< رزق وقتی باشد می آید؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

رزق وقتی باشد می آید؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

رزق وقتی باشد می آید؟

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ
 
باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

اگر چه قهرمانان آتش نشان در روز وقوع حادثه پلاسکو در میان شعله های بی رحم آتش خاکستر شدند اما، حکایت شجاعت آن ها تا ابد بر جان خاطرات مردم این سرزمین مانا و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۰ اسفند ماه مصادف است با چهلمین روز شهادت شهدای آتش نشان که در مأموریت عملیات اطفای حریق در ساختمان پلاسکو آسمانی شدند.
 
صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه سال جاری، ساختمان پلاسکو دچار سانحه آتش سوزی شد و عوامل آتش نشانی این بار برای نجات جان کسبه این ساختمان به محل مأموریت اعزام شدند.
 
پس از گذشت ۳ و نیم ساعت تلاش مجاهدانه آتش نشانان، سرانجام ساختمان پلاسکو فروریخت و تعدادی از عواملی که مشغول مهار آتش بودند در آن محبوس شدند.
 
تلاش امدادگران برای یافتن محبوس شدگان آغاز شد؛ به دلیل شدت میزان حرارت حاکم در ساختمان که گفته می‌شود، به ۶۰۰ درجه سانتیگراد رسیده بود، تعدادی از آتش نشانان و همچنین چند تن از کسبه، قربانی شعله های آتش و حجم سنگین آوار شدند.
 
سرانجام پس از آغاز عملیات آوار برداری و به دلیل وخامت شرایط فیزیکی ساختمان پلاسکو و فروریختن آوار، برگ آخر دفتر زندگی دنیوی این قهرمانان با «شهادت» ورق خورد و برای همیشه جاودانه شدند.
 
پای تسویه حساب های شخصی و انتخاباتی را به پلاسکو باز نکنید
 
پلاسکو ساختمانی با عمر و قدمت ۵۴ ساله بود که باید از نظر افزایش ضریب ایمنی و رفع عوارض بافت قدیمی اش مورد توجه مدیران شهری قرار می گرفت. بهتر است مسئولان و دغدغه مندان پیگیری حادثه پلاسکو، علل و عواملی که باعث وقوع این حادثه تلخ شد را بدون حاشیه و به دور از تسویه حساب های شخصی دنبال کنند.
 
در حال حاضر بسیاری از ساختمان ها وجود دارند که از نظر ماهیت و ساختار فیزیکی و شرایط ایمنی، به شدت شبیه پلاسکو هستند که باید تدابیر ایمنی لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ شبه پلاسکو اندیشیده شود.
 
مسأله ایمنی پایین برخی از ساختمان های پایتخت که محل اشتغال و کسب درآمد بسیاری از مردم هستند، موضوعی است که در گام نخست مدیریت حساب شده مدیران این ساختمان‌ها را می طلبد و در مرحله بعد نظارت بیشتر مدیران شهری در نظارت بر عملکرد این مدیران ضروری به نظر می‌رسد.
 
ماجرای آتش سوزی ساختمان پلاسکو می‌تواند زنگ هشداری برای سایر دستگاه هایی باشد که‌ چه در امور مدیریت شهری و چه در سایر سازمان ها در خصوص نظارت بر ساختمان های ناایمن، دارای مسئولیت و وظیفه مشخص هستند.
 
شهدای آتش نشان، قهرمانان همیشه ماندگار 
 
از جمله مشاغل پر استرس که‌ اضطراب بالایی را برای افراد در حین انجام مسئولیت خود به همراه دارد شغل آتش نشانی است.
 
به جرأت می‌توان گفت هر یک از دقایقی که فرد آتش نشان در مأموریت به سر می‌برد، تا پایان عملیات برای فرزند و اعضای خانواده او به قدر ساعت ها به طول می‌انجامد.
 
در جریان حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو که‌ منجر به شهادت ۱۶ آتش نشان شد، کم نبودند چشم‌های منتظری که به آمدن خبری از قهرمان خود از حجوم آوار خیره مانده بودند. 
 
قهرمانان آتش نشان در روز وقوع حادثه اگر چه در میان شعله های بی رحم آتش خاکستر شدند اما، حکایت دل های دریایی شان تا ابد بر جان خاطرات مردم این سرزمین مانا و ماندگار است.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر