< روحانی در دیدار رییس مجلس عراق: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

روحانی در دیدار رییس مجلس عراق: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

روحانی در دیدار رییس مجلس عراق:

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ
رییس جمهور گفت: ایران همانطور که تاکنون در کنار ملت و دولت عراق بوده ، تا پایان نیز در مبارزه با تروریسم، در کنار آنها باقی خواهد ماند.
وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی، تروریسم را در عراق ریشه کن می‌کند/ ایران در مبارزه با تروریسم، در کنار عراق می‌ماندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر شنبه در دیدار "سلیم الجبوری" رییس مجلس عراق اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون در کنار ملت و دولت عراق بوده ، تا پایان نیز در مبارزه با تروریسم،  در کنار آنها باقی خواهد ماند.
وی توسعه همکاری های دو کشور بویژه در حوزه  اقتصادی را حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: دوره پسابرجام فرصت مناسبی را برای توسعه همکاری های دو کشور در همه عرصه ها از جمله اقتصادی هموار کرده که باید از این فرصت بهره گرفت و مجالس می توانند این روابط را تسهیل کنند.
روحانی در ادامه، پارلمان عراق را نماد اتحاد و برادری همه اقوام و مذاهب این کشور برشمرد و گفت: پارلمان عراق با اتحاد و نقش آفرینی یکپارچه در عرصه مبارزه با تروریسم، می تواند وحدت ملی عراق را تقویت و تضمین کند.
رییس جمهور در ادامه، تروریسم را معضلی برای همه منطقه و جهان برشمرد و اظهارداشت: متاسفانه برخی کشورهای منطقه تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله صهیونیست ها، راه غلطی را دنبال می کنند و این درحالی است که ملتها خواستار آن هستند که همه این کشورها در کنار هم برای توسعه و آبادانی منطقه بکوشند.
روحانی در این دیدار همچنین تقویت رایزنی و همفکری دو کشور برای صلح و ثبات در منطقه را ضروری خواند.
"سلیم الجبوری" رییس مجلس عراق نیز در این دیدار توسعه و تعمیق همکاری های اقتصادی میان دو کشور را خواسته دو ملت و ضروری خواند و گفت: باید با جستجوی راههای جدید برای تقویت همکاریها ، افق های نوینی را در همکاری های مشترک بگشاییم.
وی تاکید کرد که توسعه همکاریهای اقتصادی، همسو با منافع مشترک دو کشور و منطقه است و پارلمان عراق از توسعه روند همکاریهای مشترک،  پشتیبانی می کند.
الجبوری در ادامه به معضل تروریسم در کشورش اشاره کرد و اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم پیوسته در کنار ملت و دولت عراق بوده و در این مبارزه، مهمترین نقش را ایفا کرده است.
رییس مجلس عراق با ارائه گزارشی از پیروزی های اخیر کشورش در مبارزه با تروریسم، گفت: بی تردید این پیروزی ها در سایه وحدت و اتحاد همه مردم عراق اعم از نیروهای ارتش ، نیروهای مردمی قبایل و اقوام عراقی حاصل آمد.
وی عبور از مشکلات منطقه را در گرو همکاری و اتحاد همه کشورهای منطقه برشمرد و گفت: ایران و عراق باید با تقویت همکاری های خود نه تنها برای ایجاد صلح و امنیت در عراق بلکه برای تقویت ثبات در منطقه تلاش کنند.
انتهای پیام/
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر