< بزرگ مردی که وجدان‌ها را بیدار کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

بزرگ مردی که وجدان‌ها را بیدار کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

بزرگ مردی که وجدان‌ها را بیدار کرد

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ
خط روح‌الله؛

فقدان رهبری که ایران اسلامی را به الگویی در سراسر جهان تبدیل کرد، اگرچه برای دوستداران آن مرد بزرگ بسیار سخت است، اما انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ایشان همچون خورشیدی در جهان نورافشانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرا رسید و شخصیت وجودی امام مظلومان و انقلاب بی نظیرشان هر روز بیشتر از پیش، آشکار می‌شود.
 
بزرگ‌مردی که در عصرِ غربتِ معنویت برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) و  طنین ندای محرومان و مستضعفان قیام کرد و وجدان‌های بیدار را برای مقابله با استکبار بسیج نمود.
 
فقدان رهبری که با هدایت‌هایش و به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی در سراسر جهان تبدیل کرد، اگرچه برای دوستداران آن مرد بزرگ بسیار سخت است، اما انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ایشان همچون خورشیدی در جهان نورافشانی می‌کند.
 
در ادامه بیانات، خاطرات، فیلم و تصاویر کمتر دیده شده از امام(ره) را مشاهده می‌کنید.
 
بزرگ مردی که وجدان‌ها را بیدار کرد/ غفلتی که موجب نابودی می‌شود/ فیلم و تصاویر کمتر دیده شده از امام راحل
 
بزرگ مردی که وجدان‌ها را بیدار کرد/ غفلتی که موجب نابودی می‌شود/ فیلم و تصاویر کمتر دیده شده از امام راحل
 
 
مقام معظم رهبری فرمودند: امام واژه «ما می‌توانیم» را به مردم منتقل کردند اما پیش از آن این کلمه در وجود خود زنده کرده بودند.
 
امام خمینی (ره) درباره هجرتشان به فرانسه گفته‌اند که ما هیچ بنا نداشتیم به پاریس برویم و تا حالا هرچه هست و از اول هرچه بود با ارادۀ خدا بود.
 
 
 
/ 
 
 
28 سال از ارتحال جان‌گداز بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌‍گذرد اما خاطرات امام خمینی (ره) برای شیفتگانشان همچنان زنده و ماندنی است.
 
آیت‌الله رسولی محلاتی از کودکی به همراه والدین‌اش با امام خمینی(ره) و خانواده مکرم‌شان مأنوس و در دبستان هم‌درس و هم‌بازی حاج آقا مصطفی بود.
 
شناخت شخصیت سیاسی و شروع مبارزات امام خمینی (ره) + فیلم
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۴
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب خاطرات معظم له از امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را بیان کرده‌اند.
 
عضو جبهه یکتا گفت: مدیران باید زهد و پارسایی را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند اما برای ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم بکوشند.
 
28 سال از ارتحال جان‌گداز بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌‍گذرد اما خاطرات امام خمینی (ره) برای شیفتگانشان همچنان زنده و ماندنی است.
 
 
 
 
/ 
 
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری درباره روشن‌بینی امام خمینی(ره) را در این گزارش می خوانید.
 
رهنمودهای امام خمینی (ره) درباره لزوم اتکا به داخل کشور در دیدار اعضای شوراهای محلی اسلامی توزیع کالا را می‌بینید.
 
امام خمینی (ره) قبول قطعنامه 598 و آتش بس را به مصلحت انقلاب و نظام می‏ دانستند.
 
رهبر معظم انقلاب در 11 مرداد ماه 95 در دیدار اقشار مختلف مردم نکات مهمی پیرامون برجام، مذاکره با آمریکایی‌ها و بد عهدی آنان و اشرافی گری بیان کردند.
 
شاید برای شما جالب باشد که بدانید خاطره فراموش نشدنی امام خمینی(ره) چه بود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطره‌ای از ورود امام خمینی (ره) به میهن نقل می‌کند که بسیار جالب و شنیدنی است.
 
 
 
رهبر معظم انقلاب به پرسش‌های دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف‌ در یکم آذرماه سال 78 پیرامون عدالت اجتماعی، راه‌حل عملی برای حل مشکل اقتصاد کشور و ... پاسخ دادند.
 
در این گزارش تصاویری از بازگشت امام (ره) به میهن و سخنرانی ایشان در بهشت زهرا را می‌بینید.
 
 
 
امام خمینی(ره) اگر چه به نسل ‌های قرن حاضر تعلق دارند اما در میان نخبگان ایران و جهان جایگاهی رفیع دارند.
 
 
 
مجلس خبرگان رهبری به مناسبت 28 امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این گزارش بخشی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون معنویت و نورانیت امام(ره) در ماه مبارک رمضان را می‌خوانید.
 
 
 
معمار کبیر انقلاب به تأسی از آموزه‌های اسلامی، محیط بین‌الملل را به صورت دو قطبی و برمبنای مواجهه ایدئولوژیک دو جناح مستکبرین و مستضعفین می‌نگریستند.
 
امام خمینی(ره) بعد از قطع رابطه آمریکا با کشورمان طی پیامی فرمودند: خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم و اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است.
 
 
 
/ 
 
 
 
 
 
بنیان گذار انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع ترویج آزادی‌های فسادانگیزی که برخی افراد به اسم روشنفکری در بین مردم ایجاد کرده‌اند، پرداخته است.
 
دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب‌های دنیا مطلوب‌تر بوده و سریعتر به آرمان‌هایش دست پیدا کرده است.
 
 
 
 
 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در بیعت فرماندهان کمیته‌‌‌های انقلاب اسلامی در 18 خرداد ماه سال 68 خاطره‌ای از امام خمینی(ره) نقل می‌کنند که بسیار جالب و شنیدنی است.
 
بیانات ایشان بدین شرح است:
 
در حادثه‌ی مدرسه‌ی فیضیه و سپس در قضیه‌ی پانزده خرداد، عده‌ای میگفتند فایده‌ای ندارد، بیخود معطلید؛ آنها چند برابر شمایند!
 
بعد هم که در سال 43 امام(ره) را تبعید کردند، باز این طرز فکر در بعضی از این افراد راسخ شد و گفتند امام بی‌جهت زحمت میکشند و تلاش میکنند؛ ایشان به جایی نمیرسند! در حقیقت اگر کسی بخواهد با عقل و منطق معمولی محاسبه کند، همین نتیجه را میگیرد؛ ولی آن چیزی که امام را وادار میکرد که علی‌رغم همه‌ی این حرفها، امیدش را از دست ندهد و به حرکت خود ادامه دهد، انجام تکلیف الهی بود.
 
او معتقد بود که این انقلاب را یک دست غیبی هدایت و پشتیبانی میکند و ما نباید به دنبال نتیجه‌ی کار خود باشیم.
 
در همین خصوص خاطره ای در ذهنم مانده است که نقل میکنم:
 
چند روز قبل از پایان سال 65 که خدمت امام بودیم، چون یکی از روزهای فروردین 66 با ولادت یکی از ائمه(ع) مصادف میشد، من و آقای هاشمی رفسنجانی و حاج احمد آقا اصرار کردیم که ایشان در حسینیه‌ جماران با مردم دیداری داشته باشند.
 
امام استنکاف کردند و قاطع گفتند: حالش را ندارم. من در ایام نوروز به مشهد رفته بودم و آقای هاشمی هم از جبهه دیدار داشتند.
 
در همان روزها، ناگهان قلب امام مشکلی پیدا میکند و چون حاج احمدآقا - که حق بزرگی بر گردن همه‌ی ملت دارد و امام را در این چند سال حفظ کرد - همه‌ی وسایل را برای بهبود امام(ره) مهیا کرده بود، فوراً به وضعیت جسمی ایشان رسیدگی شد و خطر برطرف گردید.
 
وقتی در بیمارستان بر بالین ایشان حاضر شدم، عرض کردم: چه‌قدر خوب شد که آن شب اصرار ما را برای ملاقات با مردم نپذیرفتید؛ والّا اگر خبر این ملاقات اعلام میشد، مردم به زیارت شما میآمدند و آن‌وقت شما با این حال نمیتوانستید مردم را ملاقات کنید و انعکاس آن در دنیا خوب نبود.
 
این کار شما، خواست خداوند و کمک الهی بود و در آن زمان تصمیم بجایی گرفتید. ایشان در پاسخ من گفتند: آن‌طور که من فهمیدم، مثل این‌که از اول انقلاب تا حالا، یک دست غیبی در همه‌ی کارها دارد ما را هدایت و پشتیبانی میکند.
 
واقعاً همین‌طور است؛ والّا محاسبات معمول سیاسی، اقتصادی و محاسباتی که براساس آن دنیا دارد اداره میشود، این نتایج را به دست نمیدهد. آن چیزی که امام را بر هدایت و اداره و رهبری ملت ایران و انقلاب عظیمش قادر میکرد، عبارت بود از ارتباط با خدا و اتصال و توجه و توکل به او. او واقعاً عبد صالح خدا بود. من هیچ تعبیری را بهتر از این برای امام(ره) پیدا نمیکنم.
 
معنویت مردم و خانواده‌ی شهدا و اخلاص رزمندگان در جبهه‌ها، امام را به هیجان میآورد. من چند بار گریه‌ی امام را - نه فقط به هنگام روضه و ذکر مصیبت - دیده بودم.
 
هر دفعه که راجع به فداکاریهای مردم با امام صحبت میکردیم، ایشان به هیجان میآمدند و متأثر میشدند. مثلاً زمانی که در محل نماز جمعه‌ی تهران، قلکهای اهدایی بچه‌ها به جبهه را شکسته بودند و کوهی از پول درست شده بود، امام(ره) در بیمارستان با مشاهده‌ی این صحنه از تلویزیون متأثر شدند و به من که در خدمتشان بودم، گفتند: دیدی این بچه‌ها چه کردند؟ در آن لحظه مشاهده کردم که چشمهایشان پُر از اشک شده است و گریه میکنند.
 
بار دیگر موقعی گریه‌ی امام را دیدم که سخن مادر شهیدی را برای ایشان بازگو کردم: در شهری سخنرانی داشتم.
 
بعد از پایان سخنرانی، همین‌که خواستم سوار ماشین شوم، دیدم خانمی پشت سر پاسدارها خطاب به من حرف میزند. گفتم راه را باز کنید، تا ببینم این خانم چه‌کار دارد.
 
جلو آمد و گفت: از قول من به امام بگویید بچه‌ام اسیر دست دشمن بود و اخیراً مطلع شدم که او را شهید کرده‌اند. به امام بگویید فدای سرتان، شما زنده باشید؛ من حاضرم بچه‌های دیگرم نیز در راه شما شهید شوند. من به تهران آمدم، خدمت امام رسیدم، ولی فراموش کردم این پیغام را به ایشان بگویم.
 
بعد که بیرون آمدم، سفارش آن مادر شهید به ذهنم آمد. برگشتم و مجدداً خدمت امام رسیدم و آنچه را که آن خانم گفته بود، برای ایشان نقل کردم. بلافاصله دیدم آن‌چنان چهره‌ی امام درهم رفت و آن‌چنان اشک از چشم ایشان فرو ریخت، که قلب من را سخت فشرد.
 
 
 
/ 
 
انتهای پیام/
 
 
یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اشرافی‌گری مسئولین در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: طبیعی است که نظام جمهوری اسلامی که برآمده از قیام مسضعفین به نتیجه رسیده است با اشرافی‌گری سازگاری ندارد و مسئولین در هر رده ای باید تلاش کنند که به این سمت نروند و هدف خود را تنها بر مبنای خدمت‌گزاری به مردم قرار دهند.
 
وی افزود: همه مسئولان کشور در  هر رده‌ای باید بدانند که بار و زحمت  پیروزی این انقلاب بر دوش قشر مستضعف جامعه بوده بنابراین باید ساده‌زیستی و پاک دستی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
 
طاهرنژاد بیان داشت: مسئولان کشور باید به طور مداوم به خود متذکر شوند و به سیره‌های امام مراجعه کنند که از مسیر ساده‌زیستی خارج نشوند.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران پیرامون تحقق آرمان‌های انقلاب در 38 سال گذشته تصریح کرد: آرمان‌های انقلاب در 38 سال گذشته تا حدود زیادی محقق شده اما طبیعتا موانعی برای تحقق کامل آن وجود داشته و دارد به عنوان مثال جنگ 8 ساله تحمیلی و خسارات سنگین ناشی از آن و همچنین تحریم‌های طولانی مدتی که به ملت ایران تحمیل شد تأثیر منفی مستقیمی بر روند تحولات و توسعه کشور گذاشته است.
 
وی ادامه داد: اما به رقم همه موانع پیش روی نظام و انقلاب بسیاری از آرمان‌های امام راحل به خصوص در بخش روابط خارجی محقق شده است اما در زمینه مسائل داخلی راه زیادی را برای تحقق کامل آرمان‌های ایشان در پیش داریم.
 
طاهرنژاد در خصوص توجه خاص امام به قشر مستضعف جامعه و این مسئله که آیا در شرایط فعلی نیز راه امام خمینی (ره) در این زمینه ادامه دارد تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت منحصر به فرد در طول تاریخ اسلام، تشیع و ایران است و ایشان با همه وجود درک کرده بودند که انقلاب به پشتوانه محرومین و مستضعفین به پیروزی رسیده و ادامه یافته است.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: امام خمینی قشر مستضعف را مالک انقلاب و نظام می‌دانستند و همواره توصیه به رسیدگی معیشت و زندگی آن ها را داشتند که این مقطع ویژه‌ای از تاریخ بوده است و بعد از آن شرایط کمی متفاوت شده و تحقق این هدف امام کمی کمرنگ‌تر شده است.
 
وی ادامه داد: البته مقام معظم رهبری به این مسئله توجه و تأکید لازم را دارند و مسئولین ما باید بدانند که پشتوانه واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران مستضعفین هستند و اگر روزی آن‌ها روی برگردانند ادامه کار برای آن‌ها سخت خواهد شد لذا باید به صاحبان و وارثان اصلی انقلاب توجه بیشتری شود ضمن اینکه بسیاری از مستضعفین امروز در جایگاه مسئولین قرار گرفته‌اند و خود آن‌ها اکنون باید منادی شعار‌ها و آرمان‌های امام راحل در این زمینه باشند.
حضور امام خمینی‌ (ره) در عراق به روایت تصویر
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۹
 
پس از یازده ماه حضور اجباری امام در ترکیه، بنابر دلایلی رژیم شاه تصمیم می­‌گیرد محل تبعید امام را تغییر دهد. در این مورد نخست از حضرت امام سؤال می‌شود که می­‌خواهید به ایران بروید یا عراق؟ اما باز نمی­‌گذارند خود امام تصمیم بگیرد، به ایشان اعلام کردند که باید به عراق بروید. باز هجرت ناخواسته تکرار می­‌شود.
 
این بار به سوی عراق، شهر تاریخی و مرکز حوزه­ علمیه­ کهن جهان تشیع، با طلابی از سراسر جهان و با فرهنگ و وضعیت سیاسی و اجتماعی و علمی خاص خود و با حضور مراجع تقلید معظم و بزرگی همچون؛ حضرات آیات حکیم، خوئی و... حضرت امام نزدیک به ۱۴ سال در عراق حضور داشتند.
 
 
/
"لطف‌الله فروزنده" عضو هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی طی سال های گذشته اظهار داشت: تاکنون انقلاب اسلامی مسیر خود را  خوب پیش رفته است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری از نظر گفتمانی در دنیا حرف اول را می‌زنیم.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات بزرگی برای مردم همچون امنیت، رفاه اجتماعی، دسترسی به خدمات آموزشی و بهداشتی و ... بوده است اما اشکالاتی در عملکرد مسئولین وجود دارد که باید اصلاح شود تا مسیر تحقق آرمان‌ها شتاب بیشتری پیدا کند.
 
فروزنده با بیان اینکه یکی از اصول مهم امام(ره) توجه و رسیدگی به محرومین است، گفت: متاسفانه در دولت رویکرد اشرافی‌گری وجود دارد و با این رویکرد خدمت به محرومین معنا ندارد امیدوارم آقایان روحانی و جهانگیری که در ایام انتخابات قول دادند تا پایان سال دیگر فقیری نداشته باشیم، این اتفاق بیافتد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رسیدگی به محرومین ضرورتی انکار ناپذیر و خواست امام(ره) و رهبری بوده و است دولت باید در این جهت اهتمام بیشتری ورزد و اینگونه نباشد که مستمری محرومین فقط در شب انتخابات افزایش یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که محرومین و فقرا در کشور حاشیه امنیتی از نظر معیشت و امکانات رفاهی و بهداشتی پیدا کنند چنانچه رویکرد اشرافی‌گری و رانت‌خواری و فساد در کشور باشد این اتفاق نمی‌افتد که امروز دچار رویکرد اشرافی‌گری و رانت‌خورای شده‌ایم.
حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ 13 آبان ماه 1343، از ایران به ترکیه تبعید شدند که در اصل به هجرت ناخواسته تن دادند.
 
رهبر معظم انقلاب از اصرار امام خمینی (ره) بر رسیدگی به کوخ‌نشینان در بیست و دومین سالگرد رحلت ایشان بیاناتی را فرمودند.
 
 
/
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اصول و شاخص‌های سیاست خارجی و نوع روابط بین‌الملل کشور از نگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره بر این امر مصر بودند که بین ایران با کشورهای دیگر به ویژه همسایگان باید حسن رابطه حاکم باشد.
 
وی یادآور شد: بر این اساس حضرت امام در مقطعی که کشورهای عربی تحت تأثیر سیاست‌های صدام و آمریکا بودند و در اوج جنگ افرادی را به این کشورها فرستادند و به آنها پیغام دادند که یکی از مبانی اصلی ما حسن رابطه بین ایران و کشورهای دیگر به خصوص همسایگان است و این جنگ را صدام به ما تحمیل کرده و ایران آغازگر جنگ نبوده است. 
 
حبیبی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) معتقد به حسن رابطه ایران با کشورهای دیگر بودند اما استثنائاتی را هم در نظر می‌گرفتند، تصریح کرد: یکی از استثنائاتی که دائما حضرت امام بر آن تأکید می‌کردند، غاصب بودن رژیم صهیونیستی و عدم ارتباط ایران با آن بود.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما رابطه ایران با آمریکا با توجه به عقیده امام خمینی (ره) به کجا خواهد رسید، اظهار داشت: درباره روابط ایران با آمریکا باید گفت که دولتمردان این کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌ خود با نظام و ملت ایران را تشدید کردند و هر کاری که در توانشان بود علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.
 
وی خاطرنشان کرد: وقتی طرف ما یعنی آمریکایی‌ها نه تنها هیچ‌گونه حسن نیتی نسبت به ملت و نظام ایران ندارند بلکه روز به روز هم دشمنی‌شان با کشور و ملت ما را تشدید می‌کنند، طبیعی است که طبق نظر امام (ره) با چنین کشورهایی که آغازگر دشمنی‌ علیه ایران هستند باید مقابله کرد.
 
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۳
 
برخی افراد سعی دارند تفاسیر خودشان از شخصیت امام خمینی (ره) را به افکار عمومی تحمیل کنند.
 
 
 
 
14 خرداد ماه امسال 28 سال از ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌گذرد اما خاطرات ایشان برای شیفتگانش همچنان زنده و ماندنی است.
 
به مناسبت سالگرد درگذشت امام خمینی(ره) نگاهی گذرا می‌اندازیم به تصاویر و عکس‌های خاطره انگیز به جا مانده از ایشان؛ این عکس‌ها مربوط یه دوران کودکی، نوجوانی، مبارزه و تبعید، انقلاب اسلامی و رحلت ایشان است.
 
 
/
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر