران بود. برزیلی‌ها در زدن سرویس هم ضعیف عمل می‌کردند.سال‌افزون جانشین سعید معروف شد تا در دفاع روی تور به تیم ملی کمک کند. دفاعی که امتیاز 23 را برای ایران به ارمغان آورد. در نهایت تیم ایران با حساب 25 بر 21 در این ست برنده شد. 
 
ایران یک - برزیل 2/بلندقامتان ایران از برزیل عقب افتادند 
 
 
 
**ست دوم : ایران 19 – برزیل 25
 
تیم ملی برزیل برای جبران ست اول راهی ست دوم شده بود. اما باز هم برتری ابتدایی این ست با تیم ملی ایران همراه بود. شاگردان کولاکوویچ  4 بر یک پیش بودند که سرمربی برزیل برای توقف روند امتیازگیری حریفش تقاضای وقت استراحت کرد. بعد از این وقت استراحت برزیلی‌ها سه امتیاز متوالی گرفتند و نتیجه 4 بر 4 مساوی شد.
 
جیورا یک امتیاز سرویس گرفت و برزیل را 5 بر 4 پیش انداخت. دفاع ناقص بازیکنان ایران امتیاز ششم را هم تقدیم برزیلی‌ها کرد. دو تیم در امتیاز 8 بر 6 به سود برزیل به اولین وقت استراحت فنی در ست دوم رفتند.
 
برتری دو امتیازی برزیلی‌ها ادامه داشت. تک دفاع خوب عادل غلامی اختلاف امتیاز را به یک رساند.امتیاز یازدهم ایران موجب شد دال زتو تقاضای بازبینی صحنه را داشته باشد که البته این تقاضا بی فایده بود و مشخص شد که تصمیم داور درست بوده است.
 
دو تیم در امتیاز 13 با هم برابر شدند. در ادامه برزیلی‌ها با حملات سرعتی توانستند امتیاز کسب کنند و در امتیاز 16 بر 14 به دومین تکنیکال تایم این ست بروند. برزیلی‌ها در ادامه و تا پایان ست برتری خود را حفظ کردند و در نهایت با حساب 25 بر 19 برنده این ست شدند تا نتیجه این دیدار یک بر یک مساوی شود.
 
ایران یک - برزیل 2/بلندقامتان ایران از برزیل عقب افتادند 
 
 
 
**ست سوم : ایران 22– برزیل 25
 
در دقایق ابتدایی ست سوم این دیدار دو تیم نمایش پایاپای داشتند و یک به یک امتیاز کسب می‌کردند. برزیلی‌ها با یک امتیاز برتری و در امتیاز 8 بر 7 راهی اولین وقت استراحت فنی ست سوم شدند.
 
تیم ملی والیبال ایران در آغاز این ست در دفاع موفق نبودند. اما توپ‌گیری ضعیف از بازیکنان برزیل موجب شده بود هیچ یک از دو تیم نتوانند برتری خود را بر حریف دیکته کنند. نتیجه بازی 12 بر 12مساوی بود. هر دو تیم سرویس‌های زیادی را خراب می‌کردند. آبشارهای بلند بازیکنان برزیل روی پاس‌های دقیق پاسور برزیل، دفاع ایران را با مشکل مواجه کرده بود.
 
کسب امتیاز 16 برای ایران کولاکوویچ را مجاب کرد که تقاضای بازبینی صحنه را ارائه دهد. صحنه بازبینی شد اما امتیاز برای برزیل باقی ماند و دو تیم در امتیاز 16 بر 14 به سود برزیل به تکنیکال تایم دوم این ست رفتند. دو تیم در امتیاز 17 برابر شدند و در ادامه عادل غلامی با یک دفاع خوب امتیاز 18 را برای ایران بدست آورد تا شاگردان کولاکوویچ از حریفشان پیش بیفتند.
 
سرمربی برزیلی تقاضای وقت استراحت کرد. برزیل در ادامه 20 بر 19 پیش افتاد. توپ میلاد عبادی پور به بیرون زمین رفت تا برزیل 21 بر 19 از ایران جلو بیفتد. در پایان این ست تیم ملی برزیل موفق شد 25 بر 22 ایران را شکست دهد و در نهایت 2 بر یک از ایران پیش بیفتد.
 
ایران یک - برزیل 2/بلندقامتان ایران از برزیل عقب افتادند 
 
 
 
 **ست چهارم : ایران 22– برزیل 25
 
تیم ملی والیبال ایران می‌دانست که در ست چهارم در صورت شکست در مجموع مسابقه بازنده خواهد شد و پیش‌بینی می‌شد آغاز خوبی داشته باشد. اما با 4 دریافت ضعیف در همان ابتدای این ست 4 بر صفر عقب افتاد تا کولاکوویچ در همان ابتدا مجبور شود تقاضای وقت استراحت کرده و نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد کند.
 
اولین امتیاز برای ایران در شرایطی کسب شد که برزیلی‌ها سرویس خود را به بیرون زدند. در ادامه برزیلی‌ها برتری خود را حفظ کردند و 8 بر 4 راهی ولین وقت استراحت فنی مسابقه شدند.ایران 11 بر 6 عقب بود که کولاکوویچ مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد تا روند بازی را تغییر دهد.
 
بازیکنان ایران توانستند در ادامه عقب ماندگی امتیاز خود را جبران کنند و در امتیاز 20 با برزیل به تساوی برسند. با این حال این برزیل بود که توانست در مجموع به برتری برسد و با حساب 25 بر 22 این ست را به سود خود تمام کند. تیم ملی ایران در نهایت در این مسابقه تن به شکست 3 بر یک دادند تا بعد از باخت مقابل ایتالیا دومین باخت خود را هم متحمل شوند.

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در هفته نخست لیگ جهانی را فردا مقابل تیم ملی لهستان برگزار خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر