< وب‌سایت فیلی: جان کری همچنان برای تضعیف روابط ایران و روسیه گزینه‌هایی دارد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وب‌سایت فیلی: جان کری همچنان برای تضعیف روابط ایران و روسیه گزینه‌هایی دارد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

وب‌سایت فیلی: جان کری همچنان برای تضعیف روابط ایران و روسیه گزینه‌هایی دارد

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

وب‌سایت "فیلی" در مطلبی ادعایی به گزینه‌های پیش روی کری برای تضعیف روابط تهران و مسکو پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت "فیلی" در مطلبی نوشت: طی سال گذشته میلادی، جان کری – وزیر خارجه آمریکا – برای به دست آوردن کمک روسیه در جنگ سوریه تلاش زیادی کرد. اما وی در این امر موفق نبود.
این نکته هنگامی روشن شد که، به نوشته این وبسایت، جنگنده‌های روسیه از یک پایگاه هوایی ایرانی برای انجام ماموریت‌هایشان در سوریه برخاستند. این امر، چهره کری را بار دیگر تخریب کرد.
در ادامه این مطلب آمده است: پس از آنکه توافق هسته‌ای ایران حاصل شد، ایرانی‌ها و روس‌ها برای حمایت از بشار اسد – رئیس جمهور سوریه – برنامه‌ریزی کردند. هنگامی که کری در ژنو مشغول مذاکرات بود، روسیه به ساخت پایگاه‌های نظامی خود در سوریه می‌پرداخت. هنگامی که ماموریت‌های ارتش روسیه آغاز شد، نیروهای این کشور گروه‌های مخالف دولت اسد را هدف قرار دادند.
اما خبر پرواز جنگنده‌های روس از ایران برای کری بسیار ناراحت کننده خواهد بود. این در حالی است که اکنون ایرانی‌ها درباره مسائل منطقه با روسیه همکاری می‌کنند. در همین حال (به ادعای این وبسایت)، ایران به آزمایش‌های موشکی خود و تهدید متحدان آمریکا ادامه می‌دهد.
نگارنده این مطلب در ادامه میفزاید: پرواز جنگنده‌های روس از ایران غافلگیرکننده نبود. در ماه دسامبر 2015 (31 روز منتهی به 11 دی 1394) موسسه "امریکن انترپرایز" ادعا کرده بود در یکی از پایگاه‌های هوایی ایران آنچه که به نظر می‌رسید یک جنگنده روس باشد رویت شده است. اما هیچکدام از این موضوعات، کری را از ادامه مذاکرات با روسیه باز نمی‌دارد. با اینکه تکرار و نتیجه نگرفتن کری از این امر می‌تواند دیوانگی باشد، وی فرصتی دارد که منافع آمریکا را تامین کند.
نویسنده این مطلب با مطرح کردن گزینه ای عجیب، ادعا کرد: کری برای این کار باید از حضور جنگنده‌های روس در ایران برای تضعیف نقش این دو کشور و ایجاد تفرقه میان آن‌ها استفاده کند. ممکن است احتمال موفقیت چنین برنامه‌ای اندک باشد. البته مقامات ایرانی بیان کردند این توافق برای اشغال یک پایگاه نظامی در ایران نبوده است و این کشور تنها با روسیه توافق کرده است تا امکانات نظامی دو کشور به اشتراک گذاشته شوند.
نگارنده این مطلب در ادامه با مطرح کردن دیدگاه‌هایی تفرقه‌انگیز و مضحک می‌نویسد: کری باید از این مسئله استفاده کند. وی می‌تواند در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به ایران برای راه دادن ارتش روسیه تبریک بگوید. وزارت خارجه آمریکا می‌تواند مطالبی درباره معاهده‌های "گلستان" و "ترکمانچای" – که در آن‌ها امپراتوری روسیه از ایرانی‌ها سو استفاده کرد -- به زبان فارسی مطالبی منتشر کند.
این سیاست می‌تواند با افشاهایی درباره روابط دیپلماتیک آمریکا و روسیه همراه شود. دیپلمات‌های آمریکایی باید ایرانی‌ها را علیه روسیه ترغیب کنند. زیرا در حقیقت، روسیه درباره مسئله سوریه با اسرائیل نیز توافقی را به امضا رسانده است.
بهترین خبر برای کری این است که به منظور انجام این امور نیازی نیست موضع ظاهری خود را تغییر دهد. وی در این صورت می‌تواند همچنان از روسیه برای حصول توافقی در سوریه دعوت به همکاری کند. با اینکه اجرای این برنامه بسیار دشوار خواهد بود، این امر از تلاش کری برای پایان دادن به جنگ سوریه دشوارتر نخواهد بود.
مطالب مغرضانه این وبسایت در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از رسانه‌های منطقه و جهان، نقش مثبت ایران و روسیه را در مبارزه با گروه تروریستی داعش و برقراری ثبات در سوریه نادیده می‌گیرند.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر