< خرمشهر سوریه آزاد شد؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خرمشهر سوریه آزاد شد؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

خرمشهر سوریه آزاد شد؟

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ
 
 
گزارش منابع خبری رسمی حاکی از پیروزی قریب‌الوقوع ارتش سوریه بر تروریست‌های تکفیری است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، ارتش سوریه تنها چند ساعت تا اعلام پیروزی کامل در حلب فاصله دارد. 

 
گاردین به نقل از یک منبع نظامی آگاه در حلب اعلام کرد تمامی خطوط دفاعی تروریست‌های تکفیری در این شهر در هم شکسته است و تا ساعاتی دیگر بزرگترین پیروزی نیروهای دولتی سوریه در برابر مخالفان رقم خواهد خورد. 
 
با وجود آنکه آزادسازی کامل حلب هنوز به طور رسمی اعلام نشده است؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که مردم حلب با حضور در خیابانها، پیروزی این شهر را جشن گرفته اند. مردم این شهر پس از حدود 4 سال، شب گذشته را بدون حضور تروریست‌ها به صبح رساندند.
 
پرس تی وی نیز ساعتی پیش از آزادی کامل حلب خبر داد. این شبکه تلویزیونی اعلام کرد گزارش‌ها حاکی از آن است که شهر حلب در سوریه کاملا آزاد شده است.
 
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد یگان‌هایی از نیروهای مسلح، سیطره خود را بر مناطق بستان القصر، کلاسه، باب انطاکیه، جلوم، العقبه، کل شهر قدیمی و اطراف قلعه حلب تثبیت کردند.
 
بسیاری از منابع خبری رسمی دیگر نیز آزادی قریب‌الوقوع حلب را تایید کرده ‌اند. بر اساس گزارش این منابع، ارتش سوریه، 99 درصد مناطقی از حلب که پیش از این در کنترل تروریست‌ها بود را آزاد کرده و هم اینک در حال جستجوی خانه به خانه برای آزادی کامل حلب و تثبیت مواضع خود در این شهر است.
 
با توجه به حجم اخبار امیدوارکننده‌ای که از سوری رسانه‌های غربی و عربی از سوریه مخابره می‌شود، اعلام آزادی کامل حلب تا ساعاتی دیگر از سوی منابع رسمی قطعی به نظر می‌رسد.
 
مناطق شرقی حلب از سال 1391 به تصرف گروه‌های معارض دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، درآمد و این شهر به دو بخش غربی و شرقی تقسیم ‌شد که بخش غربی آن تحت کنترل نیروهای سوری بود.
 
نیروهای ارتش سوریه از 27 تیر مناطق تحت تصرف معارضان را در شرق حلب به محاصره درآورده‌ و عملیات گسترده‌ای را از اول مهر امسال برای آزادسازی کامل این شهر آغاز کرده بودند. سربازان سوری در عملیات خود از پشتیبانی هوایی جنگنده‌های روسیه برخوردار بودند.
 
سوریه از سال 2011 (اواخر اسفند 1389) صحنۀ ناآرامی‌های مرگبار است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد بحران و ناآرامی ناشی از دخالت‌های خارجی در سوریه تاکنون بیش از 470 هزار کشته برجا گذاشته است.
 
بر اساس گزارش‌ها، در جنگ پنج‌ساله سوریه همچنین نیمی از جمعیت این کشور عربی، حدود 23 میلیون نفر، در داخل و خارج از مرزهای سوریه آواره و بی‌خانمان شده‌اند.
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر