< حل اختلاف کی‌روش و برانکو به فدراسیون فوتبال سپردیم :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

حل اختلاف کی‌روش و برانکو به فدراسیون فوتبال سپردیم :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

حل اختلاف کی‌روش و برانکو به فدراسیون فوتبال سپردیم

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ
 
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: برکناری هاشمی هیچ رویکرد سیاسی نداشت و ما تنها مسئولیت اجرای قانون در فدراسیون را عهده دار بودیم.
سلطانی فر: قانون در فدراسیون تیراندازی اجرا شد/ حل اختلاف کی روش و برانکو به فدراسیون فوتبال سپردیم
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود سلطانی‌فر پس از برگزاری مجمع فدراسیون کاراته و انتخاب فرجی به عنوان رئیس فدراسیون اظهار کرد: از زمانی که در وزارت خانه عهده دار مسئولیت شده ام طبق برنامه به تمامی وظایفم رسیدگی کردم و در این مدت انتخابات چهار فدراسیون برگزار شده است. هفته آینده نیز با برگزاری انتخابات فدراسیون کارگری در کمتر از سه ماه تکلیف پنج فدراسیون بلاتکلیف را مشخص خواهیم کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: فدراسیون کاراته باتوجه به ظرفیت‌ های موجود در این رشته از جهات مختلفی برای ورزش ایران با اهمیت است. کاراته در ایران طرفداران زیادی دارد اما متأسفانه در یک سال و نیم گذشته بنا به دلایلی با سرپرست اداره می‌شد. البته از زحمات طباطبایی که در کنار مسئولیت مجموعه ورزشی آزادی این فدراسیون را هم اداره می‌کرد، تشکر می کنم اما خودمان هم بهتر می‌دانیم اداره فدراسیون با سرپرست تا اداره آن با رئیس تفاوت زیادی دارد.
 
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در چند ماه اخیر حرف و حدیث‌های فراوانی مبنی بر تأخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته مطرح شده بود اما بر اساس قولی که داده بودیم تکلیف این فدراسیون را مشخص کردیم تا یکی دیگر از فدراسیون‌های بلاتکلیف ما رئیس خود را بشناسد.
 
سلطانی‌فر درباره انتظاراتش از کاراته گفت: انتظار ما از این رشته این است که در المیپیک 2020 مدال‌های خوشرنگی را برای ورزش ایران کسب کند و این مهم نیز قابل دسترسی است. 
 
وزیر ورزش و جوانان در باره اینکه هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی، برکناری خود را سیاسی دانسته است، عنوان  کرد: ما تنها در فدراسیون تیراندازی یک حکم قانونی را اجرا کرده‌ایم و دیگر به این حرف و حدیث‌ها توجهی نمی‌کنیم.
 
وی درباره ورود برخی رؤسای فدراسیون‌ها به فعالیت‌های سیاسی گفت: امیدوار هستیم این فعالیت‌ های سیاسی خارج از فدراسیون، مشکلی برای فدراسیون‌ها ایجاد نکند تا آن رشته‌ها دچار مشکل نشوند.
 
سلطانی‌فر در پاسخ به این سؤال که باتوجه به عملکرد ضعیف فدراسیون تکواندو در المپیک و مسابقات جام جهانی، وزارت ورزش و جوانان واکنشی به این عملکرد نشان خواهد داد یا نه، اظهار داشت: ما این مسئولیت را به حوزه معاونت قهرمانی واگذار کرده‌ایم تا گزارشی از عملکرد این فدراسیون تهیه کرده و در اختیار من قرار دهد، پس از دریافت این گزارش تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
وزیر ورزش و جوانان در خصوص اختلافات کی‌روش و برانکو که فوتبال را به چالش کشیده و فدراسیون فوتبال هم در حل این چالش ناتوان نشان داده است، تصریح کرد: این مسائل به فدراسیون فوتبال مربوط است و باتوجه به اینکه توان حل این مشکل را دارند، آن را به فدراسیون واگذار کردیم. امیدواریم فدراسیون فوتبال بتواند هرچه زودتر این مشکل را حل کند.
 
وی درباره انتخاب عضو پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: در تلاش هستیم با رفع مشکل قانونی عضو پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال را نیز انتخاب کنیم.
 
سلطانی‌فر در باره  مشکلات مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بدهی‌های سنگین این دو باشگاه برای دوره‌های گذشته است و دلیل آن ارائه نکردن گزارش و اظهارات مالیاتی بوده است. من با رئیس سازمان امور مالیاتی صحبت کردم و امیدوارم در جلسه‌ای با حضور مدیران این دو باشگاه و رئیس امور مالیاتی در این خصوص به نتایج مثبتی دست یابیم.
 
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که در آستانه یک سالگی برجام تأثیر آن را بر ورزش چطور می‌بیند، خاطر نشان کرد: برجام در کنار تأثیرات مثبتی که در اقتصاد مالی و سرمایه‌گذاری داشته و به مرور نیز شاهد نتایج آن هستیم، باعث شده در ورزش نیز تعامل بیشتری با جامعه بین‌المللی داشته باشیم و فرصت‌هایی برای ورزش کشورمان ایجاد کنیم.امیدوار هستیم ظرف یکی دو سال آینده میزبان رویدادهای بین‌المللی و جهانی مختلف ورزشی در کشور باشیم و بتوانیم در مجامع بین‌المللی کرسی‌های بیشتری کسب کنیم. این مسئله باعث رشد و شکوفایی ورزش کشورمان خواهد شد. متأسفانه ما در هفت - هشت سال گذشته از حق میزبانی مسابقات مختلف محروم بودیم که امیدواریم با برگزاری مسابقات بین‌المللی و جهانی در تهران به سمت رشد و توسعه بیشتر ورزش کشور حرکت کنیم.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر