< منافع ملی و سیاسی ما به مسئله فلسطین گره خورده است/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

منافع ملی و سیاسی ما به مسئله فلسطین گره خورده است/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

منافع ملی و سیاسی ما به مسئله فلسطین گره خورده است/

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ
 
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما نمی‌توانیم از مسئله فلسطین عبور کنیم، منافع ملی منطقه‌ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است.

موحدی
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های سیاسی امروز با اشاره به مسئله فلسطین گفت: مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از فلسطین در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی، رئیسان و مسئولان مجالس کشورهای اسلامی و صدها تن از اندیشمندان و فرزانگان و شخصیت‌های برجسته و آزادی خواه جهان، مطالب مهمی ایراد فرمودند که همگی از آن استفاده کردیم.
 
وی افزود: مسئله فلسطین مسئله اسلامی است. برخی می‌گویند که شما به فلسطین چکار دارید؟ خب صریحا شما بگویید که به اسلام چکار دارید؟ این اسلام است که می‌فرماید حرام است که کفار بر مسلمین تسلط داشته باشند، این اسلام است که می‌گوید حرام است که بیگانگان و کفار بر اراضی اسلامی سلطه داشته باشند، این اسلام است که می‌گوید حرام است کفار، سلطه بر کشور فلسطین داشته باشند و این مسئله، مسئله اسلامی است.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما نمی‌توانیم از مسئله فلسطین عبور کنیم، بدانید و دنیا بداند مسئله فلسطین در راس مسائل جمهوری اسلامی است، البته منافع ملی منطقه‌ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است. رژیم اشغالگر قدس جنایاتی کرد که هیچگاه فراموش نمی‌شود و هیچ انسان خردمندی نمی‌تواند این فاجعه را تحمل کند.
 
آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس و حامیانش نقشه‌ای ریختند که مردمی را از کشور و خانه و کاشانه‌شان خارج کردند، کشتند و یا سوزاندند و خود جای آن‌ها نشسته‌اند. مگر می‌شود نظام  جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اقدامات خطرناک و زشت و این غصب، دزدی و جنایت بی‌تفاوت باشد؟
 
وی افزود: این طرح شیطانی که مبتکر آن انگلیسی‌ها بودند و مدیریت آن را به دست آمریکایی‌ها دادند از یک قرن  پیش طراحی شد و بیش از نیم قرن یک نظام جعلی غیر مشروع به وجود آمد که آن‌ها اهدافی دارند. باید اهداف این نظام غیر مشروع را شناخت و در مقام علاج و مقابله درآمد.
 
خطیب جمعه موقت تهران ادامه داد:‌ در جبهه دشمن تمام دشمنان، تمام جبهه کفر و استکبار و نفاق دست به دست هم دادند تا چنین فاجعه‌ای را به وجود آوردند.
 
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: تضعیف اسلام، تضعیف حکومت‌های اسلامی و تضعیف جامعه اسلامی از اهداف این رژیم است. آن‌ها تا دیدند ربع جمعیت دنیا مسلمان هستند؛ عظمت اسلام را  فهمیدند که در صدر اسلام مسلمین بر شرق و غرب جهان حاکم شدند. قدرت مراجع دینی و علمای اسلام را به خوبی شناختند. نوشته دو خطی مرجع عالی‌ قدر آیت الله میرزای شیرازی دولت انگلیس را به زانو درآورد؛ لذا در صدد برآمدند به هر قیمتی که شده اسلام و علما و مسلمین را تضعیف کنند.
 
وی افزود:‌ هدف دوم رژیم صهیونیستی تسلط بر منابع عظیم انرژی و نفت، تسلط بر منطقه سوق  الجیشی بود. لذا تصمیم گرفتند در دل کشورهای اسلامی ماده سرطانی کاشته شود که از طریق آن به این اهداف شوم برسند.
 
خطیب نماز جمعه موقت تهران ادامه داد:‌ هرتسل آلمانی که یکی از بنیانگذاران صهیونیسم است می‌گوید که آن بخش از یهودیان که در اقتصاد ما غربی‌ها هستند و به دلیل فقر نقش ندارند باید در سرزمینی خارج از اروپا اسکان داده شود تا هزینه‌ای برای اروپا نباشد و کشوری احداث شود که ما از آن کشور بهره‌ها بگیریم و کینه دیرینه یهود علیه مسیحیان را تبدیل به کینه علیه مسلمین کنیم لذا گروهی از یهودیان از روس و اروپای شرقی و از نژاد اسلام را انتخاب کردند.
 
وی گفت: پیش بینی سه مرحله‌ای کردند که در یک مرحله کوتاه مدت دولت غاصب اسرائیل تشکیل شود اما در میان مدت سلطه بر خاورمیانه و تحقق آرزوی حکومت وسیع از نیل تا فرات و سلطه بر کشورهای این منطقه مدنظرشان بود و بالاخره در دراز مدت سلطه بر جهان بود که ما قوم برتریم. بدین منظور تلفیقی از صهیونیسم یهود و مسیحی صورت گرفت و قسمت عمده اروپا و آمریکا را فرا گرفت و کنگره آمریکا زیر سلطه آن‌هاست.
 
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا را صهیونیست‌ها انتخاب می‌کنند، افزود: رئیس جمهور آمریکا مطیع کنگره است؛ لذا می‌بینید که چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه؛ حامی سرسخت اسرائیل است. تمام شبکه‌های خبری عمده دنیا دست آن‌هاست. هر جوی که بخواهند ایجاد می‌کنند؛ اسلام هراسی، ایران هراسی، تحریف واقعیات، توهین به رسول اکرم و فیلم‌های مبتذل تمامی‌ آن دست آن‌هاست.
 
وی ادامه داد: در باشگاه‌های ورزشی سلطه دارند و مراکز عمده پولی و مالی غرب را در اختیار دارند تا بتوانند از طریق تزریق دلار دولت‌های طرفدار خود را روی کار بیاورند لذا می‌بینید سرانی را در برخی از کشورهای عربی به اسم اسلام با ماسک نفاق روی کار می آورند که در جنایت دست کمی از اسرائیل ندارند. شما می‌بینید که اکنون با مردم سوریه چه می‌کنند و به تروریست‌ها کمک‌های کلان نظامی و مالی می‌کنند. یکی از جنایت‌هایشان اقدام به شهرک سازی یهودی است که به منظور هویت دادن به مشتی بی‌هویت است و مرتب به آن‌ها تعلیمات نظامی می‌دهند و در حقیقت این‌ها بخشی از اسرائیل هستند.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: از حدود نیم قرن پیش حادثه‌ای رخ داد که تمام معادلات آن‌ها را به هم ریخت و آن مقاومت اسلامی است که بر محور دو واژه جهاد و صبر پایه‌گذاری شده است. 2 مقاومت قبلا به وجود آمده بود که مقاومت ملی که شهید عزیزالدین قسام روحانی شجاع در آن نقش موثر داشت و بالاخره این مقاومت به دلیل فشار غربی‌ها و خیانت برخی کشورهای عربی و برخی گروه‌های داخلی شکست خورد.
 
وی ادامه داد:‌ دوم مقاومت عربی بود که جمال عبدالناصر پرچمدار آن بود که نهایتا در جنگ شش روزه منجر به شکست شد اما مقاومت اسلامی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران الهام گرفت و انتفاضه‌ها را پی در پی به دنبال داشت. این مقاومت اسرائیل را به شدت مضطرب ساخت که هنوز هم به دلیل این اضطراب طرح سازش را مطرح می‌کند که البته دامی خطرناک است. این مقاومت برخلاف دو مقاومت قبلی پیروزی‌هایی به دست آورد که توانست غزه و جنوب لبنان را آزاد کند. پیروزی‌های معجزه‌آسا در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه داشت و مقاومت گول نخورد و در دامی که به دست  دشمن برای آن‌ها قرار گرفته بود نیفتاد و گول پیشنهاد مذاکره، امتیاز گرفتن را نخورد و ایستاد و گفت ما باید کل فلسطین را آزاد کنیم.
 
آیت اله موحدی کرمانی به عنوان اینکه مقاومت اسلامی اسرائیل را به رسمیت نشناخت، گفت: مقاومت اسلامی در مقابل تمام مظالم اسرائیل و حمایت‌های مجامع بین المللی از آن‌ها که ادعای حقوق بشر را دارند و حمایت کشورهای خائن عربی و سکوت مجامع مدعی دموکراسی با تمام وجود ایستاد. فرهنگ جهاد و شهادت دو کابوس بود که به جان صهیونیست‌ها افتاد. شهید شیخ احمد یاسین پیرمرد زنده دل گفت که به همه تاکید می‌کنم مقاومت و جهاد تنها گزینه ماست و ما با خدا پیمان بسته‌ایم که این راه را تا مرز پیروزی یا شهادت ادامه دهیم و ما انسان‌هایی داریم که قدرتشان برتر از موشک‌های دوربرد و هواپیماهای F16 دشمن است. دشمن به شدت مرعوب شده و می‌گوید مقاومت چیزی نیست. دشمن بداند که در خانه عنکبوتی است که به خواست خداوند روزی با همکاری نیروهای مخلص و مومن الهی اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.
 

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خاطر نشان کرد: فرمانده سابق نیروی زمینی اسرائیل می‌گوید نتایج جنگ لبنان برای اسرائیل خجالت آور است؛ آری نه تنها خجالت ‌آور است بلکه ذلت آور و شکست آور و نابودی آور است. رژیمی که در فاجعه صبرا و شتیلا مردان مسلمان فلسطین را از خانه‌هایشان بیرون کشید و شما تاریخچه آن را می‌دانید. مردان مسلمان فلسطینی را از خانه‌هایشان بیرون کشیدند  و در میدانی جمع کردند و آن‌ها را آتش زدند. این رژیم سرنوشتی جز ذلت، خواری ، نکبت ، نابودی در دنیا و عذاب جهنم در آخرت نخواهد داشت. البته این سرنوشت را حامیان آن‌ها ، آمریکا ،‌ انگلیس، خواهند داشت  و بیخود نیست مردم ما با تمام وجود و از عمق دل شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر