< سومین ایرباس ابتدای هفته آینده به ایران می‌آید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سومین ایرباس ابتدای هفته آینده به ایران می‌آید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

سومین ایرباس ابتدای هفته آینده به ایران می‌آید

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ
وزیر راه و شهرسازی:

 

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار داریم در روزهای ابتدایی هفته آینده سومین ایرباس به ایران‌ایر تحویل شود.

سومین ایرباس در ابتدای هفته آینده به ایران می آیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات موجود برای سفرهای نوروزی مردم را فراهم کند و برای بهبود شرایط ناوگان هوایی و استفاده از هواپیماهای جدید نیز جزیی از این برنامه خواهد بود.

وی با بیان این‌که در عرصه هوایی برنامه‌ریزی شده تا حدود سه میلیون و ۷۵۰ مسافر جابه‌جا شوند، گفت: این رقم در قیاس با سال گذشته که حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را شامل می‌شد افزایشی ۵۰۰ هزار نفری را به وجود بیاورد و امیدواریم باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در این بخش و رسیدگی به تمام تقاضاهای موجود باشد.

وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی وضعیت ناوگان جاده‌ای در ایام نوروز، عنوان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته ما در ناوگان عمومی حدود ۵۰ میلیون صندلی داریم که در بخش‌های مختلف این عرصه فعالیت می‌کنند. در کنار آن وزارت راه و شهرسازی با فعال‌کردن حدود ۱۲ هزار راهدار در ایام نوروز فرآیند جابه‌جایی مسافران را مورد نظارت قرار داده و به منظور کنترل سرعت خودروها نیز حدود ۶۰۰ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های کشور فعال خواهند بود.

آخوندی درباره وضعیت عرصه ریلی نیز در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در نوروز پیش‌رو حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار صندلی برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده که بنده به منظور پیگیری دقیق‌تر شرایط این عرصه از ایستگاه راه‌آهن بازدید خواهم کرد تا آخرین وضعیت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی به‌طور دقیق‌تر مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گفته وی، در عرصه دریایی نیز حدود ۹ میلیون ظرفیت برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده و تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا به نیازهای متقاضیان سفر در ایام نوروز پاسخ داده شود.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر