< فعالیت کنسولگری‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی برای احیای ضد انقلاب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

فعالیت کنسولگری‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی برای احیای ضد انقلاب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

فعالیت کنسولگری‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی برای احیای ضد انقلاب

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ
سردار پاکپور در نشست خبری مطرح کرد؛

فرمانده نزسا گفت: رزمایش بیامبر اعظم 11، در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور در دو مرحله از دوم اسفندماه آغاز می‌شود که راکت‌های پیشرفته و مدرن و دقیق طی آن تست خواهد شد.

رزمایش راکتی در منطقه مرکزی دوم اسفند انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اشاره به اقدامات سپاه در مناطق مرزی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از سال‌های گذشته مسئولیت ایجاد امنیت در منطقه شمال غرب، غرب و جنوب شرق را بر عهده داشته است.
 
فرمانده نزسا با بیان اینکه در سال‌های ۸۵ تا ۸۹ اقدامات ضدامنیتی فراوانی در غرب و شمال غرب کشور داشته‌ایم، تصریح کرد: این منطقه به دلیل وسعت و وضعیت جغرافیایی خاص مورد تعرض ضد انقلاب قرار می گرفت.
 
وی افزود: ما درگیری هایی را در مناطق مرزی داشتیم اما از اواخر سال ۸۹ و ۹۰ با ایجاد زیر ساخت‌های امنیتی و پایگاه‌ها بخش‌های وسیعی از مرزهایمان که در دست ضد انقلاب بود را باز پس گرفتیم از همین رو اکنون بر ارتفاعات مرزی مستقریم و اشراف اطلاعاتی کاملی داریم. 
 
سردار پاکپور بیان داشت: زمانی که ماموریت در جنوب شرق کشور به نیروی زمینی سپاه واگذارشد وضعیت این منطقه مناسب نبود و در مناطق دارزین، ایرانشهر و قصر قند ضد انقلاب عملیات انجام می‌دادند اما ما با هدف ایجاد امنیت به دنبال محرومیت زدایی و ایجاد امنیت بومی را پیگیری کردیم. 
 
سردار پاکپور گفت: در حقیقت با اقدامات ریشه‌ای و پایدار توانستیم امنیت را به مردم منطقه بسپاریم از همین رو با گزینش و پذیرش نیروهای بومی ۷۰ درصد امنیت در اختیار بومیان منطقه قرار گرفت. 
 
وی با اشاره به جغرافیای سیستان و بلوچستان و تلاش جمهوری اسلامی برای محرومیت زدایی عنوان داشت: ما به اندازه توانی که داشتیم محرومیت زدایی را انجام دادیم و امنیتی که اکنون در منطقه وجود دارد به لطف همین اقدامات بومی گرایانه است. 
 
فرمانده نزسا تاکید کرد: اقدامات دیگر نیروی زمینی سپاه پاسداران تشکیل هوانیروز بود در همین راستا ما در طول سال جاری اقداماتی همچون ایجاد پایگاه‌های مقدم و ارتقا آن و تقویت سیستم‌های ناوبری را برای تقویت هوانیروز انجام دادیم. 
 
وی با اشاره به اهمیت استفاده از پهپاد در نزسا افزود: همه ماموریت های نیروی زمینی اعم از شناسایی و رزمی در سازمان یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود که از این طریق طی سال جاری عملیات‌های مهمی انجام شد و در همین راستا تیم‌های مختلفی برای مقابله با ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای منطقه اعزام شدند و تیم های ضد انقلاب سرو اباد و اشنویه به هلاکت رسیدند. 
 
فرمانده نزسا تصریح کرد: احداث و بهره‌برداری از 4035 طرح معیشتی، بیش از 800 طرح که اخیرا مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بیش از 700 باب ساختمان مسکونی که در جنوب شرق کشور در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افتتاح شد یا در دست افتتاح است، احداث 12 بیمارستان صحرایی در جنوب شرق و 7 بیمارستان در غرب کشور که صدها عمل جراحی سنگین در این بیمارستان‌ها انجام شده و افتتاح دو بیمارستان هم در سیستان و بلوچستان و خراسان از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه پاسداران است.
 
سردار پاکپور گفت: ما در سال 95 چندین رزمایش عمده را انجام دادیم. اولین رزمایش پیامبر اعظم10 در جنوب شرق کشور بود و رزمایش دوم امام علی(ع) که در منطقه غرب کشور انجام شد. چندین رزمایش تخصصی از جمله رزمایش اطلاعاتی و جنگال نیز برگزارشد که رسانه‌ای نشد. 
 
وی عنوان داشت: رزمایش بیامبر اعظم 11 هم که یک رزمایش دفاعی امنیتی است، در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور در دو مرحله از دوم اسفندماه آغاز می‌شود که راکت‌های پیشرفته و مدرن طی آن تست خواهد شد همچنین در این رزمایش راکت‌های جدید نزسا هم حضور دارند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: رزمایش دفاع از کوی و برزن را نیز در ادامه رزمایش پیامبر اعظم 11 عملیاتی خواهیم نمود و به موازات آن گردان‌های بیت المقدس رزمایش توپخانه‌ای انجام می‌دهند و مرحله نهایی رزمایش نیز روز چهارشنبه باشرکت همه یگان ها جنگال و پهپاد و زمینی و ... انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به ساز و کار برگزاری رزمایش گفت: ‌در رزمایش پیامبر اعظم 11 ، راکت‌‌های دقیق‌زن را به کار خواهیم گرفت.
 
سردار پاکپور در پاسخ به این سوال که آیا دولتمردان آمریکایی می‌توانند سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، گفت: دولتمردان آمریکایی باید خیلی عاقل باشند و دست به این کارها نزنند زیرا آنها نمی‌توانند یک چنین اقداماتی را انجام دهند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوال خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا داعش توانسته در مرزهای غربی نفوذ کند و اکنون وضعیت پژاک در چه حالی است، عنوان داشت:‌ در شمال عراق مخصوصا در مرز ایران-ترکیه- عراق تا سردشت با عناصر ضد انقلاب و غیردولتی هم مرز بودیم و از سال 88 به قبل بعضی از مرزهای کشورمان به دست گروه‌های ضد انقلاب افتاده بود.
 
وی ادامه داد: ما اکنون در مناطق مرزی مستقر هستیم و پاسگاه و قلعه زده‌ایم و اشراف اطلاعاتی کاملی بر مرزها داریم.
 
سردار پاکپور درباره اقدامات احتمالی داعش نزدیک مرزها گفت:‌ اخیرا ما هم شنیده‌ایم که اعضای داعش برخی اقدامات تروریستی را در استان دیاله داشته‌اند اما تاکنون در مرزهای ما اقدامی نداشته‌اند و هر حرکتی انجام دهند ما غافلگیر نخواهیم شد، اگر داعش به این سوی مرز بیاید منهدم می‌شود همان‌گونه که تیم‌های تروریستی داعش در شمال غرب کشورمان اقدام کرده‌اند و منهدم شده‌اند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه نیروی زمینی سپاه چه کمک‌هایی به مردم سیل‌زده استان‌های جنوب کشور انجام داده گفت: ‌ما در جنوب شرق کشور همین دسته‌های رزمی را سازماندهی کرده‌ایم و کمک‌های زیادی را از قبیل چادر، اغذیه و پتو انجام داده‌ایم. کمک‌های زیادی از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ارائه شده است.
 
وی گفت: ما از 15 مهر ماه سال گذشته تا 2 تیرماه امسال جاده‌های ارتفاعات قندیل را باز کردیم و نیروهای ما دراین ارتفاعات مستقرند و در این چند ماهه نیروهای ما توسط بالگردهای نیروی زمینی سپاه جابجا شده‌اند. ما همچنین چند صاعقه‌گیر در مناطق شمال غربی کشور نصب کرده‌ایم.
 
سردار پاکپور افزود: بیمارستان‌های صحرایی که در مناطق شرقی برپا شده جز بیمارستان‌های فوق تخصصی هستند و پزشکان لازم نیز در مناطقی همچون راسک، سراوان، سرباز، نیک شهر و ... برای کمک به مردم محروم  حضور دارند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه  در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه چشم‌انداز امنیت در منطقه شمال غرب کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید، عنوان داشت: با توجه به وضعیتی که در پیرامون ما وجود دارد دشمنان تلاش می‌کنند تا در میدان‌هایی که جمهوری اسلامی ایران برتری دارد حضور پیدا کنند اما با تدابیری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران انجام داده امنیت و آرامش در مرزها برقرار است.
 
وی افزود: ما در مرزها اشراف اطلاعاتی بسیار بالایی داریم. دشمن تلاش کرده تا کنسول‌گری‌هایی را در مرزها علیه ما ایجاد کند تا به وسیله آن گروهک‌های ضد انقلاب مرده‌ای را احیا کنند که در این زمینه البته همه طرح‌هایشان به شکست ختم شده است.
 
سردار پاکپور در پایان خاطرنشان کرد: پیام من به مردم عزیزمان این است که سربازان این مرز و بوم حافظ مرزهای خودشان هستند و اشرار و ضد انقلاب استکبار نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و درگیری‌ها در مرزها خفه خواهد شد.
 
انتهای پیام/
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر