< آمریکا در مذاکرات قبلی پیرامون سوریه موفق نبوده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آمریکا در مذاکرات قبلی پیرامون سوریه موفق نبوده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آمریکا در مذاکرات قبلی پیرامون سوریه موفق نبوده است

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ
 
ظریف در حاشیه اجلاس داووس؛
بعید است در مورد برجام در داووس جلسه‌ای داشته باشیم/ آمریکا در مذاکرات قبلی پیرامون سوریه موفق نبوده است/ آمریکا به نشست آستانه دعوت نشده استوزیر امور خارجه گفت: از آمریکا برای شرکت در نشست آستانه دعوت نکرده‌ایم.
 
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در حاشیه اجلاس جهانی اقتصاد و پیش از شروع نشست سوریه در داووس در گفت وگو با خبرنگاران ایرانی ،در پاسخ به این سئوال که موضع ایران در اجلاس آستانه چه خواهد بود؟، گفت: ما همواره گفته ایم موافق حضور آمریکا نیستیم؛ همین طور اعلام کردیم که ما دعوت کننده برای اجلاس هم نیستیم بلکه قزاقستان دعوت کننده است ما موضع خودمان را اعلام کرده ایم.
 
وزیر خارجه ایران افزود: علتش هم این است که چارچوب هایی که در گذشته وجود داشت نتوانست به راه حل برسد، فعلا همکاری سه جانبه ای که بین ایران، روسیه و ترکیه در دو سه ماه گذشته وجود داشته، توانسته است نتایج ملموسی را ایجاد بکند که یکی از آنها موفقیت در آتش بس هست و انشالله موفقیت در گفت وگوهای بین دولت سوریه و معارضن مسلح دولت سوریه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: بر همین اساس ما فکر می کنیم که بایستی این چارچوب حفظ شود و در قالب این چارچوب کاری اش پیش برود و به همین دلیل هم موافق نیستیم که ورود جدیدی داشته باشیم؛ ما معتقدیم که کار را مشکل تر خواهد کرد.
 
وی همچنین درمورد برنامه هایش در نشست داووس سوئیس گفت: امسال حضور بنده در داووس حضور خیلی کوتاه خواهد بود. ما هر سال برای دو یا سه روز در داووس شرکت می کردیم و این فرصت را پیدا می کردیم که در جلسات مختلف شرکت و همین طور با افراد مختلف ملاقات کنیم اما امسال به دلیل اینکه فردا ( پنجشنبه ) در مالزی جلسه ویژه وزرای خارجه سازمان همکاری های اسلامی برای رسیدگی به وضعیت مسلمانان میانمار تشکیل می شود و قرار است که من در آن جلسه شرکت کنم، لذا تنها در دو برنامه کوتاه در داووس شرکت می کنم.
 
وی افزود: یکی از آنها برنامه جلسه مشورتی صبح امروز (چهارشنبه) بین تعدادی از وزرای خارجه در مورد وضعیت سوریه است که یک جلسه غیر رسمی است و در آن خانم 'فدریکا موگرینی' مسؤل سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آقای 'دی میتسورا' فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه و وزرای خارجه برخی برخی از کشورهای منطقه و اروپایی حضور دارند.
 
ظریف اضافه کرد: همینطور ظهر امروز ( چهارشنبه ) یک جلسه دیگر در سالن اصلی اجلاس داووس در مورد نقش ایران در امنیت منطقه خواهیم داشت که در آن جلسه در مورد مخاطراتی که از ناحیه افراطی گری و تروریسم منطقه ما را تهدید می کند و دیدگاه هایی که با بحران آفرینی و حمایت از تروریسم مانع ثبات در منطقه ما می شوند، صحبت خواهیم کرد.
 
ظریف افزود: اگر فرصتی بشود در فاصله دو جلسه نیز دیدارهای دو جانبه ای را برخی از وزرای خارجه کشورهای اروپایی در خواست کرده اند که این دیدار ها هم صورت خواهد گرفت.
 
وی در پاسخ به این سئوال که در جلسه داووس شخصیت های بسیاری از کشورهای جهان حضور دارند، آیا در مورد برجام هم با برخی از مقامات در اینجا صحبت خواهد شد؟ گفت: معمولا ما در جلسات داووس فرصت بود که هم با مقامات سیاسی صحبت می کردیم و هم با روسای شرکت ها امسال به دلیل مشکلی که برای حضور در اجلاس مالزی دارم و بایستی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه )جلسه را ترک کنم و دیروز هم نیاز بود تا به خاطر حضور نخست وزیر تا بعد از ظهر در تهران باشم لذا فرصت کوتاهی در داووس خواهم بود. بنابراین فرصتی نخواهد بود.
 
وی افزود: البته ما دیدگاه هایمان را در مورد برجام گفته ایم و نامه های متعددی به خانم موگرینی نوشتیم، جلسات متعددی برگزار شده و لذا بعید می دانم نیازی باشد مجددا جلسه ای داشته باشیم.
 
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران که شامگاه سه‌شنبه به‌منظور شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، وارد زوریخ سوئیس شد، در اولین برنامه کاری اش، صبح امروز ( چهارشنبه) در نشست سوریه شرکت کرد.
 
نشست غیررسمی در مورد سوریه صبح روز چهارشنبه با حضور شماری از وزیران امور خارجه کشورهای اروپایی و منطقه از جمله محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران و نیز 'فدریکا موگرینی' مسؤل سیاست خارجی اتحادیه اروپا در داووس سوئیس آغاز شد.
 
این نشست در حالی برگزار می شود که مذاکرات صلح سوریه در آستانه قرار است 23 ژانویه (4 بهمن ماه) برگزار شود.
 
نشست آستانه مطابق برنامه اعلام شده در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه امسال در قزاقستان تحت نظارت روسیه، ترکیه و ایران برگزار می شود.
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر