< تجاوز صهیونیست‌ها به خاک سوریه در جولان :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

تجاوز صهیونیست‌ها به خاک سوریه در جولان :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

تجاوز صهیونیست‌ها به خاک سوریه در جولان

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ
 
 

 

یگانی از نیروهای رژیم صهیونیستی با ورود به خاک سوریه در منطقۀ جولان، به حمایت از گروه‌های معارض دولت سوریه پرداختند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، بر اساس یک گزارش، یگانی از نیروهای رژیم صهیونیستی با ورود به خاک سوریه در منطقۀ جولان، به حمایت از گروه‌های معارض دولت سوریه پرداختند.
 
بر این اساس، پایگاه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت: اسرائیل به بهانۀ مبارزه با تروریسم قصد دارد با حمایت معارضانِ مسلح دولت سوریه منطقه‌ای حائل در جولانِ سوریه ایجاد کند.
 
الاخبار در گزارش خود آورده است این طرح با حمایت اتاق عملیات «الموک» که «تحت نظارت سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، قطر، امریکا و اردن» فعالیت می‎کند، در حال اجرا است.
 
معارضانِ مسلح دولت سوریه پنج‌شنبه (11 آذر) از سه محور شرق، شمال و شمال شرقی به شهرک کفرإلما در نزدیکی شهرک «جمله» که در کنترل تروریست‌های داعش است، حمله کردند.
 
بر اساس این گزارش، یگانی از نظامیان صهیونیست نیز در حمله به این شهرک که از توابع حوزۀ یرموک است مشارکت داشتند.
 
این نظامیان در حمله به این شهرک که ظاهراً خالی از سکنه است، منازل و یکی از پایگاه‎های متروک را که پیشتر نیروهای صلح‌بان بین‌‎المللی از آن استفاده می‎کردند و به آندوف موسوم بود، تخریب کردند.
 
مطابق با گزارش‎ها، گروه تروریستی داعش از این پایگاه‎ به‌عنوان زندان استفاده می‌کرده است.
 
شهرک جمله که پایگاه گروه تروریستی داعش در جولانِ سوریه محسوب می‎شود روبروی شهرک کفرإلما قرار دارد.
 
کفرإلما در دامنۀ غربی دشت الرقاد و در نزدیکی منطقۀ براقو قرار دارد که محور شرقی منطقۀ «عاری از سلاح» بین جولان اشغالی و جولان سوریه به‌حساب می‌آید.
 
رژیم اسرائیل در جنگ شش‌روزۀ سال 1967 بلندی‌های جولان سوریه را اشغال و پس از مدتی آن را ضمیمه خود کرد؛ اقدامی که جامعۀ بین‌الملل آن را به رسمیت نشناخت. پس از جنگ بعدی در سال 1973، ارتش رژیم صهیونیستی از کفرإلما خارج شد، اما تا سال 2002 سعی داشت این شهرک را به منطقۀ عاری از سلاح که بین جولان اشغالی و جولان سوریه قرار دارد، ضمیمه کند.
 
ارتش رژیم تل‌آویو یکشنبۀ هفتۀ جاری ادعا کرد یک پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش را در نزدیکی جولان اشغالی هدف قرار داده است.
 
از طرفی نیروهای امنیتی حوزۀ یرموک اعلام کردند اسرائیل پنج‌شنبۀ گذشته از گروه تروریستی داعش خواسته است مقر پیشین نیروهای بین‌المللی در کفرإلما را ترک کند.
 
بر اساس گزارش این منابع امنیتی، در پی درخواست تل‌آویو، داعش زندانیان را خارج و تنها افرادی را برای نگهبانی در آنجا نگه داشت.
 
الاخبار در گزارش خود اعلام کرد حملۀ اسرائیل به شهرک مذکور در حالی روی می‌دهد که سه روز پیش از آن، نیروهای مسلح مورد حمایتِ «الموک» با مشارکت افسران اسرائیلی به حومۀ غربی شهر درعا در جنوب سوریه حمله کردند تا مسئولیت ادارۀ این منطقه را به‌جای داعش به نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه که از معارضان دولت هستند، واگذار کنند.
 
حدود سه ماه پیش اکرم حسون، یکی از نمایندگان مجلس رژیم صهیونیستی، از وزیر امور نظامیِ این رژیم به دلیل حمایت از تروریست‌های گروه موسوم به جبهه النصره، وابسته به القاعده، در بخش سوریِ بلندی‌های جولان انتقاد کرد.
 
حسون در تاریخ 22 شهریور، آویگدور لیبرمن، سیاست‌مدار افراطی و وزیر امور نظامیِ اسرائیل را به حمایت از تروریست‎های گروه جبهه‎ النصره در سوریه که نام خود را به فتح الشام تغییر داده‌اند، متهم کرد.
 
روزنامۀ اسرائیلیِ هاآرتص، به نقل از اکرم حسون نوشت: «این استراتژی جدید که لیبرمن از زمان به قدرت رسیدن خود، مدیریت آن را برعهده‌گرفته است، موجب تقویت جبهه النصره شده است.»
به گفتۀ این نمایندۀ کِنِسِت، حملات هوایی اسرائیل علیه مواضع دمشق در جولان، به تروریست‌های گروه موسوم به جبهه النصره برای پیشروی به‌سوی روستای خضر که ساکنان آن اقلیت‌های دروزی هستند، کمک کرد.
 
حسون به نقل از مقامات محلیِ روستای خضر گفت: «جبهه النصره با حمایت بی‌سابقه‌ای از سوی اسرائیل در حال فعالیت است. چون مبارزانِ این سازمان [تروریستی] در حال پیشروی در همان مناطقی هستند که نیروهای اسرائیلی پیشتر اقدام به بمباران مواضع سوریه کرده‎اند و این سازمان کنترل  این مواضع را به دست می‌گیرد. این موضوع علاوه بر کمک‎های لجستیکی و پزشکی است که این گروه از اسرائیل دریافت می‌کند.»
 
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در تاریخ 29 فروردین برای نخستین بار جلسۀ کابینه‎اش را در بلندی‎های جولان برگزار و اعلام کرد از این مناطق عقب‌نشینی نمی‎کند. تل‌آویو تاکنون چندین شهرک صهیونیستی در این منطقۀ اشغالی احداث کرده است.
 
اواخر تیرماه بشار الجعفری، نمایندۀ سوریه در سازمان ملل متحد، از تداوم حمایت اسرائیل از گروه‏‎های تروریستی ازجمله جبهه النصره انتقاد و اعلام کرد اسرائیل شهروندان سوری را به‌اجبار بازداشت می‎کند و منابع طبیعی منطقۀ جولان سوریه را به سرقت می‎برد.
 
دولت دمشق بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‎ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‎کنند. ارتش سوریه تاکنون چندین بار محموله‎های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را در دست گروه‎های تروریستی در سوریه کشف کرده است.
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر