< سردار دهقان در نشست خبری: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سردار دهقان در نشست خبری: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

سردار دهقان در نشست خبری:

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ
وزیر دفاع گفت:حضور هواپیماهای روسی در ایران تصمیم نظام در جهت مقابله با داعش و تروریستها در سوریه بوده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی بشگاه خبرنگاران جوان:  نشست خبری سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در محل این وزارتخانه برگزار شد.
وزیر دفاع در این نشست به تشریح آخرین دستاوردها و برنامه‌های وزرات دفاع در تجهیز و پشتیبانی از نیروهای مسلح و موضوعات دیگر مرتبط با این وزارتخانه خواهد پرداخت.
سردار دهقان گفت: یکی از مواردی که در دولت یازدهم در بالاترین سطح سیاسی میان روسای جمهور ایران و روسیه پیگیری شد، بحث بر سر موشک های S-300 بود.
وی در خصوص موضوع شکایت ایران از روسیه بر سر این موضوع نیز اظهار داشت: شکایت قبلی بنا بود زمانی که طرف مقابل قرارداد را به طور کامل اجرا کرد پس گرفته شود که ما هم این کار را کردیم.
دهقان در عین حال افزود: البته اگر در ادامه مسیر روسها این قرارداد را اجرا نکنند حق شکایت خواهیم داشت.
وزیر دفاع گفت: روس ها می‌خواستند بجای S-300، سامانه S-400 و آنتی 2500 بدهند که ما قبول نکردیم.
وی گفت: ارتباط ایران با روسیه در جهت ارتقای همکاری در سطوح راهبردی است و پذیرش هواپیماهای روس هم در همین راستا بود که به خواست دولت سوریه و همکار دوجانبه ایران و روسیه صورت گرفت.
وزیر دفاع ادامه داد: داعش امروز نفس‌های آخر را می کشد و در آینده نتیجه اقدام ایران و روسیه در سوریه را خواهید دید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های سعودی در قبال مسایل منطقه تصریح کرد: عربستان در تمامی زمینه ها در یمن شکست خورده و در باتلاق فرو رفته است.
وزیر دفاع گفت:: به نااهلان سعودی اعلام می کنیم منافقین آنقدر نحس هستند که با هرکه پیوند برقرار کنند این نحوست به آنها نیز منتقل می‌شود.
دهقان ادامه داد: ترکیه نیز به یکی از پایگاه‌های عمده حمایت از داعش تبدیل شده بود اما آنها دیدند که سرمایه گذاری‌شان به باد رفته و امنیتتشان به خطر افتاده و امروز دولت ترکیه به این واقعیت رسیده و دیده که چه ظرفیتهایی علیه اسلام به کار رفته است.

سردار دهقان در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص لایحه ششم توسعه و جای خالی حوزه هوایی در این برنامه نیز گفت: آنچه در این لایحه از طرف دولت مطرح شده، همه جوانب های دفاعی را در بر می گیرد و در آن اصل بازدارندگی مد نظر بوده است.

وی افزود: ما سالهای قبل در حوزه هوایی و جنگنده سرمایه گذاری جدی نکردیم اما در 3 سال اخیر فصل جدیدی در این حوزه گشوده  شده است.

وزیر دفاع ادامه داد: ما زیرساختهای لازم برای تولید هواپیماهای جنگی را داریم و دفاتر طراحی ما در بالاترین سطح قادرند هر نوع پرنده ای را طراحی کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: گلوگاه ما در این حوزه، موتورهای هوایی بود که اولین موتور هوایی ملی را فردا رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: هواپیمای کوثر 88 نیز که یک هواپیمای آموزشی است را در مراحل پایانی تولید داریم که تا پایان امسال پرواز خواهد کرد.

وزیر دفاع اظهار داشت: ما توانسته‌ایم هواپیمای صاعقه را خودمان طراحی و تولید کردیم و قادریم در هواپیماهای غربی و شرقی -چه در موتور و چه در باقی سیستمها- اصلاحات جدی کنیم.

دهقان ادامه داد:در گام بعدی بناست موتور توربوجت سنگین را در کشور بسازیم چراکه همه زیرساختها برای این کار فراهم است و اگر این امر صورت بگیرد، توان طراحی و تولید هرنوع جنگنده ای را به دست خواهیم آورد.

وی تاکید کرد: ما همه نیازهایمان را خودمان تامین می کنیم و اگر این امکان نبود، آنها را می خریم و روسیه می تواند یکی از کشورهای هدف برای خرید باشد.

دهقان در پاسخ به سوالی درباره اعتراض نمایندگان مجلس و اینکه حضور هواپیماهای روسی در ایران باید در مجلس بررسی شود، گفت: این موضوع ربطی به مجلس ندارد. این کار تصمیم نظام در جهت مقابله با داعش و تروریستها در سوریه بوده است.

وزیر دفاع از نمایش سامانه موشکی «باور373» در نمایشگاه فردای صنعت دفاعی خبر داد و گفت که این سامانه آماده تست است و امسال نیز عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی سامانه‌ای رونمایی می شود، این سامانه باید جدید باشد نه سیستم ارتقا یافته.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: محصولات نظامی ایران به 5 قاره جهان صادر می‌شود.

وزیر دفاع درخصوص تعامل دولت با نیروهای مسلح نیز گفت: آقای روحانی خودشان سابقه در نیروهای مسلح دارند و دولت هیچ کوتاهی در این خصوص نکرده است.

سردار دهقان همچنین از سفر قریب‌الوقوع وزیر دفاع چین به ایران خبر داد.

وی گفت: جنگنده قاهر313 در مراحل نهایی ساخت و تولید قرار دارد و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

وزیر دفاع ادامه داد: قاهر یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک و یک جنگنده سبک نظامی و آموزشی است ک نمونه‌های کوچکتر آن قبلا ساخته شده و امروز در مراحل پایانی ساخت است.

وزیر دفاع گفت: اگر وزارت ارتباطات برای موشک «سفیر» تامین منابع کند، ماهواره‌های ساخت دانشگاه شریف و امیرکبیر امسال پرتاب می‌شود.

سردار دهقان گفت: پرونده پارچین در شورای حکام و آژانس انرژی اتمی بسته شده است اما اینکه بر مبنای پروتکل الحاقی یا ان.پی.تی درخواستهایی در این باره شود، انجام آن مشروط به قبول کردن طرف مقابل است که در این راستا عربستان و برخی کشورها پولهایی خرج می کنند ولی موفق نخواهند شد.

وی همچنین از مذاکره ایران با روسیه و چین برای برگزاری رزمایش‌های مشترک نظامی و امداد دریایی خبر داد.

وزیر دفاع درخصوص کمک ایران به مقاومت نیز اظهار داشت: هر کسی در هر جایی برای مقابله با اسراییل از ما کمک بخواهد، این کار را بی دریغ انجام خواهیم داد.
سردار دهقان درخصوص تسلیح کرانه باختری نیز گفت: این کار باید توسط خود فلسطینی‌ها انجام شود و هر جریانی که در این مسیر قدم بردارد را کمک خواهیم کرد.
وی درباره خرید تسلیحات سبک ازجمله کلاشینکف توسط ایران اظهار داشت: تمرکز ما در 10 سال اخیر به دلیل اولویت‌دهی به صنایع هوافضا، دریایی و پدافندی در تولید سلاح‌های سبک مثل کلاش کم شده بود که مقدار تولید ما نیازمان را تامین نمی کرد اما با توجه به شرایطی بحرانی در منطقه، نیاز به این سلاح‌ها بیشتر حس شد لذا خریدی در این خصوص صورت گرفت که عمدتا سرمایه‌گذاری در جهت تقویت زیرساخت‌های تولید داخیل است.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر