< رئیس جمهور گفت: برخی‌ها از تقابل با جهان خوششان می‌آید و نان آنها از این راه تامین می‌شود. :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

رئیس جمهور گفت: برخی‌ها از تقابل با جهان خوششان می‌آید و نان آنها از این راه تامین می‌شود. :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:
روحانی در نخستین مجمع ملی سلامت:

 

برخی‌ از تقابل با جهان خوششان می‌آید و نانشان از این راه تامین می‌شود/باید از تعامل با جهانیان برای ارتقای سلامت بهره بردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز یکشنبه (8 اسفند ماه) در نخستین مجمع ملی سلامت گفت: یکی از مشکلات ما این است که مسکن کم داریم اما منزل زیاد!

وی افزود: اگر بانوان ما در خیابان راه بروند و آزار کلامی ببینند باعث می‌شود روح و آرامششان بر هم بخورد و همین جا سلامت از بین می‌رود.

رئیس جمهور تصریح کرد: برخی‌ها از تقابل با جهان خوششان می‌آید و نان آنها از این راه تامین می‌شود.

روحانی ادامه داد: صنعت یکسری از کشورها برای کشورهای تحت تحریم ساخته شده و اگر تحریم نباشد آن کشورها تعطیل می‌شود.

وی گفت: برخی‌ها فکر می کنند اگر قفل درهای کشور بزرگتر باشد امنیت دارویی بیشتر است.

روحانی اظهار داشت: زمانی که آن دولت بود می خواستیم از آن انتقاد کنیم می گفتند در راس کار است و زمانی که آن دولت رفت گفتند دیگر آن دولت وجود ندارد که بخواهید انتقاد کنید.

رئیس جمهور گفت: یک عده از صبح تا شب ذهنشان آشفته است، نگرانی را تولید می‌کنند و گاهی یک تحقیق کوچک تا زمان تأیید و تبدیل به دارو و واکسن پیشگیری از بیماری را به وجود می‌آورد.
 
وی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش درمان اظهار داشت: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم مشکلات فراوانی وجود داشت، اما قیمت داروها کم بود، برخی ‌ها آلزایمر سیاسی دارند و یادشان رفته است که وضعیت دارو، درمان و تجهیزات پزشکی چگونه بوده است.
 
روحانی تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم حداقل 20 درصد داروهای خارجی و 40 درصد تجهیزات پزشکی ارزان شده است.
 
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه ما هنوز در وضعیت سلامت به نقطه مطلوب نرسیدیم،‌ گفت: باید گام‌های فراوانی برداریم تا به نقطه مطلوب برسیم، برخی‌ها می‌گویند بودجه جاری دولت بد تنظیم شده باید بگویم بزرگترین بودجه جاری ما به آموزش، بهداشت و درمان تعلق می‌گیرد.
 
رئیس جمهور ادامه داد: ‌بودجه جاری دولت به معنای خدمت اجتماعی به مردم در زمینه‌های آموزش و سلامت است، سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند در بخش سلامت سرمایه‌شان را قرار دهند، چراکه امروز زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه و نیروی انسانی فراهم است.
 
وی اضافه کرد: دولت از خیرین و بخش‌های خصوصی دعوت می‌کند تا آنها بتوانند در بخش‌های سلامت جامعه فعالیت کنند، ما امروز در کشورمان مردمانی دلسوز و خیر داریم که این جزء افتخارات فرهنگی ماست که می‌توانیم با همکاری مردم و ثمن‌ها در زمینه سلامت فعالیت کنیم.
 
روحانی تصریح کرد:‌ امروز زمانی نیست که سیاست بتواند در بخش سلامت رخنه کند، همچنین نباید دعوای جناح و حزبی در این بخش ایجاد شود، بخش بزرگی که باید به آن توجه کرد ایجاد فرهنگ سبک زندگی است تا بتوان آن را در زندگی نهادینه کرد.
 
رئیس قوه مجریه افزود: دین اسلام فرهنگ بسیار وسیعی دارد بر این اساس باید در کنار دین سبک زندگی‌مان را با اولویت‌های دیگر هماهنگ کنیم.


روحانی افزود: همه ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، ورزش، محیط  زیست و ... در بخش سلامت سهیم، موثر و تاثیر گذار هستند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: کشورمان نیازمند فعالیت مجمع ملی سلامت بوده و این به معنی مشارکت و حضور سمن‌ها، ارگان های مربوط و سرمایه گذارهای خارجی است تا بتوان کشور را به سوی پویایی و حرکت سوق داد.

وی ادامه داد: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید 21 هزار تخت بیمارستانی فعال خواهد شد اما همان طور که می‌دانید این اقدام برای کشوری چون ایران کافی نیست. در گذشته در بخش‌های از کشور شرایط به گونه ‌ای بود که سلامت در آن مناطق وجود نداشت، اما برخی از روستاها وضعیت مناسب تری نسبت به این مناطق داشتند.

رئیس قوه مجریه تصری کرد: دولت اقدام مهم و موثری در حوزه سلامت انجام داد و خوشبختانه توانست 11 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش بیمه قرار دهد بر این اساس درب‌های بیمارستا‌ن‌ها به روی مردم بیمار و گرفتار گشوده شد لذا این اقدام را می‌توان عدالت در سلامت و درمان تلقی کرد.

روحانی با بیان اینکه سال‌های 94 و 95 سال‌های  راحتی برای کشور نبود و این دشواری به همه بخش‌ها از جمله سلامت ورود پیدا کرد اضافه کرد: در اوایل سال فعالیت دولت یازدهم قیمت فروش نفت کشور حدودا 108 الی 112 دلار بود، در سال 94 و 93 به 25 دلار افزایش پیدا کرد و در حال حاضر این میزان به 51 الی 52 دلار رسیده است.

وی ادامه داد: کشورهای نفت خیز به اجبار از ذخایر خود استفاده کردند در حالی که کشورمان 20 درصد از درآمد خود را در سال 93 و 94  به صندوق ذخیره واریز کرده، اما با این حال مجلس شورای اسلامی این میزان را قابل قبول نداسته و اعلام کرده که باید 30 درصد از درآمدهای دولت برای صندوق ذخیره پرداخت شود.

روحانی یادآور شد: سال گذشته عربستان 100 میلیارد دلار و کشورهای دیگر از جمله روسیه و جمهوری آذربایجان هم مجبور به استفاده از منابع ذخیره خود شدند در حالیکه کشور ما به جای استفاده از ذخایر، مبلغ قابل توجهی را به صندوق ذخیره پرداخت کرده است.

وی متذکر شد: بدون امید و نشاط مردم، آینده خوب رقم زده نخواهد شد و سلامت مردم هم تأمین نمی‌شود بر این اساس بایستی امید و نشاط را به مردم منتقل کرد چرا گریه کردن حلال است اما خندیدن حرام؟

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه جامعه و جوانان باید با نشاط باشند اضافه کرد: بدون نشاط نمی‌توان به آینده امیدوار بود همچنین سلامت جسم بدون وجود عنصر نشاط امکان‌پذیر نیست بر این اساس نباید مردم را نسبت به آینده کشور و نظام مأ‌یوس کرد و به آنها دروغ گفت.
 
روحانی گفت: مجمع ملی سلامت بدان معناست که استاندارها در سطح کشور این مجمع را تشکیل دهند و همگان با همکاری یکدیگر برای سلامت و نشاط مردم تلاش کنند چرا که دولت به تنهایی قادر نخواهد بود تمامی مشکلات را برطرف کند.

رئیس جمهور بیان داشت: باید از سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کرد، اگر ناوگان هوایی و حوزه ریلی کشور نیاز به هواپیما و لوکوموتیو دارد باید صنایع جدید را در این حوزه‌ها خریداری کرد. 

وی با اشاره به مسئله محیط زیست خاطر نشان کرد: امروزه محیط زیست مشکلات زیادی برای کشورمان در استان خوزستان ایجاد کرده است اما باید تدابیری اندیشید و مشکلات را برطرف کرد چرا که اگر به وظایف قانونی خود عمل نکنیم مسئول و مقصر شناخته می‌شویم.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: اگر دریاچه ارومیه خشک و تبدیل به طوفان شده بود مشکلات بسیاری برای مردم 14 استان کشور به وجود می‌آورد خوشبختانه اقدامات مؤثری در این زمینه صورت گرفته و توانستیم دریاچه را تثبیت کنیم به طوری که 12 سانت ارتفاع آب دریاچه ارومیه افزایش پیدا کرده است.

روحانی اظهار داشت: دولت برای احیای تالاب هورالعظیم چاره اندیشی کرد و توانست این تالاب را احیا کند، سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون متر مکعب و امسال هم  براساس گزارش‌های وزارت نیرو یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب وارد این تالاب شده است.

رئیس جمهور افزود: دولت از سال 92 برای مهار بحران ریزگردهای استان خوزستان برنامه‌ریزی کرد، گروه ملی مبارزه با ریزگردها را در سال 92 تشکیل داد همچنین اقدامات لازم برای انتقال آب به تالاب هورالعظیم هم در اوایل فعالیت دولت یازدهم انجام شد.

وی یادآور شد: باید به فکر آینده بود و برای آن برنامه‌ریزی کرد براین اساس اگر امید، اعتماد و نشاط حفظ شود از همه مشکلات عبور خواهیم کرد، با تکیه بر وحدت و انسجام مسیر کشور را به سوی توسعه پیش خواهیم برد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر