< صالحی: منظور از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری است/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

صالحی: منظور از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری است/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

صالحی: منظور از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری است/

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ق.ظ
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره صحبت‌های رئیس مجلس در خصوص ایجاد کارخانه غنی‌سازی گفت: منظور آقای لاریجانی از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری بود.

منظور از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 14 درباره صحبت‌های رئیس مجلس در خصوص ایجاد کارخانه غنی‌سازی اظهار داشت: منظور آقای لاریجانی از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری بود و کارخانه جدیدی نیست و همان بحث استفاده از تاسیسات نطنز و بازگشت پذیری در تاسیسات نطنز است.

وی ادامه داد: ما وقتی که برجام را بحث و مذاکره می‌کردیم یک جایگاهی را هم برای بازگشت‌پذیری در نظر گرفته‌ایم که اگر طرف مقابل خواست خلف وعده کند ما به سهم خودمان بتوانیم بازگشت کنیم به شرایطی که بودیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کارهای صورت گرفته توسط متخصصان ایرانی، عنوان کرد: ما می‌توانیم در اسرع وقت به شرایطی به مراتب بهتر از شرایط قبل برسیم. این البته زمانی اتفاق خواهد افتاد که طرف مقابل برجام را نقض کند و این نقض مورد تایید هیأت نظارت بر برجام قرار گرفته باشد.

صالحی افزود: این تصمیم نظام است و این آمادگی را داریم و از قبل پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و ما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانیم به شرایطی به مراتب بهتر و بالاتر از قبل بازگردیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه منظورش از اینکه گفته توطئه و پخت و پزهایی در کار است چه بوده است، تصریح کرد: در این یکی دو ماه اخیر شاهد تناقض‌گویی‌هایی در بین غربی‌ها هستیم. برخی از اعضای اتحادیه اروپا در جهت تقویت برجام صحبت می‌کنند و تعدادی هم صحبت‌های غیرقابل توجیهی دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اتهام وارد شده به ایران در خصوص اینکه ایران اقدام به خرید یک سری تجهیزات مرتبط با صنعت هسته‌ای از طریق کانال‌های غیر رسمی کرده است، گفت: در برجام کانال خرید دیده شده و ما از طریق این کانال خرید اقدام می‌کنیم.

صالحی با اشاره به موضع‌گیری‌های موگرینی، مرکل و نماینده فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: موگرینی تاکید دارد طرفین باید به برجام متعهد باشد ولی از طرفی برخی از کشورها مانند فرانسه و آلمان مواضع دیگری را مطرح می‌کنند و این نشان‌دهنده وجود تناقض در بین غربی‌هاست و ما میخواهیم ببینیم این تناقض‌گویی‌ها چگونه باید رفع شود.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولان تصریح کرد: باید مسائل را رصد کنیم و قبل از اینکه اتفاقی رخ دهند صحنه را خوب برانداز کرده باشیم و بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به موضع‌گیری خوب لاریجانی و همچنین تماس تلفنی ظریف با بان کی‌مون عنوان کرد: گزارش دبیرکل بی‌طرفانه نبود و فکر می‌کنیم پخت و پزی در کار است. مسئولان ایران هشیار و بیدار هستند و اوضاع را رصد می‌کند و اگر برجام نقض شود از جهت برگشت‌پذیری آمادگی لازم را داریم.

صالحی در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس در خصوص وجود سند محرمانه‌ای درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: ما برنامه 15 ساله سیر تحول صنعت هسته‌ای کشور را تدوین کرده و به تصویب شورای‌عالی امنیت ملی کشور رسانده‌ایم و در چارچوب پروتکل الحاقی به آژانس بین‌اللمی انرژی اتمی اعلام کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به افق بلند مدت برنامه هسته‌ای ایران، تقاضا داریم این سند محرمانه بماند. البته توافقی با 1+5 داشتیم که برنامه را به مشارکت با آنها هم قرار دهیم و قرار نیست این برنامه اعلام شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: اگر آنها می‌خواهند این کار را انجام دهند و سند را منتشر کنند ما مشکلی نداریم اما موافق این نیستیم که برنامه در معرض عموم قرار بگیرد، اما خود آنها اختلافات و تناقض‌هایی را تصمیماتشان دارند.

صالحی در پایان تاکید کرد: اگر این برنامه علنی شود مردم متوجه خواهند شد که تیم مذاکره‌کننده چه قدم‌هایی را برداشته است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر