< افغانستان خدمات ارزنده ایران را فراموش نمی‌کند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

افغانستان خدمات ارزنده ایران را فراموش نمی‌کند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

افغانستان خدمات ارزنده ایران را فراموش نمی‌کند

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ
سفیر کشور افغانستان در ایران:

 

سفیر کشور افغانستان در ایران گفت: 77 هزار دانش آموز افغان مهاجر غیرقانونی در مدارس ایران پذیرفته شده‌اند.

افغانستان خدمات ارزنده ایران را فراموش نمی‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، نصیر احمد نور پیش در چهارمین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد اظهار داشت: این طرح از جانب ایران، صلح‌جویی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و نقش موثری در تربیت نسل فرزندان افغانی در آغوش تعلیم و تربیت خواهد داشت؛ چراکه کودکان نباید قربانی آسیب‌ها شوند.

وی خاطرنشان کرد: مقوله فرهنگ اهمیت زیادی دارد و مسئولین فرهنگی و عالمان به ویژه در عصر حاضر باید برای غنای فرهنگی تلاش کنند در این میان مسئولیت علما به عنوان وارثان انبیاء سنگین‌تر است. خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، حسن نیت خود را در فعالیت‌های فرهنگی به اثبات رسانده است و این گوشه‌ای از خدمات ایران به پناهندگان افغانستانی در خاک این کشور است.

وی تصریح کرد: کشور افغانستان این خدمات ارزنده را فراموش نمی‌کند و ما امیدواریم با تحقق صلح و اتحاد میان قوم و قبیله های مختلف در افغانستان شاهد رفع مشکلات مردم مظلوم این کشور باشیم. مهمان‌نوازی ایرانی ها برگرفته از دین‌شان می‌باشد و این حمایت‌ها حسن نیت کشور ایران را به خوبی ترسیم می‌کند.

سفیر کشور افغانستان در ایران  گفت: برخی از افراطیون در جهان نام اسلام را به عنوانی دینی خشونت طلب معرفی می کنند که جنابات فراوانی را روا می دارند اما حساب اهل تشیع و تسنن با این تکفیری ها جداست؛ چرا که تکفیری‌ها خود دست نشانده مستکبران هستند تا نام اسلام را در جهان تخریب کنند. ما سرمایه‌های انسانی و ثروت زیادی داریم که به دلیل اختلافات و تهدیدات و خطرات تحت شعاع قرار گرفته و اگر وحدت در کشور افغانستان حاکم شود می توان این سرمایه ها را در مسیر رشد و ترقی کشورمان قرار داد. باید تلاش کنیم دست بیگانگان و چپاولگران را از کشور عزیزمان افغانستان کوتاه کنیم تا مردم فرهیخته و فهیم و با فرهنگ افغان در پناه امنیت به کشورشان بازگردند و دست در دست هم در جهت سازندگی کشورمان تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشور افغانستان به وحدت برسد نخبگان و افراد مستعد می‌توانند در جهت اعتلای خاک کشورشان تلاش کنند و بسیاری از مهاجرت‌ها پایان می پذیرد. بسیاری از مسئولان ایران واقعا در جهت خدمت به مهاجران افغانی تلاش می‌کنند که طبق منویات رهبری در مهمان‌نوازی و حمایت از پناهندگان می‌باشد. ما قدردان این تلاش‌ها هستیم و پیام صلح و دوستی ایران را به گوش مردم جهان می‌رسانیم. اگر مردم مظلوم و گرامی افغانستان می‌خواهند امنیت به کشورشان باز گردد باید با تفکر و بینش و علم و حضور در عرصه‌های سازندگی در دفاع از میهن خود و آبادانی افغانستان تلاش کنند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر