< روی خط ریو؟3 :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

روی خط ریو؟3 :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

روی خط ریو؟3

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ
المپیک 2016 ریو؛
تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل تیم ملی ایتالیا به کار خود در مسابقات المپیک 2016 ریو پایان داد.
ایران صفر - ایتالیا 3 ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم ملى والیبال ایران و ایتالیا، از ساعت ١و ٣٠ بامداد، برگزار کننده سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایى رقابت هاى والیبال المپیک در بخش مردان بودند. 
تیم ملى والیبال ایران به عنوان تیم چهارم گروه B و تیم ملى ایتالیا به عنوان تیم اول گروه A راهى یک چهارم نهایى شدند و براى رسیدن به مرحله نیمه نهایى حریف هم شدند.
در پایان این مسابقه تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایتالیا شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بازمانده و به عنوان پنجمی مشترک رقابت‌های المپیک دست پیدا کند.
**ست اول : ایران 29 - ایتالیا 31
رائول لوزانو برای این دیدار سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مهدی مرندی و فرهاد قائمی را به میدان فرستاد. نخستین امتیاز این ست با حرکت خوب سید محمد موسوی به تیم ملی ایران رسید. زایتسف نتیجه را یک بر یک کرد. در ادامه هر دو تیم یک به یک امتیاز کسب می‌کردند.
ایتالیایی‌ها زودتر از ایران به امتیاز 8 رسیدند اما اصابت سرویس جیانلی به تور نتیجه را 8 بر 8 کرد. زایتسف امتیاز نهم نیمش را با یک آبشار عالی برای تیمش کسب کرد. در ادامه تیم ملی ایران توانست از حریف پیش بیفتد. نتیجه 11 بر 10 به سود ایران شد. امتیاز 12 هم برای ایران کسب شد تا بلنجینی تقاضای وقت استراحت کند.
بعد از این وقت استراحت ایتالیایی‌ها نتیجه را مساوی کردند تا باز هم کسب امتیاز یک به یک برای هر دو تیم روال این ست شود. امتیاز 14 برای ایران روی دفاع خوب سعید معروف بدست آمد. دو تیم در امتیاز 16 برابر بودند. تیم ملی ایتالیا 20 بر 19 پیش افتاده بود. در ادامه بازیکنان ایران علاوه بر برابر کردن نتیجه، یک امتیاز از ایتالیا بیشتر کسب کردند تا ایران 22 بر 21 پیش بیفتد.
بلنجینی باز هم تقاضای وقت استراحت کرد. سرویس میلاد عبادی پور به امتیاز 22 برای ایتالیا منجر شد. امتیاز 23 ایران روی دفاع ناقص زایتسف بدست آمد. لوزانو دست به تعویض زد. مهدوی و غفور به میدان آمدند. نتیجه 24 بر 24 مساوی بود. ایتالیا 25 بر 24 پیش افتاد و لوزانو در این لحظه تقاضای وقت استراحت کرد.
فرهاد قائمی امتیاز 25 را برای ایران بدست آورد.امتیاز 26 ایران را امیر غفور بدست آورد. سرویس فرهاد قائمی به تور اصابت کرد و نتیجه بار دیگر به تساوی کشیده شد. 27 بر 27 نتیجه مساوی بود. سرمربی ایتالیا دو تعویض در تیمش انجام داد. لیبرو دوم را به عنوان سرویس زننده به میدان فرستاد. نتیجه همچنان مساوی پیش می‌رفت.
ایتالیا 29 بر 28 از ایران پیش افتاد. در این لحظه سرمربی تیم ملی ایران تقاضای وقت استراحت کرد. امتیاز 29 ایران را عادل غلامی تصاحب کرد. امتیاز 30 زودتر از ایران برای ایتالیا بدست آمد. در نهایت 31 بر 29 در این ست تیم ملی ایتالیا به پیروزی رسید.
ایران صفر - ایتالیا یک / نبرد با لاجوردى‌پوشان براى نیمه نهایى
**ست دوم : ایران 19 - ایتالیا 25
تیم ملی والیبال ایران که در ست اول نمایش خوبی داشت برای جبران نتیجه در ست اول، راهی میدان شد. ایتالیا آغاز کننده ست دوم این مسابقه بود.اولین امتیاز را تیم ملی ایران بدست آورد. دفاع خوب موسوی و قائمی ایران را 2 بر صفر پیش انداخت. لانزا اولین امتیاز تیم ملی ایتالیا در ست اول را بدست آورد.
در حالی که تیم ملی ایران از حریف پیش بود دو تیم در امتیاز 5 به تساوی رسیدند. پس از آن دو امتیاز پیاپی از بازیکنان ایتالیا این تیم را 7 بر 5 پیش انداخت. سرویس ایوان زایتسف به تور اصابت کرد تا امتیاز 6 ایران بدست بیاید.میلاد عبادی پور نتیجه را 7 بر 7 به تساوی کشاند. امتیاز بعدی هم به تیم ملی ایران رسید تا بار دیگر شاگردان لوازنو پیش بیفتند.
دو تیم 12 بر 12 مساوی بودند. دو تیم در تلاش بودند که با کمترین میزان اشتباهات امتیاز کسب کنند. خطای دو ضرب سعید معروف تیم ملی ایتالیا را 15 بر 14 پیش انداخت تا لوزانو تقاضای وقت استراحت کند.  در ادامه بازیکنان ایتالیا توانستند با نمایشی دیدنی چند امتیاز پیاپی کسب کرده و با نتیجه 20 بر 17 از ایران پیش افتاد. 
مجتبی میرزاجانپور با صلاحدید سرمربی ایران راهی میدان شد. نتیجه 18 بر 22 بود و تیم ملی ایران در آستانه شکست در این ست قرار داشت. امتیاز 23 هم برای ایتالیا بدست آمد. امتیاز 19 ایران را سید محمد موسوی بدست آورد. لانزا امتیاز 24 ایتالیا را تصاحب کرد و در نهایت این تیم ملی ایتالیا بود که در ست دوم هم مانند ست اول موفق به شکست دادن تیم ملی ایران شد.
ایران صفر - ایتالیا 2 / نبرد با لاجوردى‌پوشان براى نیمه نهایى
**ست سوم: ایران 17 - ایتالیا 25
در ست سوم تیم ملی ایران آغاز کننده بود. تیم ملی ایتالیا در این ست از همان ابتدا برتری خود را به تیم ملی ایران دیکته کرد. بازیکنان ایران در تلاش بودند امتیاز کسب کنند. نتیجه بازی 4 بر 3 به سود تیم ملی ایتالیا بود. پاس خوب سعید معروف و آبشار عالی میلاد عبادی پور نتیجه را 4 بر 4 مساوی کرد.
دو تیم تک به تک امتیاز می‌گرفتند. نتیجه 7 بر 7 مساوی بود. امتیاز 8 را جیانه لی برای تیم ملی ایتالیا بدست آورد. در ادامه باز هم ایتالیایی‌ها توانستد با تسلط بیشتر چند امتیاز گرفته و 11 بر 8 پیش بیفتند. در این لحظه رائول لوزانو تقاضای وقت استراحت کرد. تورنا در خط سرویس قرار گرفت. سرویسی که در یک رفت و برگشت به امتیاز برای تیم ملی ایتالیا تبدیل شد. 13 بر 8 برتری با تیم ملی ایتالیا بود. 
حمزه زرینی و فرهاد قائمی جانشین میلاد عبادی پور و مجتبی میرزاجانپور شدند. امیر غفور هم جانشین شهرام محمودی شد. نتیجه 14 بر 9 به سود ایتالیا بود. آبشار زایتسف بدون برخورد به دست مدافعان راهی بیرون شد تا نتیجه 14 بر 10 شود. سه امتیاز پیاپی از ایتالیا 17 بر 10 این تیم را پیش انداخت. 
در ادامه همچنان برتری با بلنجینی و شاگردانش همراه بود. این تیم با اختلاف امتیازی که ایجاد کرده بود موفق شد 25 بر 17 از سد تیم ملی ایران عبور کرده و در این ست هم مانند دو ست قبلی به پیروزی برسد. تیم ملی والیبال ایتالیا در مجموع 3 بر صفر برنده این بازی شد.
ایران صفر - ایتالیا 3 ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شد
تیم ملی والیبال ایتالیا با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال المپیک شد و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم ملی ایتالیا برود. 
تیم ملی والیبال ایران با قبول این شکست 3 بر صفر مقابل ایتالیا به کارش در مسابقات المپیک 2016 ریو پایان داد. پرونده نخستین حضور والیبال ایران در المپیک با کسب 2 پیروزی و 4 باخت بسته شد تا شاگردان رائول لوزانو از کسب مدال در این مسابقات بازبمانند. 
**عملکرد دو تیم ایران و ایتالیا از نگاه آمار:
ایران صفر - ایتالیا 3 ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شد
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر