< جدال نفت و استقلال در شب یلدا/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

جدال نفت و استقلال در شب یلدا/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

جدال نفت و استقلال در شب یلدا/

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ
 
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها استقلال میهمان نفت تهران است .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها استقلال میهمان نفت تهران است .
سپاهان - سایپا
 
ساعت 13:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
تیم های سپاهان اصفهان و سایپای تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشورمان روز سه شنبه از ساعت 13:30 در ورزشگاه نقش جهان رو درروی یکدیگر قرار دارند.

 

 
تیم سپاهان در مرحله قبل در یک دیدار سخت توانست تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد و به این مرحله صعود کند. از طرفی تیم سایپا هم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید. 
 
تیم فوتبال سپاهان با  هدایت عبداله ویسی توانسته تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد .این تیم با 21 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
 
از طرفی تیم سایپا با 9 گل زده در لیگ برتر دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد و شرایطش نسبت به حریف متفاوت است .سایپایی ها با 12 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.
 
فرکی که روزهای تلخ و شیرینی را در سپاهان پشت سر گذاشت باید به اصفهان برود تا بتواند ناکامی در لیگ را حداقل در جام حذفی جبران کند. باید دید تقابل سپاهان و سایپا چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.
 
مهدی ترابی ستاره تیم سایپا مهم ترین غایب این تیم در بازی روز سه شنبه خواهد بود که به دلیل مصدمیت نمی تواند تیمش را همراهی کند.
 
 پدرو هنریکه بازیکن برزیلی تیم سپاهان به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی برابر سایپا همراهی کند.
 
داور: تورج حق‌وردی کمک‌ها: حسن ظهیری، جلیل شعرانی و روح‌اله شریفی، ناظر داوری: سعید بطحایی
 
نفت و گاز گچساران - تراکتورسازی تبریز
 
ساعت 14، ورزشگاه شهدای نفت گچساران
 
تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشورمان روز سه شنبه از ساعت 14 در گچساران رودرروی هم قرار می گیرند.
 
تیم تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی توانسته بهترین عملکرد تا هفته چهاردهم لیگ برتر از خود به نمایش بگذارد. این تیم در نهایت در هفته چهاردهم با شکست مقابل تیم سپاهان غافلگیر شو و حالا شاگردان قلعه نویی درصدد هستند برای بازیابی روحیه خود تیم شگفتی‌ساز نفت و گاز گچساران را از پیش رو بردارند.شاگردان قلعه نویی با 27 امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص دادند.
 
تیم نفت و گاز گچساران نیز یک تیم ناشناخته و دسته دومی است که بازیکنانش برای اثبات توانایی‌هایشان با انگیزه‌‌ای مضاعف مقابل تراکتورسازی  به میدان می‌روند
 
تیم نفت و گاز برای رسیدن به این مرحله تیم فولاد خوزستان را شکست داده و شاگردان داریوش یزدی دوست دارند دومین تیم لیگ برتری را هم از سر راه برداند. تراکتورسازی هم تیم برق جدید شیراز را برده و حریف این تیم شده است. برنده این مسابقه در نیمه نهایی حریف برنده بازی ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز خواهد شد.
 
با این وجود باید دید آیا شاگردان قلعه نویی بازی را به یک تیم ناشناخته واگذار خواهند کرد یا خیر.
 
افشین کمایی (مربی) و عماد قاسمی بازیکن تیم نفت و گاز گچساران از این بازی محروم هستند و نمی توانند تیم شان را همراهی کنند.
 
همچنین سروش رفیعی برای تراکتورسازی نمی تواندبه میدان برود. سعید آقایی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم تبریزی در این مسابقه نخواهد بود.
 
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و امید سعیدفر، ناظر داوری: ایرج نظری
 
نفت تهران - استقلال
 
ساعت 16:20، ورزشگاه تختی تهران
تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران روز سه شنبه در چارچوب رقابت های جام  حذفی فوتبال کشورمان و در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.
 
تقابل علی دایی و علیرضا منصوریان از جذابیت خاصی برخوردار است. منصوریان که فصل گذشته در تیم نفت حضور داشت این بار هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته و باید در مقابل تیم سابق خود قرار گیرد.منصوریان به خوبی این تیم را می شناسد و در حال حاضر باید مقابل بازیکنان سابق خود قرار گیرد.
 
منصوریان روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد. از یک سو تیمش در رتبه هفتم جدول حضور دارد و از سوی دیگر تیمش نمایش قابل قبولی را ارائه نمی‌دهد. همچنین اختلافات میان کادر فنی و هیئت مدیره استقلال بالا گرفته و فشارها را روی منصوریان افزایش داده است.آبی پوشان با 21 امتیاز رده هفتم جدول قرار دارند .
 
از سویی دیگر علی دایی توانسته تیم نفت را با تمام مشکلاتش به رتبه چهارم جدول برساند و تیمش را به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی هم برساند.این تیم در حال حاضر 23 امتیاز را در جدول به خود اختصاص داده است. تقابل دو تیم در اولین هفته از لیگ برتر شانزدهم با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید و باید دید این بار جدال دایی و منصوریان چه نتیجه‌ای خواهد داشت. هر دو مربی می‌خواهند با قهرمانی در جام حذفی، مسیر میانبری را برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا طی کنند.
 
تیم فوتبال استقلال برای صعود به این مرحله تیم صبای قم را در ضربات پنالتی شکست داد و نفت تهران هم شهرداری فومن را در تهران شکست داد. برنده این مسابقه در مرحله بعد به مصاف برنده سپاهان و سایپا خواهد رفت. 
 
میلاد زکی پور ، مجتبی حق دوست، امین حاج محمدی، علی قربانی، لئونرادو پادووانی، وریا غفوری از تیم استقلال نفراتی هستند که پیش از این در تیم نفت تهران عضویت داشتند و حالا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند.
 
همچنین ایمان مبعلی، محمد قاضی، میلاد شیخ فخرالدینی سه بازیکنی هستند که سابقه حضور در استقلال را دارند و حالا باید در مقابل این تیم قرار بگیرند.
 
 فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی و محمد خرمگاه به دلیل محرومیت در این بازی نمی توانند استقلال را همراهی کنند.
 
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: تورج عیوض محمدی، سعید قاسمی و محمد ملکی، ناظر داوری: هدایت ممبینی
 
انتهای پیام/
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر