< اسفندماه تجدیدعهد با شهدا در ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان»/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسفندماه تجدیدعهد با شهدا در ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان»/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

اسفندماه تجدیدعهد با شهدا در ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان»/

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

 همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا در اصفهان برگزار می‌شود

کنگره شهدای خوراسگان سالیان متمادی است به یاد سال‌های ایثار و حماسه ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» را ۲۹ اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، حال باید ببینیم ما در این زمینه چه کاری از دستمان بر می‌آید.

کنگره شهدای خوراسگان سالیان متمادی است به یاد سال های ایثار و حماسه که فرزندان افتخار آمیز این منطقه برای دفاع از خاک، ناموس و در رأس آن‌ها نظام اسلامی‌مان از خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند و بر دستان امت حزب الله از امامزاده واجب‌التعظیم ابوالعباس محمد علیه‌السلام به سمت گلستان پر از لاله های به خون خفته شهدای اصفهان تشییع می‌کردند، ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» را همزمان با 29 اسفندماه برگزار می‌کند.

افراد شرکت‌کننده در این مراسم با این قصد حضور پیدا می‌کنند که ان‌شاءالله در روز و ساعت‌های پایانی هر سال با شهدا و امام شهدا پیمان ببندند که برای سال بعد راه پاک آن‌ها را ادامه خواهند داد و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

سخنگوی کنگره شهدای خوراسگان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، با اشاره به اجرای ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» همزمان با 29 اسفندماه، اظهار کرد: به منظور عهد و میثاق مجدد با شهدای انقلاب اسلامی این ویژه برنامه هر ساله با حضور ایثارگران، خانواده معزز شهدا و مردم شهیدپرور در آخرین روز سال برگزار می‌شود.

حمید امینی در تشریح جزییات این برنامه، گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا از ساعت 05:30 دقیقه صبح یکشنبه 29 اسفندماه از محل امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان آغاز و افراد شرکت‌کننده در این همایش که از اقشار مختلف مردم هستند، پای پیاده راهی گلستان شهدا می‌شوند.

وی قرائت زیارت عاشورا، عطرافشانی و گل گذاری قبور مطهر شهدا توسط اعضای پایگاه های مقاومت بسیج هر محله به همراه خانواده معظم آن‌ها را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم عنوان کرد.

سخنگوی مراسم «آخرین لحظه، اولین پیمان» در خصوص مسیر و ایستگاه های صلواتی تدارک دیده شده در مسیر گفت: افراد مایل به حضور در پیاده روی رهروان شهدا از امامزاده ابوالعباس (ع) حرکت خود را آغاز سپس به سمت میدان آیت الله علوی پزوه (خوراسگان)، میدان شهید رجایی، محله کلمان، خیابان علامه امینی، پل غدیر، چهار راه سجاد، چهارراه آپادانا حرکت می کنند و در نهایت در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان تجمع بزرگ خود را شکل می‌دهند.

امینی تأکید کرد: با توجه به اینکه ممکن هست افرادی توانایی حضور در همایش پیاده روی را نداشته باشند، اتوبوس هایی برای انتقال آن‌ها به گلستان شهدا تدارک دیده شده که از محل مساجد و پایگاه های بسیج محلات رأس ساعت شش و سی دقیقه صبح حرکت خواهند کرد.

سخنگوی کنگره شهدای خوراسگان آغاز مراسم در گلستان شهدا را ساعت هفت صبح اعلام کرد و افزود: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه‌ای در قالب نامه ای به مادر شهید برگزار خواهد شد.

امینی همچنین از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری رهروان شهدا در آستانه برگزاری مراسم «آخرین لحظه، اولین پیمان» خبر داد و گفت: این همایش که همراه با اهدای جوایز و برنامه‌های متنوع فرهنگی است روز جمعه 27 اسفندماه در ساعت 14:30 از میدان اصلی خوراسگان به سمت محلات این منطقه برگزار می‌شود.

بر این اساس، سال گذشته حدود دو هزار نفر در همایش پیاده‌روی رهروان شهدای برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» شرکت کرده بودند.

کنگره شهدای خوراسگان و حومه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج،  شهرداری منطقه 15 شهر اصفهان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون‌های فرهنگی و هیئات مذهبی از حامیان این مراسم هستند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر