< نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ
ساعتی پیش نشست خبری تشریح نوآوری ها و دستاوردهای کمیته ویژه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شدبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعتی پیش نشست خبری تشریح نوآوری ها و دستاوردهای کمیته ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

جواد نصیری مسئول بخش قرآن و رسانه در این نشست عنوان کرد: امسال به جهت هدف گذاری که از سوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه صورت گرفته کمیته ویژه طراحی شده است که کارکرد ویژه ای دارد.
 
وی تصریح کرد: کمیته ویژه شامل سه بخش اقتصاد مقاومتی، قرآن و رسانه و نهضت فهم قرآن با شعار به سوی فهم قرآن است؛ برای اولین بار شاهد ایجاد این سه بخش در نمایشگاه قرآن بودیم و کمیته ویژه سعی کرد در راستای شعار این کمیته حرکت داشته باشد.

در ادامه برنامه محمد مهدی عزیز زاده مدیر کمیته ویژه نمایشگاه قرآن در صحبت هایی اظهار داشت: نمایشگاه یکی از بزرگترین فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور است که به لحاظ گستره کمی، حجم مخاطب و تنوع فعالیت ها مثل و مانندی در مجموعه فعالیت های قرآنی کشور ندارد.
 
وی افزود: کارکرد اصلی و اساسی نمایشگاه این است که با ارائه فعالیت های جذاب و پر اثر در مخاطبین انگیزه، اشتیاق و انس بیشتر با قرآن ایجاد و آن ها را به نزدیکی بیشتر با قرآن علاقه مند کند که باید تمام بخش های نمایشگاه و حتی بخش های فروشگاهی هم با این هدف حرکت کند.
 
عزیز زاده یادآور شد: در بخش اقتصاد مقاومتی، هم با آسیب های فعالیت های اقتصادی کشور که در حوزه های فردی و اجتماعی ما وجود دارد، آشنا می شویم و هم با یکسری از رسالت ها و نقش هایی که هرکدام از اقشار مختلف جامعه می توانند برای حل این مشکلات ایفا بکنند. مطابق سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی مصرف کالای داخلی است، سعی کردیم یک مقدار مردم را نسبت به نقششان در رفع آسیب های اقتصادی حساس کنیم.
 
مدیر کمیته ویژه نمایشگاه قرآن در ادامه اظهار داشت: بخش قرآن و رسانه مردم را وارد رسانه‌های قرآنی در جهان اسلام می کند؛ کار رسانه ای در دنیای اسلام برای حوزه قرآن وارد گستره قابل توجهی شده که یک مقدار سهم ما در این حوزه کم است.

وی ادامه داد: مهمترین قسمت کمیته ویژه مربوط به بخش فهم قرآن است که چشمی برای چشیدن نامگذاری شده و در آن سعی کردیم این نگاه را به مردم انتقال دهیم که می توانند وارد لایه های فهم قرآن شوند و به قدر فهم، درک و دانش خودشان از آموزه ها و معارف قرآنی استفاده کنند؛ در این بخش وارد لایه های مفهومی یکی از سوره های قرآن به نام ((عبس)) می شویم که این سوره به طور خاص روی نگاه و نظر تمرکز ویژه دارد و ما را دعوت می کند که به خلقت، آفرینش، محیط اطراف و عاقبت خودمان خیلی دقت بکنیم که ما از این کلید واژه نگاه کردن و نظر کردن در سوره ((عبس)) استفاده کردیم و وارد لایه های فهم این سوره شدیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال تمرینی بود که ما به طور جدی در مدل برگزاری نمایشگاه قرآن تحول ایجاد کنیم چراکه نمایشگاه قرآن با سبکی که در سال های گذشته برگزار می شد نقطه اوج خودش را گذرانده و دیگر جذابیتی ندارد؛ باید اهل هنر و قرآن با هم طراحی انجام دهند که کل بخش های نمایشگاه در سال های آینده به شکل بخش های ویژه و به صورت معنایی و مفهومی و با جذابیت و مخاطب سنجی بیشتر برگزار شود در غیر این صورت نمایشگاه با افت در کیفیت برگزاری و مخاطب مواجه می شود.

عزیز زاده در بخش پایانی صحبت هایش بیان کرد: در بخش قرآن و رسانه به جریان هدایت صهیونیستی که در رسانه های مطرح دنیا وجود دارد، نقش صهیونیست ها در رسانه گردانی در جهان، جریان سازی خبری آن ها و به خصوص سرمایه گذاری که در حال حاضر با جریان وهابیت انجام میدهند، اشاره کردیم.

او همچنین از تولید ٢٠ انیمیشن و دو فیلم مستند قرآنی با حمایت کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی در سال ٩٤ خبر داد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر