< درمان خود ارضائی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

درمان خود ارضائی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

درمان خود ارضائی

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ
افسران - درمان خودارضائی

،
بیشترین آسیبهای این بیماری، ضعف در چشم، لاغری صورت، ضعف اعصاب، سردرد و سرگیجه، سرماخوردگی زود به زود، کم خونی، سست شدن زانو، ضعف حافظه، اختلالات شنوائی، خواب و انزال زود رس و … برای همه مشخص است.
اگر گفته شود خود ارضائی امری است که خود به خود یا به وسیله ی ازدواج درمان خواهد شد، تصور غلطی می‌باشد.
نخستین گام درمان این عادت شوم، اعتقاد و ایمان به قابل درمان بود آن و دوری از نا امیدی است و مهمترین عامل برای درمان، اراده و خواست فرد می‌باشد و اراده، تقویت شدنی بوده و آن این است که بر خلاف میل خود، اندک اندک به مقابله با این عادت شوم برخیزد. انحراف با فطرت سازگار نیست و به همین علت است که فرد مبتلا در عمق وجودش نادم است و راهی به سوی پاکی و رهائی می‌جوید و در دوران جوانی، انسان در هیچ زمینه ای تا این اندازه آسیب پذیر نیست، از این رو باید به پیشگیری بیشتر از درمان توجه داشت.
راه‌های درمان استمناء
1- سعی کنید در مکان‌های خلوت و تنها نمانید. تنهائی، عامل مهمی برای تحریک این عمل می‌باشد.
2- در کنار پرهیز از تنهائی، برنامه ریزی لازم برای گسترش ارتباط سالم با دوستان سالم و شایسته به جای افراد ناصالح.
3- برای کسب موفقیت در امر ارتباط سالم، اگر کار یا مسئولیتی که توان انجام آن را دارید به شما پیشنهاد شد، بپذیرید. در مساجد و جلسات دینی و مجالس مذهبی شرکت کنید …
4- مرتب به خود (تلقین کرده) بگویید: «من می‌توانم این عمل را ترک کنم! ».
5- توجه به معنویت، شرکت در نماز جماعت و مراسم اهل بیت، سحرخیزی و کم خوری، خواندن سوره‌های مُعَوِّذَتَین (پناه دهندگان از شرّ جنّ و انس؛ دو سوره ی آخِر قرآن کریم: قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ … و قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ …) و روزه ی مستحبّی.
6- افکار جنسی را به ذهنتان خطور ندهید، به خصوص موقع خواب.
7- تنبیه بدنی، مثلاً کش نازکی را به مچ دست بندید و هنگام تحریک آن را بکشید و رها کنید که این عمل برای از بین بردن تحریک و ترک عمل مؤثر است.
8- هیچ گاه در حمّام کاملاً عریان نشوید و به اندام جنسی خود در آینه نگاه نکنید.
9- برای نظافت موهای زاید بدن هرگز از تیغ و صابون استفاده نکنید. حَتی الإمکان با فاصله ی زمانی بیشتری، موهای زاید بدن را ازاله کنید.
10- از نگاه به مواضع جنسی و برجستگی‌های بدن دیگران (حتی از روی لباس) بپرهیزید.
11- هنگام خواب، زیاد شکم خود را از غذا پر نکنید و از نوشیدن افراطی آب و مایعات بپرهیزید.
12- هرگز به رو (دَمَر) نخوابید.
[دَمَر خوابیدن نه تنها تحریک کننده ی شهوت و آلت تناسلی است، بلکه به قلب، ششها، قفسه ی سینه و گردن، فشار می‌آورد و در شرع اسلام این نحو خوابیدن مکروه است؛ چنانکه امام حسن عسکری علیه السلام در حدیثی برای احمد اسحاق بیان داشته اند که:
أَنَّ نَوْمَ الْأَنْبِیَاءِ عَلَی أَقْفِیَتِهِمْ وَ نَوْمَ الْمُؤْمِنِینَ عَلَی أَیْمَانِهِمْ وَ نَوْمَ الْمُنَافِقِینَ عَلَی شَمَائِلِهِمْ وَ نَوْمَ الشَّیَاطِینِ عَلَی وُجُوهِهِمْ
خوابیدن پیغمبران علیه السلام بر پشت و خوابیدن مؤمنین بجانب راست و خوابیدن منافقین به جانب چپ و خوابیدن شیاطین به رو افتاده و دمر است.
اصول کافی، شیخ کلینی، ترجمه مصطفوی، ج 2/ ص 448.
البتّه به اِجماع و اتّفاق فقهاءِ شیعه، دَمَر خوابیدن به رو، برای معاشقه یا مُجامَعَت مشروعه و حلال، یا به جهت عذری دیگر، کراهتی ندارد و روایات کراهت، ناظر به مواردی است که آدمی بدون عذر و یا از روی عادت زشتی که دارد، دمر بخوابد.
دایرة المعارف علم و مذهب، دکتر سید ابراهیم مهدوی، مدخل «خواب»].
13- از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان اجتناب کنید.
[امام حسین علیه السلام می‌فرمایند:
«لباس کوتاه و چسبان، لباس اهل ذلت (پستی و خواری) است» (ثَوْبَ الْمَذَلَّةِ)
(تاریخ الاُمَم و المُلوک، طبری، چاپ استقامت قاهره ی مصر، 4/245 و چاپ دار المعارف مصر، طبع دوّم، 5/451؛ الکامل فی التاریخ، ابن اثیر، طبع بیروت - 1385 ق، 4 / 77؛ نَفَس المَهموم، مُحدِّث قمی (ره)، ص 224 و 225).
فقهاء شیعه، پوشیدن لباسی را که تنگ و چسبان باشد و حجم عَورَتین مرد و زن و یا حجم رانها و سینه و پستان‌های زنان را نمایان سازد، بالإجماع حرام می‌دانند. بلکه پوشیدن لباسهای بیش از اندازه کوتاه، که افزون بر اندازه ی متعارف، بازوان یا کمر یا شکم یا سینه ی پسران و مردان از آن بیرون بماند و کلاًّ هر لباسی که مُنافی با حیا و عفت مردان نیز باشد، به اِجماع فقهاء شیعه حرام است. بلی، پوشیدن پیراهن آستین کوتاه برای مرد و پسر، اگر به اندازه ی متعارف باشد، هیچ اشکالی ندارد و شرعاً جایز است - دایرة المعارف علم و مذهب، دکتر سید ابراهیم مهدوی، مدخل «لباس»].
14- از نگاه به تصاویر و فیلم‌ها و لباسهای جنس مخالف، خودداری کنید.
[رسول خدا صَلَّی الله علیه و آله فرمودند:
«مَنْ مَلَأَ عَیْنَیْهِ مِنِ امْرَأَةٍ حَرَاماً حَشَاهُمَا اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ یَوْمَ الْقِیَامَةِ بِمَسَامِیرَ مِنْ نَارٍ وَ حَشَاهُمَا نَاراً حَتَّی یَقْضِیَ بَیْنَ النَّاسِ ثُمَّ یُؤْمَرُ بِهِ إِلَی النَّارِ»
«آنکه چشمانش را از نگاه به زن نامحرم پر کند، روز قیامت، خداوند چشمانش میخ‌های آتشین و از آتش پر خواهد کرد، تا وقتی که به حساب مردم رسیدگی فرماید، سپس امر می‌شود که او را به جهنم ببرند»
ثواب الاعمال و عِقابُ الأعمال، شیخ صدوق، ص 338].

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر