< سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گره‌گشاست :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گره‌گشاست :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گره‌گشاست

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ
 
معاون اول رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره ملی ایران ساخت/ 1

فرهنگ و هنر توسعه اقتصادی را سرعت ‌می‌دهد/ دولت باید فضای امنی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کند
باید فضایی به وجود بیاوریم که در این فضا همه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری کشور احساس امنیت کنند.



به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه جشنواره ملی ایران ساخت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم معاون اول رئیس جمهور دکتر جهانگیری گفت: فرهنگ و هنر به عنوان مهمترین ظرفیتی است در کنار هم می تواند توسعه اقتصادی کشور و توسعه همه جانبه را سرعت و شتاب دهد.

اسحاق جهانگیری شامگاه شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت، افزود: از جهت مختلفی موضوع این جشنواره موضوع بسیار مهم و حیاتی برای کشور است. ما کشوری هستیم که جمعیت آن، جمعیت جوانی است. جمعیت جوان با خودش مطالبات و نیازهایی دارد که کشور باید بتواند پاسخگو آنها باشد.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین این نیازها و مطالبات این است که باید جمعیت و نسل جوان به آینده زندگی و آینده کاری و ... اطمینان داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که کشور ما به جهت اقتصادی در شرایط خاصی قرارگرفته است، گفت: ما در سال های گذشته با تحریم های ظالمانه قدرت های بزرگ روبرو بودیم و به دلیل تحریم ها اقتصاد کشور با دشواری‌هایی روبرو شد.

جهانگیری افزود: ما برای اینکه بتوانیم توسعه اقتصادی داشته باشیم و اقتصاد کشور به نقطه ای برسد که بتواند پاسخگوی مطالبات موجود جامعه باشد، باید فضایی به وجود بیاوریم که در این فضا همه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری کشور احساس کنند، فضایی امن برای سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این فضا مرتبط با وظایف دولت است. دولت باید شرایط بین المللی مناسبی برای فعالیت های اقتصادی کشور فراهم کند و این انتظار نیست که بخش خصوصی و مردم بتوانند در این زمینه نقش آفرینی کنند. حل مسائل بین المللی کاری است که به طور خاص در وظایف دولت تعریف می‌شود.

جهانگیری اضافه کرد: این امر در این دولت به عنوان یکی از دستورهای اصلی کار مطرح شده. امروز در شرایطی هستیم که فضای بین‌المللی تا حد مساعدی برای فعالیت های اقتصادی کشور فراهم شده است.

وی ادامه داد: باید امنیت مناسب و ثبات در کشور برقرار شود. ایجاد امنیت و ثبات از وظایف قطعی دولت است. ما در منطقه پرآشوب و ناامنی هستیم که خوشبختانه کشور ما از امنیت مناسبی برخوردار است. 

جهانگیری گفت: شرایط برای فعالیت سرمایه گذاری در ایران از این منظر آماده است. باید فضای با ثبات اقتصادی بر کشور حاکم باشد. فعال اقتصادی در فضای مبهم و تاریک نمی تواند حرکت جدی انجام دهد.

معاون اول رییس جمهوری افزود: فعال واقعی اقتصاد کسی است که در فضای اقتصادی که هم ثبات اقتصادی در آن حاکم است و هم مولفه های اقتصادی در آن قابل پیش بینی است؛ یعنی اینکه می تواند پیش بینی کند تورم در آینده چقدر خواهد شد و یا برای نرخ ارز چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: فضای فرهنگی حاکم بر فعالیت اقتصادی باید فضای مناسبی باشد. فعال اقتصادی باید احساس کند در جامعه ای که فعالیت می کند، به او اهمیت و احترام گذاشته می‌شود.

جهانگیری گفت: فعال اقتصادی باید به این نتیجه برسد که هم سرمایه و هم خودش از امنیت برخوردار است. وظیفه دولت است که  شرایطی را به وجود بیاورد که مردم و بخش خصوصی وارد بخش اقتصادی و کار شوند.

وی تاکید کرد: ما در این دولت تلاش کردیم که شرایط مناسب برای فعالیت اقتصادی ایجاد کنیم. خوشبختانه همزمان سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان مجموعه سیاست هایی که می‌تواند کشور را به سمت شکوفایی برساند، در اختیار قرار گرفت.

جهانگیری گفت: مهمترین و اصلی ترین ویژگی سیاست های اقتصاد مقاومتی این است که در این مقطع زمانی انسجامی را که می تواند گره گشا باشد، بوجود آورده است و  کسی در کشور نیست که با آن مخالف باشد.

وی ادامه داد: در چنین مقطعی نقش آفرینی مردم و فعالیت اقتصادی کشور است که می تواند در توسعه کشور کمک کند. ما مجموعه سیاست ها و برنامه هایی را تصویب کردیم که به جای خود توضیح داده شده و توضیح خواهیم داد که به یک حرکت اقتصادی خوبی برسیم.

معاون اول رییس جمهوری گفت: علیرغم کاهش بهای نفت و محدودیت هایی که در اقتصاد کشور وجود داشته و هنوز هم وجود دارد، دستاوردهای اقتصادی کشور و  کنترل تورم و ایجاد اشتغال جزو دستاوردهای کم سابقه تاریخ اقتصاد ایران است که این دستاوردها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
 
جهانگیری افزود: امروز نیازمند این هستیم که همه نخبگان کشور و نخبگان فرهنگی به صحنه بیایند تا بتوانیم از تنگناهای فرهنگی و اقتصادی عبور کنیم. اگر بخواهیم به مساله اشتغال این کشور بپردازیم جز با افزایش تولید و سرمایه گذاری حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما خود یک بازار بزرگ 80 میلیونی هستیم که خیلی از کشورهای دنیا به دلیل این بازار بزرگ، علاقمند هستند در کشور ما حضور پرنگ داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: فرهنگ و هنر به عنوان مهمترین ظرفیتی است که اگر در کنار توسعه قرار بگیرد، می تواند توسعه اقتصادی کشور و توسعه همه جانبه را سرعت و شتاب دهد.

معاون اول رییس جمهور گفت:  برای این که بتوانیم در کشور تولید مناسب داشته باشیم، باید تشویق کنیم که سرمایه گذار برای تولید سرمایه گذاری کند و مطمئن باشیم این کالا در داخل کشور مصرف می شود.

جهانگیری در خصوص مصرف کالای خارجی در ایران  گفت: در نظر سنجی که داشتیم درباره چرایی استفاده از کالای خارجی، خیلی از پاسخ ها این بود که بالاخره کالای خارجی یک پز و کلاس است و استفاده از آن یک فرهنگ شده است. من تولید کننده ای در ایران می شناختم که پارچه ای تولید می‌کرد و روی پارچه خود نام کشور خارجی را می‌زند. وقتی پرسیدم چرا این کار را می کنی؟ جواب  داد: اگر این کار را نکنم، پارچه ام به فروش نمی رسد.

وی ادامه داد: اگر نخبگان فرهنگی و هنری کشور به صحنه بیایند، حتما می توانند  تغییر جدی در این نگرش و ایده ها به وجود بیاورند . به خصوص اینکه  این کالای داخلی دانش بنیان باشد.
 
گفتنی است؛ جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» با هدف جریان سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان برگزار شده است.

 
این جشنواره در 5 بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری برگزار می شود.

شایان‌ذکر است نخستین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت به دبیر کلی پرویز کرمی باهمت معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری در هفت بخش «ایده بازار، رسانه‌های دیداری و شنیداری، ادبیات، هنرهای تجسمی، کاریکاتور، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای» از 15 تا 18 دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر