< حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود/

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ
روحانی در گفتگوی تلویزیونی:

رئیس جمهور منتخب گفت: حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود.

حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه خبر اظهار داشت: سلام و دردو خالصانه من بر ملت شریف ایران که با حضور و مشارکت گسترده و معنادار خود در انتخابات گامی بلند در راستای سرافرازی ایران عزیز برداشتند.

وی افزود: بیش از 41 میلیون رأی شما تاریخ کشور را از  توقف و تردید درآورد و ایران را در تداوم راه توسعه، سرافرازی و ترقی قرار داد شما دیروز به همه آن‌ها که ما را به بازگشت به گذشته و توقف در شرایط فعلی می‌خواندند نه گفتید و زمانه‌ را به جلو راندید. مشارکت تاریخی شما در پای صندوق‌های رأی فارغ از آن که در این رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ ایران به چه کسی رأی می‌دهید شگفتی‌ساز شد.

روحانی بیان داشت: اعتماد دوباره شما به بنده سبب شد که بار سنگینی را بر دوش خویش احساس کنم و امیدوارم وکیل شایسته‌ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم شما با این رأی نشان دادید که ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب‌بندی‌های سیاسی هیچکس نمی‌تواند شما را به ورطه مزاح‌های بیهوده طبقاتی، قومیتی، فرقه‌ای، قبلیه‌ای، شهری و یا روستایی بکشاند.

رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رأی منسجم شما در همه مناطق کشور نشان داد که یک ملت هستید و یک دولت دارید و یک رئیس جمهور می‌خواهید که رئیس جمهور همه است و صد البته خادم همه مردم باشد. درودم بر همه جوانان، دختران، پسران، مردان و زنان شهری و روستایی در سرزمین پرستاره ایران باد.

رئیس قوه مجریه افزود: درود بر معلمان؛ دانشجویان، هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران، کارآفرینان، کشاورزان، صنعتگران، کارگران و کارمندان که با ایجاد موج خروشان بی‌نظیر به استقبال دولت دوازدهم شتافتند.

وی ادامه داد: سلام و درودم بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه و مشوقانه امواج پر تلاطم انتخابات را آنچنان به ساحل آرامش هدایت کردند که شور و هیجان رقابت‌های انتخاباتی در نهایت به صندوق عزت و استقلال و اقتدار ملت هدایت کردید.

روحانی افزود: من حق همه مخالفان خود را به رسمیت می‌شناسم؛ مردمسالاری دینی و اسلام رحمانی یعنی همین. خود را متعهد به برنامه اعلام شده‌ام و همه آنچه با مردم مطرح کردم می‌دانم.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر