< اقتصاد درون زا راهکار جایگزین برجام است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اقتصاد درون زا راهکار جایگزین برجام است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

اقتصاد درون زا راهکار جایگزین برجام است

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ
دی بر یک مستند در کافه نقد؛

تحریم ها بازی نیست، یک دعوای خصمانه است/ اقتصاد درون زا راهکار جایگزین برجام است

می خواستیم نتیجه بگیریم، تا زمانی که نگاهمان به غرب باشد بازی ادامه دارد و برای تمام کردن بازی باید اقتصاد درون زا داشته باشیم که در بخش های پایانی مستند هم به آن توجه شده است.

به گزارش صاحب نیوز، سی و پنجمین جلسه از سری نشست های کافه نقد، با موضوع نقد مستند«بازی» شامگاه یکشنبه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مستند «بازی» آخرین ساخته مهدی نقویان برای اولین بار اکران عمومی شد و سپس کارگردان در جلسه  نقد حاضر و توضیحاتی پیرامون این مستند ارائه داد.

احمد فروزبخش در این جلسه با اشاره به ساخته های نقویان گفت: مهدی نقویان کارگردان سیاسی ساز است و ترسی را که مستند سازان جبهه انقلاب از بررسی موضوعات دارند در آثار وی پیدا نمی کنیم.

IMG_1148

وی ادامه داد: نقویان روی فتنه ۸۸ در آثارش تاکید دارد و با استفاده از آرشیو های قوی کار می کند.

این منتقد رسانه ای تصریح کرد: نام مستند چندان دلچسب نیست چرا که تحریم های آمریکا بازی نیست بلکه یک دعوای خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است.  در ساخت این مستند جایگاه آمریکا در قسمت فوتبال پررنگ تر جلوه داده شده است در حالی که ما هم بخشی از این بازی بودیم.

فروزبخش افزود: زمان مستند بسیار طولانی است ولی باز مخاطب را جذب خود می کند

وی با اشاره به سیر داستانی مستند گفت: سیر آن خیلی خوب بود و تصاویر آرشیوی آن هم در کشور آمریکا، به خوبی در این مستند استفاده شده است.

فعال رسانه ای اصفهان در ادامه عنوان کرد: خصومت آمریکا با ما فراتر از مسائل هسته ای است و با حمایت از مستند سازان می توانیم مفاهیم انقلاب را منتقل کنیم.

اقتصاد درون زا راهکار جایگزین برجام است

مهدی نقویان کارگردان این اثر هم در این نشست گفت: مستندات ما با سینمای مستند غرب پیش می رود چرا که پایه های تکنیکی خاصی نمی خواهد .

وی با اشاره به عدم موفقیت جریان رسانه ای انقلاب در ساخت مستند های قوی گفت: متاسفانه نیروهای حزب اللهی، آموزه های تکنیکی کمی در این زمینه دارند که این خود در موفقیت آثارشان تاثیر دارد.

IMG_1140

نقویان تصریح کرد: تکنیک و محتوا در مستند، از هم جدا نیست و چون به این نکات و زوایای حرفه ای دقت نداریم حرف ما بر علیه خودمان می شود .

این مستند ساز جبهه انقلابی گفت: من برای ساخت مستنداتم به مستند های بین الملل روی آورده ام چرا که دسترسی به منابع و آرشیوهای آنها بسیار راحت تر و سریع تر است والا موضوعات بیشتری را در داخل کشور داریم که علاقمندی من برای ساخت آن آثار بیشتر است ولی چون دسترسی به آرشیو ها برایمان سخت است کار نمی کنیم.

وی با اشاره به روند محتوایی این مستند گفت: می خواستیم نتیجه بگیریم، تا زمانی که نگاهمان به غرب باشد بازی ادامه دارد و برای تمام کردن بازی باید اقتصاد درون زا داشته باشیم که در بخش های پایانی مستند هم به آن توجه شده است.

نقویان افزود: در قسمت پایانی، اقتصاد درون زا، راهکار پیشنهادی ما به جای برجام است  و اگر این اتفاق بیفتد قطعا تحریم ها تاثیری نخواهد داشت.

در حاشیه این نشست از نماهنگ «مرگ بر آمریکا» ساخته سید مهدی بکایی رونمایی و از عوامل آن تقدیر شد.

IMG_1115

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر