< اقتدار و هم پوشانی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اقتدار و هم پوشانی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

اقتدار و هم پوشانی

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ
افسران - آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

sajjadmoazeniامیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء :
از همان لحظه‌ای که نیروی دریایی سپاه دو فروند قایق آمریکایی را در آب‌های ایران و در حوالی جزیره فارسی توقیف کرد، این موضوع به اطلاع شبکه یکپارچه پدافند هوایی رسید و ما بلافاصله سامانه‌های موشکی و راداری خود را عملیاتی کردیم.
حتی به هواپیماهای اسکرمبل نیروی هوایی ارتش نیز آماده‌باش داده شد و این هواپیماها در باند بوشهر آماده پرواز بودند.
بلافاصله پس‌ از این ماجرا، سه فروند هواپیمای اف18، یک فروند هواپیمای کنترل‌کننده موتوری و یک فروند هواپیمای گشت دریایی آمریکا به پرواز درآمدند و وقتی به نزدیکی مرزهای ما رسیدند به آنها اخطار داده شد که حق نزدیک شدن ندارند.
آنها ابتدا با قلدری به این اخطار پاسخ ندادند، ولی وقتی دیدند سیستم‌های موشکی ما روشن و روی آنها قفل کرد، بلافاصله پاسخ دادند که البته آنها 30 ثانیه فرصت نداشتند و بعد از این زمان قطعاً موشک‌ها شلیک می‌شد.
لیدر این هواپیماها بلافاصله با رادار ما تماس گرفت و اعلام کرد که ما برای نجات دو فروند قایق خودمان آمده‌ایم که البته این یک حرف غیرقابل قبول بود، چون اصولاً هواپیمای اف 18 نمی‌تواند دو فروند قایق را در دریا نجات دهد و معلوم بود که آنها برای پوشش منطقه آمده‌اند.
هم از ایستگاه بندرعباس و هم بوشهر به آنها اخطار داده شد و سامانه‌های موشکی سپاه نیز وارد عمل شدند که در این زمان ما 12 موشک آماده شلیک داشتیم و به جزیره فارسی هم اعلام «آتش آزاد» دادیم و گفتیم اگر شئ ناشناس در فضای این جزیره دیده شد، آن را هدف قرار دهید.
هواپیماهای مسافربری را هم به مسیر دیگری هدایت کردیم تا مشکلی متوجه آنها نشود.
پس‌ از این اتفاقات لیدر هواپیماهای آمریکایی تماس گرفت و گفت: ما برای شما خطری نداریم، فقط از شما خواهش می‌کنیم که بگویید آیا نیروهای ما در سلامت هستند که به آنها پاسخ داده شد، شما از مرزهای ما دور شوید، حق نزدیکی ندارید و با نیروهای شما نیز طبق قوانین بین‌المللی برخورد خواهد شد و اخبار آن را خواهید شنید.
ما از ساعت 6 عصر تا 2 صبح درگیر این عملیات بودیم تا اینکه آنها حدود 60 مایل از مرزهای ما دور شدند، ولی همچنان به گشت‌زنی خود ادامه می‌دادند و سامانه‌های موشکی ما نیز تا صبح روشن بود.
امروز انواع رادارها از 50 و 100 کیلومتر تا 3 هزار کیلومتر در اختیار پدافند هوایی است و هر پروازی که قصد عبور و مرور از فضای ایران را داشته باشد، مورد رصد قرار می‌گیرد و هواپیماهای فرامنطقه‌ای متخاصم هم اگر قصد تقرب به مرزهای ما را داشته باشند، بلافاصله طبق قوانین ایکائو با آنها برخورد خواهد شد.
نقاط پدافندی ما در زمان جنگ 400 تا 500 نقطه بود که این رقم اکنون به 3700 نقطه رسیده و در آینده به 5000 نقطه در سراسر کشور خواهد رسید.
هر پرنده‌ای که بخواهد حتی در ارتفاع 10 متری پرواز کند، باید از قرارگاه پدافند هوایی مجوز بگیرد، حتی اگر هواپیمای مدل باشد؛ چراکه در غیر این‌ صورت ممکن است فاجعه‌ای به وجود بیاید.
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم همچنین با اشاره به برخی اقدامات این قرارگاه در برخورد با هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین و به زمین نشاندن هواپیمای متعلق به ایساف، اظهار داشت: روزانه بین 40 تا 70 مورد اخطار به هواپیماهای فرامنطقه‌ای داده می‌‌شود که حتی یک مورد هم نیست که تمکین نکنند.
وی در پایان با اشاره به 1400 مورد پرواز هواپیماهای داخلی و خارجی بر فراز آسمان ایران، گفت: طبق اعلام ایکائو آسمان ایران امن‌ترین آسمان در منطقه است

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر